• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

160 000 km su „Tesla Model 3“ – kokia yra naudojimo kaina nuvažiavus tokį atstumą?

pagal Andžej Biaigo
2024.03.26, 12:32
Elektromobiliai
A A
0
tesla model 3 interjeras

„Tesla Model 3“ interjeras. „Tesla“ nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Danų vairuotojas Jesperas Berggreenas per penkerius metus su „Tesla Model 3“ nuvažiavo 160 000 km. Kiek pinigų per šį laiką jis išleido savo automobiliui, kiek vidutiniškai sunaudojo energijos ir kokios būklės yra traukos baterija? Štai atsakymas.

Jesperas Berggreenas visiškai naują „Tesla Model 3“ įsigijo 2019 m. Tai yra „Long Range RWD“ variantas, kurį jau veltui galima rasti dabartinėje šio amerikiečių gamintojo gamoje. Vietoj jo siūlomas „Long Range“ modelis, tačiau išsiskiriantis dviejų varančiųjų ratų pavara. Automobilis kainuoja apie 56 tūkst. eurų ir užtikrina 629 km ridą (0-100 km/val. per 4,4 s).

Vyrui priklausantis automobilis iš pradžių nuvažiuodavo 516 km atstumą, kaip rodė jo salone esantis borto kompiuteris. Dabar, kai akumuliatorius visiškai įkrautas, nuvažiuojama 462 km. Tai reiškia, kad teorinis nuvažiuojamas atstumas sumažėjo 10,6%.

Mažas energijos suvartojimas

Jesperas, kuris portalui cleatechnica.com papasakojo apie savo automobilį, teigia, kad nuvažiavęs 160 000 km jis sunaudojo vidutiniškai 17,6 kWh 100 km. Tai reiškia, kad 1 kWh energijos jam pakako nuvažiuoti 5,58 km.

Iš pradžių danas automobilį krovė „Superchargers“ įkrovimo stotelėse, kur 16 000 km galėjo nuvažiuoti nemokamai. Tačiau 93 proc. jo „Tesla Model 3“ akumuliatoriaus energijos gaunama iš seansų, atliktų jo namuose. Iš viso savo automobilio įkrovimui jis išleido 2711 eurų.

Kita vertus, automobilio techninė priežiūra Jasperui kainavo 4443 eurus, o trečdalis šios sumos buvo skirta keletui girgždančios pakabos komponentų remontuoti. Likusią sumą, be kita ko, sunaudojo du kartus pakeistas priekinis stiklas, aštuonios padangos, salono filtrai, priekinio stiklo plovimo skystis, priekinio stiklo valytuvas ir „kai kurie garso izoliacijos darbai“.

Kitos išlaidos apima draudimą (4 719 eurų), ryšio išlaidas (320 eurų) ir mokesčius (394 eurai). Jei 2019 m. birželio mėn. naujas automobilis su papildoma autonominio vairavimo sistema FSD Danijoje kainavo 61 760 EUR, tai dabar jis kainuoja apie 17 500 EUR. Be didelės ridos, tokiai mažai sumai iš dalies įtakos turi ir kainų karas, kurį pernai sukėlė Elonas Muskas.

Skaitykite  Naujas „Polestar“ modelis Europoje – ar laukti Lietuvoje?

Berggreenas apskaičiavo, kad visos jo „Tesla“ naudojimo išlaidos sudarė 12 588 EUR, o įskaitant nusidėvėjimą, nuvažiuoti kiekvieną kilometrą jam kainavo 0,30 EUR.

„Tesla“ važiuoja kaip nauja

„Tesla Model 3“ savininkas teigia, kad, išskyrus girgždančius pakabos komponentus, jo automobilis beveik neturi jokių nusidėvėjimo požymių. Jis vis dar važiuoja kaip naujas, o ant jo kėbulo nematyti jokių korozijos požymių. Ir tai nepaisant to, kad jo automobilis ištisus metus stovi po debesimi ir apie šešis mėnesius yra veikiamas daug druskos.

Pasak Jaspero, Danijos klimatas ir stiprios rekuperacijos naudojimas nėra palankus stabdžiams. Kad jie nerūdytų ir nesusidėvėtų per anksti, jis dabar naudoja tik silpną stabdžių energijos rekuperaciją. Anksčiau, po ketverių naudojimo metų, stabdžiai vos išlaikydavo techninę apžiūrą.

Berggrenui vis dar patinka jo „Tesla“. Jis mano, kad tai neįtikėtinai greitas, lengvai valdomas ir vairuojamas automobilis. Tik komforto požiūriu jis nusileidžia konkurentams.

Žymos: teslaTesla Model 3
Dalintis180DalintisSiųstiDalintis32

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.