• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 9 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

10 geriausių dyzelinių variklių sukurtų Europos automobilių gamintojų

pagal Andžej Biaigo
2024.09.15, 10:00
Naujienos
A A
0
mercedes dyzelinis variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Dyzelinis variklis nuėjo ilgą kelią nuo tada, kai XIX a. pabaigoje jį išrado Rudolf Diesel. Nors prireikė laiko, kol automobilių pasaulis visiškai perėmė šią technologiją, Europos automobilių gamintojai ją ištobulino ir sukūrė keletą žymiausių dyzelinių variklių. Šie varikliai paliko neišdildomą įspūdį viso pasaulio vairuotojams – nuo neprilygstamo patikimumo iki galingo veikimo.

Šiame straipsnyje apžvelgsime 10 geriausių Europoje pagamintų dyzelinių variklių ir paaiškinsime, kodėl kiekvienas iš jų nusipelno geriausios vietos.

Mercedes OM646

Mercedes OM646 dyzelinis variklis
„Wikipedia“ nuotrauka

Pristatytas: 2002 m.
Variklio tipas: 2.1 l darbinio tūrio 4 cilindrų turbodyzelis
Išvystoma galia: 134-168 AG

    OM646 yra patikimas ir tvirtas dyzelinis variklis, dažniausiai sutinkamas Europoje, kur jis dažnai naudojamas senesniuose „Mercedes“ taksi automobiliuose. Šis variklis žinomas dėl savo patikimumo, todėl neretai pasitaiko atvejų, kai šis variklis vis dar veikia ir po 500 000 kilometrų. Dėl paprastos konstrukcijos ir stiprių eksploatacinių savybių jis yra mėgstamas dyzelinių variklių entuziastų.

    „Volvo“ 2.4D / D5

    Volvo 2.4D D5 dyzelinis variklis
    „Wikipedia“ nuotrauka

    Pristatytas: 2001 m.
    Variklio tipas: 2001 m: 2.4 l variklio darbinis tūrinis dyzelinas
    Išvystoma galia: 126-212 AG

    „Volvo“ eilinis penkių cilindrų dyzelinis variklis tapo ilgaamžiškumo sinonimu. Šis variklis varė beveik visus „Volvo“ modelius nuo 2001 m. iki 2014 m. ir pelnė ilgaamžiškumo reputaciją. Dažnai galima rasti „Volvo“ su D5 varikliu, kurio rida viršija 500 000 kilometrų ir kuris vis dar patikimai veikia. Dyzelinių variklių gerbėjams šis variklis yra praktiškai „neperšaunamas“.

    PSA DW10 2.0 HDI

    PSA DW10 2.0 HDI dyzelinis variklis
    „Wikipedia“ nuotrauka

    Pristatytas: 1998
    Variklio tipas: 2.0 l variklio darbinis tūrinis dyzelinas
    Išvystoma galia: 90-163 AG

    PSA grupės („Peugeot“ ir „Citroën“) DW10 2.0 HDI yra įspūdingas prancūzų inžinerijos pasiekimas. Šis variklis suderina efektyvumą ir ilgaamžiškumą, o kai kurie modeliai be problemų nuvažiuoja daugiau kaip 500 000 km. Nepaisant prancūzų automobilių gamintojų reputacijos, susijusios su elektros problemomis, DW10 įrodo, kad jie gali gaminti patikimus dyzelinius variklius, jei tinkamai prižiūrimi.

    Mercedes OM617

    Mercedes OM617 dyzelinis variklis
    „Wikipedia“ nuotrauka

    Pristatytas: 1974
    Variklio tipas: 3.0 l variklio darbinis tūrinis/neturbininis dyzelinas
    Išvystoma galia: 80-125 AG

    „Mercedes-Benz“ OM617 dažnai laikomas vienu patikimiausių kada nors pagamintų dyzelinių variklių. Jo reputacija tokia stipri, kad jis tapo automobilių ilgaamžiškumo simboliu. Šis variklis, galintis nuvažiuoti daugiau nei 1 000 000 km, dažnai sutinkamas senoviniuose „Mercedes“ automobiliuose, ypač Balkanų šalyse.

    Skaitykite  Porsche pardavimai krenta: Kinijos rinka smukdo rezultatą

    Volkswagen EA189 (2.0 TDI 150)

    Volkswagen EA189 (2.0 TDI 150) dyzelinis variklis
    „Wikipedia“ nuotrauka

    Pristatytas: 2007 m.
    Variklio tipas: 2.0 l variklio darbinis tūrinis dyzelinas
    Išvystoma galia: 150 AG

    Galbūt „Volkswagen“ EA189 variklį užtemdė išmetamųjų teršalų skandalas, tačiau jis tebėra vienas patikimiausių kada nors sukurtų dyzelinių variklių. Šis variklis naudojamas tokiuose modeliuose kaip „VW Golf“ ir „Škoda Superb“, o tinkamai prižiūrimas jis gali nuvažiuoti daugiau kaip 300 000 kilometrų. Jis galingas, efektyvus ir ilgaamžis – savybės, dėl kurių jis tapo mėgstamiausiu Europoje.

    PSA 1.6 BlueHDI / e-HDI

    PSA 1.6 BlueHDI e-HDI dyzelinis variklis

    Pristatytas: 2009 m.
    Variklio tipas: 1.6 l darbinio tūrio 4 cilindrų turbininis dyzelinas
    Išvystoma galia: 90-116 AG

    Nors ir mažesnio darbinio tūrio, šis variklis plačiai paplitęs „Peugeot“ ir „Citroën“ kompaktiniuose automobiliuose ir lengvuosiuose komerciniuose automobiliuose. Dėl savo ilgaamžiškumo ir efektyvumo jis tapo geriausiu pasirinkimu Europoje, nors, kaip ir daugelis šiuolaikinių dyzelinių variklių, yra linkęs į alyvos nutekėjimą ir DPF problemas.

    Fiat / Alfa Romeo 1.9 JTD

    Fiat Alfa Romeo 1.9 JTD dyzelinis variklis
    „Wikipedia“ nuotrauka

    Pristatytas: 1997
    Variklio tipas: 1.9 l variklio darbinis tūrinis dyzelinas
    Išvystoma galia: 100-190 AG

    „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ retai siejamos su patikimumu, tačiau 1.9 JTD dyzelinis variklis yra išimtis. Šis variklis varė įvairius modelius, įskaitant „Alfa 147“ ir „Fiat Punto“. Dėl savo atsparumo ir galios jis tapo populiarus Europoje, net ir taksi automobiliuose, kur ilgaamžiškumas yra svarbiausia.

    BMW M57

    bmw m57 dyzelinis variklis 30d
    BMW M57 dyzelinis variklis, populiarusis 30d. BMW nuotrauka.

    Pristatytas: 1998
    Variklio tipas: 2,5-3,0 l darbinio tūrio 6 cilindrų turbodyzelis
    Išvystoma galia: VARIKLIO GALIA: 148-282 AG

    BMW M57 yra vienas patikimiausių Bavarijos automobilių gamintojo dyzelinių variklių. Žinomas dėl savo našumo ir ilgaamžiškumo, M57 varė tokius modelius kaip 3, 5 serijos ir X5, o vėlesnės versijos išvystė daugiau kaip 280 arklio galių. Tinkamai prižiūrimas, šis variklis be didesnių problemų gali įveikti daugiau kaip 300 000 kilometrų.

    Volkswagen 1.9 TDI

    Volkswagen 1.9 TDI dyzelinis variklis
    „Wikipedia“ nuotrauka

    Pristatytas: 1991
    Variklio tipas: 1.9 l variklio darbinis tūrinis dyzelinas
    Išvystoma galia: 90-130 AG

    „Volkswagen“ 1.9 TDI yra vienas ikoniškiausių dyzelinių variklių automobilių istorijoje. Šis variklis, montuojamas įvairiuose automobiliuose, nuo „VW Golf“ iki „Škoda Octavia“, garsėja savo patikimumu ir gebėjimu, tinkamai prižiūrint, nuvažiuoti daugiau kaip 800 000 kilometrų. Jo gebėjimas užvesti variklį ekstremaliomis sąlygomis tik papildo jo palikimą.

    Skaitykite  Dyzelio eros pabaiga: „Audi“ sėkmingai pereina prie plug-in hibridų

    Renault dCi 1.5

    Renault dCi 1.5 dyzelinis variklis

    Pristatytas: 2001 m.
    Variklio tipas: 1,5 l variklio darbinis tūrinis dyzelinas
    Išvystoma galia: 75-110 AG

    „Renault“ 1,5 dCi variklis varo daugelį Europos lengvųjų ir komercinių automobilių. Nors jis nėra pats galingiausias, dėl savo efektyvumo ir patikimumo tapo patikimu mažų automobilių pasirinkimu. Atliekant kruopščią techninę priežiūrą, neretai šis variklis lengvai įveikia 300 000 kilometrų.

    Europos automobilių gamintojai gamina vienus patikimiausių ir efektyviausių dyzelinių variklių pasaulyje. Nesvarbu, ar tai būtų „neperšaunamas“ „Volvo D5“, ar legendinis „Volkswagen“ 1.9 TDI, šie varikliai ir toliau išlaiko laiko išbandymą, užtikrindami įspūdingą ridą ir ilgaamžiškumą. Ieškantiems ilgaamžiškumo ir galios derinio, šiame sąraše esantys dyzeliniai varikliai yra vienas geriausių kada nors sukurtų variantų.

    Žymos: dyzelinis variklis
    Dalintis356DalintisSiųstiDalintis62

    Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

    Sekite mus Google News platformoje

    Rekomenduojami vaizdo įrašai

    Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

    Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

    0

    Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

    Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

    0

    Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

    Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

    0

    Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

    Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

    0

    Taip pat skaitykite

    Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

    Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

    Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

    Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

    5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

    Trys naudoti korėjietiški krosoveriai, kuriems gedimai – retenybė

    Naujienos

    • Naujausios
    • Eismas
    • Baudos kvitas
    • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
    • Kriminalai
    • Elektromobiliai
    • Technologijos
    • Degalų kainos ir tendencijos
    • Premjeros

    Straipsniai

    • Apžvalgos
    • Kelių eismo taisyklės
    • Naudoti automobiliai
    • Patarimai
    • Testai
    • Vaizdo įrašai

    Naudinga

    • Privalomasis automobilio draudimas
    • KASKO draudimas
    • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
    • KET baudos
    • Greičio matuokliai
    • Kuro skaičiuoklė
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Vairavimo kategorijos
    • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

    Draugai

    Tlgrm.lt
    Misija-darbas.lt
    Tiksaviems.lt
    Sharklinker.lt
    automobilių supirkimas
    Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
    KepamVerdam.lt - Receptai
    • Privatumo politika
    • Slapukų naudojimo informacija
    • Partneriai
    • Apie mus
    • Kontaktai

    © 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

    Sveiki sugrįžę!

    Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

    Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

    Sukurti naują paskyrą!

    Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

    Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

    Atgauti slaptažodį

    Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

    Prisijungti

    Add New Playlist

    Rezultatų nėra
    Peržiūrėti visus rezultatus
    • Naujienos
      • Premjeros
    • Eismas
      • Baudos kvitas
    • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
    • Kriminalai
    • Naudoti automobiliai
    • Elektromobiliai
    • Technologijos
    • Patarimai
      • Eksploatacija
      • Kelio ženklai
      • Kelių eismo taisyklės
      • Vairuotojo pažymėjimas
    • Degalų kainos
    • Testai
      • Ilgalaikiai testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Pranešti naujieną
    • Įkelti vaizdo įrašą
    • Informacijos kanalai
    • Prisijungti
    • Užsiregistruoti

    © 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.