„Jaguar“ paskelbė, kad pradeda „naują erą“ savo istorijoje. Ją, be kita ko, simbolizuoja atnaujintas logotipas ir nuorodos į markės šaknis bei jos įkūrėjo sero Viljamo Lionso filosofiją. Jis pakartojo, kad „Jaguar“ niekada neturėtų kopijuoti kitų, o pristatyti mainai pasirašyti šūkiu „Copy Nothing“ („Nieko nekopijuoti“). Tai ne vieninteliai pokyčiai, kurie laukia britų kompanijos artimiausiais mėnesiais.
„„Jaguar“ šaknys – originalumas. Seras Williamas Lyonsas tikėjo, kad „Jaguar“ neturi būti kieno nors kopija. Mūsų šiandieninė „Jaguar“ vizija grindžiama šia energingo modernizmo filosofija. Ji yra išradinga, drąsi ir meniška kiekvienoje detalėje. Unikali ir bebaimė.“ – „Jaguar“ kūrybos direktorius Gerry McGovernas pareiškime teigė.
„Jaguar“ atlieka pakeitimus. Laukinė katė atrodys šiek tiek kitaip
„Jaguar“ interneto svetainėje rašoma, kad šie pakeitimai yra tikro originalumo išraiška ir meninės išraiškos gynimas. Korporacija turėtų oficialiai pristatyti pokyčius gruodžio 2 d. per Majamio meno savaitę.
Viename iš variantų „Jaguar“ logotipas išliks kaip laukinė katė, tačiau jis bus šiek tiek plonesnis. Jame taip pat nebus tiek daug detalių. Korporacijos naudojamas logotipo be katės šriftas taip pat atrodys kitaip. Nuo šiol užrašas „Jaguar“ bus aptakesnis ir įskaitomesnis. Pranešime spaudai bendrovė rašo apie „visišką perkrovimą“.
„Jaguar“ turi problemų su elektra. Ji neturės ką parduoti
Anksčiau buvo pranešta, kad konglomeratas netrukus nutrauks dviejų savo modelių gamybą ir 2025 m. pirmaisiais mėnesiais nustos gaminti paskutinius dar gaminamus automobilius. Visi požymiai rodo, kad britų automobilių ikona keletą mėnesių neturės naujų automobilių savo asortimente.
Tokio neramumo priežastis – lėtesnis nei tikėtasi perėjimas prie elektromobilių. Kaip pranešė motor1.com, pirmasis iš trijų naujų elektrinių modelių vis dar yra bandymų etape, o gamybą tikimasi pradėti tik 2026 m. vasarą.