• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 9 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Ar „smagių“ automobilių era baigiasi? „Kia“ komentuoja

pagal Andžej Biaigo
2025.06.11, 22:06
Naujienos
A A
0
kia stinger gt variklis vidaus degimo variklis

Šaltinis: KIA

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Kia“ oficialiai patvirtino, kad ateityje gamins tik elektrinės sportinės mašinos, kaip pagrindinę priežastį nurodydama griežtėjančius pasaulinius išmetamųjų teršalų normatyvus, dėl kurių bus nutraukta benzininės GT modelių, tokių kaip mėgstamas „Stinger GT“, gamyba.

Sudie, „Stinger GT“, sveikas atvykęs, „Electric GT“

„Kia Australia“ produktų vadovas Rolandas Rivero interviu „Carsales“ teigė, kad automobilių gamintojai „neturi kito pasirinkimo, kaip tik prisitaikyti prie pasaulinės situacijos“, nes anglies dioksido išmetimo normos toliau griežtėja. Tai reiškia, kad „Kia“ nebegamins vidaus degimo variklių (ICE) sportinių automobilių, įskaitant gerbėjų mėgstamus „Stinger GT“ su galingu V6 varikliu.

Vietoj to „Kia“ planuoja išsaugoti GT ženklą ir jį naudoti būsimuose elektrinėse transporto priemonėse, pradedant nuo tokių modelių kaip būsimi EV4 ir EV6 GT. Didesnis EV9 GT jau buvo pristatytas, atspindėdamas „Kia“ orientaciją į galingus elektrinius automobilius.

Bandymas išlaikyti entuziastus

UŽDARYTI

Nepaisant šių pokyčių, Rivero išlieka optimistiškas, kad pavyks patenkinti vairavimo entuziastus. „Nėra priežasties, kodėl elektrinis produktas negalėtų suteikti panašios patirties“, – pažymėjo jis, paminėdamas naujas technologijas, tokias kaip imituojamas pavarų perjungimas ir sintetiniai variklio garsai EV6 GT atnaujinime. Tačiau sportinių automobilių su vidaus degimo varikliais teikiamą jausmą ir mechaninį įsitraukimą bus sunku atkurti – Rivero tai pripažįsta, nurodydamas, kad ateities GT patirtis apims „kompiuterines technologijas ir kitokias naujoves“.

„Hyundai“ vis dar turi vidaus degimo variklių potencialo

Nors „Kia“ savo GT modelius perkelia į elektrinę platformą, jos seserinė kompanija „Hyundai“ dar visiškai neatsisako vidaus degimo variklių. Jos N padalinys vis dar siūlo „Elantra N“ ir užsiminė apie naujos kartos modelį su dar galingesniu varikliu. Anksčiau šiais metais N padalinio įkūrėjas Joonwoo Parkas „Auto Express“ sakė, kad hibridinės jėgainės galėtų padėti prailginti N serijos ICE automobilių eksploatacijos laiką.

Nepaisant to, „Hyundai“ nutraukė keleto kultinių sportinių modelių, tokių kaip „i20 N“, „i30 N“, „Veloster N“ ir „Kona N“, gamybą – visi jie tapo pakitusios paklausos ir išmetamųjų teršalų normų aukomis.

Svoris ir našumas: nuolatinis EV iššūkis

Vienas didžiausių iššūkių elektrinėms sportinėms mašinoms yra svoris. Didelės talpos baterijos daro EV žymiai sunkesnes nei jų ICE analogai, o tai turi įtakos valdymui, greičiui ir bendrai važiavimo dinamikai. Vis dėlto tokios automobilių gamintojos kaip „Kia“ ir „Hyundai“ atrodo pasirengusios priimti šį kompromisą, kad atitiktų vyriausybės reikalavimus ir tuo pačiu patrauktų SUV mėgstančius vartotojus.

Skaitykite  Pristatytas interaktyvus žvyrkelių priežiūros žemėlapis: dabar viskas matoma gyvai

Perėjimas prie elektrinių SUV – rinkos diktuojamas sprendimas

Vartotojų preferencijos ir išmetamųjų teršalų tikslai sutampa su viena realybe: elektriniais SUV. „Kia“ ir „Hyundai“ sutelkia pastangas į elektrifikuotus krosoverius ir SUV, kartais suteikdami jiems GT arba N ženklus, kad išsaugotų jų našumo įvaizdį. Tačiau atrodo, kad benzininiai našūs sedanas jau praėjo savo auksinis amžius.

„Kia“ sprendimas visiškai pereiti prie elektra varomų GT modelių žymi reikšmingą pokytį automobilių rinkoje. Nors entuziastai gali liūdėti dėl tokių automobilių kaip „Stinger GT“ praradimo, kompanija stato ant pažangios EV technologijos, kad suteiktų naujų įspūdžių. Ar šis lošimas pasiteisins, dar paaiškės.

Ar manote, kad elektriniai GT automobiliai tikrai gali pakeisti benzininės ikonines mašinas, tokias kaip „Stinger“? Pasidalinkite savo nuomone komentaruose arba pažymėkite mus socialiniuose tinkluose!

Žymos: elektromobiliaividaus degimo variklis
Dalintis17DalintisSiųstiDalintis3
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest


Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Trys naudoti korėjietiški krosoveriai, kuriems gedimai – retenybė

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz