• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Vidaus degimo variklis nėra mūsų priešas. „Toyota“ elektrifikavimo strategijos perspektyva

pagal Andžej Biaigo
2024.03.20, 10:44
Elektromobiliai
A A
0
toyota prius automobiliai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Norėčiau pateikti istorinę „Toyota“ elektrifikavimo strategijos perspektyvą.

„Toyota“ buvo įkurta pagal principą „Prisidėti prie geresnės visuomenės kūrimo“, ir Kiichiro Toyoda vis dar vadovaujasi pradine bendrovės vizija. 1963 m. Toyoda šeima įsteigė aplinkos apsaugos komitetą, kuris ir šiandien išlieka galinga jėga bendrovėje.

Priešingai nei pramonės atstovai, kurie skuba sekti „Tesla“ ir paskui ją leistis į rinkos kapitalizacijos duobę (rinkos kapitalizacija yra fikcija, o grynieji pinigai – faktas), „Toyota“ ir toliau lazeriu orientuojasi į tai, kad pirmiausia būtų aptarnaujami klientai.

Prisimenu, kaip po tam tikro akcijų pakilimo paklausiau Shoichiro Toyodos, ar jis patenkintas. Jis atsakė: „Aš niekada nežiūriu į akcijų kainą. Man rūpi tik tai, kad šeimos vardas būtų ant kiekvieno gaminio ir kad būtų daroma pažanga tvarumo srityje.“

Kiekviena gaminio naujovė davė naudos klientams, padidino efektyvumą ir kilometrų skaičių galonui. 1997 m. Los Andželo automobilių parodoje pristačiau „Prius“, norėdamas įvertinti klientų reakciją. Spauda ir „Detroit 3“ jį išpeikė kaip negražų, neįmanomą mokslinį eksperimentą, tačiau bendrovės parama nesumažėjo.

Panašių prieštaravimų girdžiu ir šiandien. Tuo metu „Toyota“ inžinieriai buvo įsitikinę, kad, patobulinę konstrukciją, medžiagas ir gamybos apimtis, per tris kartas pasieks degimo sąnaudų paritetą, ir jie tai padarė. „Toyota“ netgi pasiūlė dalytis hibridine technologija su visais, kad padėtų sumažinti automobilių išmetamo anglies dioksido kiekį.

Nepamirškite, kad nuo 2000 m. „Toyota“ buvo didžiausia elektromobilių pardavėja. Ji kaupė realią patirtį ir tyrinėjo akumuliatorių ir vandenilio technologijas ilgiau nei daugelis kitų. Ji žino, kaip įgyvendinti šias naujas technologijas. Anglis yra priešas, o ne vidaus degimo variklis.

Atėjo laikas pripažinti Akio Toyodos lyderystę ir drąsą saugant visuomenės ugnį. Jis išlaikė „Toyotos“ orientaciją į klientų aptarnavimą ir anglies dvideginio išmetimo mažinimą, padvigubino hibridinių automobilių skaičių ir padarė juos labiau pageidaujamus. Ilgalaikė hibridų strategija ir toliau neša dividendus klientams, pardavėjams, investuotojams ir Motinai Žemei.

Mano nuomone, „Toyota“ išlieka tikra automobilių pramonės šiaurės žvaigžde.

Šaltinis: Europe.autonews.com / Jim Press
Žymos: elektromobiliaihibridiniai automobiliaitoyotavidaus degimo variklis
Dalintis33DalintisSiųstiDalintis6

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.