„Stellantis“, patronuojančiam konglomeratui, kuriam šiuo metu priklauso „Jeep“ prekės ženklas, tenka vis daugiau smūgių: atsargos didelės, paklausa mažėja, žmonės ieško prieinamesnių transporto priemonių, o pramonėje vyksta seisminiai prioritetų ir pasiūlos pokyčiai, todėl „Stellantis“, kaip pranešama, ieško pamainos savo vykdomajam direktoriui Carlosui Tavaresui.
Dabar paskelbta, kad atšaukiamas vienas iš retų šviesiųjų bendrovės pavyzdžių – iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai, su kuriais „Jeep“ pasiekė pirmąją vietą iš tinklo įkraunamų automobilių pardavimų reitinguose Amerikoje. Dabar atšaukiama daugiau kaip 194 000 hibridinių iš tinklo įkraunamų transporto priemonių, kurias bendrovė pagamino per pastaruosius kelerius metus, įskaitant „Jeep Grand Cherokee 4xe“ ir naujesnius visureigius „Jeep Wrangler 4xe“.
„Stellantis“ ir „Jeep“ teigia, kad šios transporto priemonės gali kelti gaisro pavojų, o atlikus „reguliarią“ vidinę įmonės peržiūrą paaiškėjo, kad iki šiol kilo mažiausiai 13 gaisrų, susijusių su atšaukimu, ir kad net 5 proc. (beveik 10 000 transporto priemonių) pagamintų 4xe iš tinklo įkraunamų hibridinių visureigių gali būti paveikti defekto arba gaisro priežasties, kuri kol kas aiškiai neaprašyta.
Bendrovė teigia, kad pavojus kyla „tam tikriems“ 2020-2024 m. „Jeep Wrangler 4xe“ ir 2022-2024 m. „Jeep Grand Cherokee 4xe“ visureigiams; JK rinkoje esantis visureigis „Jeep Renegade 4xe“ pranešime apie atšaukimą nebuvo paminėtas. JAV šie iš tinklo įkraunami hibridai, vadinami „4xe“ automobiliais, sukonstruoti su nedideliu akumuliatorių paketu ir el. varikliais, sujungtais su 2,0 l darbinio tūrio eiliniu keturių cilindrų dujiniu varikliu.
„Jeep“ tvirtina, kad gaisrai kilo išjungus ir pastačius automobilius, todėl dabar ragina 4xe iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių savininkus statyti juos lauke, atokiau nuo degių medžiagų ir konstrukcijų, kol bus pranešta. Automobilių gamintojas taip pat pataria savininkams ar operatoriams iki atskiro pranešimo neįkrauti iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių akumuliatorių, nes didesnė įkrovos būsena arba įkrovimo procesas gali būti susijęs su gaisro rizika.