• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Volkswagen“ elektromobiliai pigs nuo 2026 metų: naujos baterijos jau pakeliui

pagal Andžej Biaigo
2025.05.15, 11:30
Elektromobiliai
A A
0
volkswage id.3

Volkswagen ID.3 elektromobilis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Volkswagen ruošiasi nuo 2026 m. iš esmės pakeisti savo elektromobilių liniją, įdiegdama ličio-geležies-fosfato (LFP) baterijas savo MEB platformoje. Šis pokytis prasidės nuo naujojo ID.2 modelio ir ilgainiui pasieks tokius populiarius modelius kaip ID.3, ID.4 ir ID.7, todėl Vokietijos markės elektromobiliai taps gerokai prieinamesni.

Kas keičiasi su „MEB Plus“ sistema?

Būsimoji „MEB Plus“ platforma yra dabartinės „Volkswagen“ MEB architektūros evoliucija. Pagrindinis patobulinimas – perėjimas prie LFP akumuliatorių chemijos. Nors LFP akumuliatorių energijos tankis yra šiek tiek mažesnis, palyginti su nikelio-mangano-kobalto (NMC) elementais, juos gaminti yra gerokai pigiau ir jie yra termiškai stabilesni – dėl šių savybių jie jau tapo populiarūs Kinijoje ir vis dažniau Vakarų rinkose.

Kodėl svarbūs LFP

LFP akumuliatorius jau naudoja tokie prekių ženklai kaip „Tesla“, „Ford“ ir GM, siekdami sumažinti sąnaudas. Jų prieinamumas leidžia gamintojams mažinti transporto priemonių kainas nesumažinant saugumo ar ilgaamžiškumo. VW, diegdama LFP, siekia padidinti konkurencingumą ir elektromobilių paplitimą, ypač kainoms jautriose rinkose.

  • Mažesnės gamybos sąnaudos, palyginti su NMC akumuliatoriais
  • Didesnis terminis stabilumas ir saugumas
  • Didesnis tarnavimo laikas esant vidutiniam įkrovimo režimui

ID.2 – pirmasis naujos kartos akumuliatorius

„Volkswagen ID.2“, kuris turėtų būti pradėtas gaminti 2026 m., debiutuos su „MEB Plus“ platforma. Tai bus įperkamas miesto elektromobilis, kurio kaina bus mažesnė nei 25 000 eurų. Nors šis modelis neturėtų pasiekti JAV rinkos, jo pagrindinės technologijos turės įtakos pasauliniams modeliams.

„Volkswagen“ teigimu, ID.2 sėkmė atvers kelią kitiems modeliams, pavyzdžiui, ID.3 ir ID.4, kurių dizainas bus pertvarkytas ir pereita prie LFP pagrindu veikiančių akumuliatorių sistemų. Tikėtina, kad šie pokyčiai sumažins kainas, padidins prieinamumą ir pašalins ankstesnę kritiką dėl ID linijos vertės pasiūlymo.

Ar tai turės įtakos JAV ir Europai?

Europa, kaip tikimasi, pirmoji pajus diegimo naudą, nes naujuosius akumuliatorių blokus gamins „Volkswagen“ gamykla Salzgiteryje, Vokietijoje. Poveikis JAV lieka neaiškus dėl tiekimo grandinės ir reguliavimo sudėtingumo. Infliacijos mažinimo įstatymas (angl. Inflation Reduction Act, IRA) kelia papildomų sunkumų, kai kalbama apie užsienyje pagamintus akumuliatorius.

Skaitykite  Naujas „Polestar“ modelis Europoje – ar laukti Lietuvoje?

Ekspertų įžvalgos

Elektromobilių analitikų nuomone, „Volkswagen“ LFP akumuliatorių naudojimas yra strateginis žingsnis siekiant atgauti pagreitį elektromobilių lenktynėse. Jei bendrovė tai atliks tinkamai, artimiausiais metais ji gali prilygti „Tesla“ ekonomiškumui.”.

Išvada: Įperkamesnė elektrinė ateitis

„Volkswagen“ įsipareigojimas naudoti LFP akumuliatorių technologiją ir „MEB Plus“ platformos pristatymas yra lūžio taškas. Nors kai kurie modeliai, pavyzdžiui, ID.2, gali nepasiekti Lietuvos ar JAV, tačiau juos grindžianti technologija pasieks. Tai reiškia, kad nuo 2026 m. galime tikėtis daugiau įperkamų ir praktiškų „Volkswagen“ elektromobilių.

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: volkswagen
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz