Jis turėjo būti toks gražus, elektrinis ir neišmetantis teršalų, tačiau klientai balsavo savo piniginėmis. „Porsche“ kur kas ilgiau liks su vidaus degimo variklių varomais automobiliais. Situacija yra pakankamai rimta, todėl svarstoma galimybė pritaikyti elektrines platformas vidaus degimo varikliui.
„Premium segmente pastebima aiški tendencija pereiti prie vidaus degimo variklių, todėl tai atsispindės ir gaminių cikle“, – sakė „Porsche“ finansų direktorius Lutzas Meschke. Kalbant „nekorporaciniais terminais“ – klientai nenori elektra varomų variklių, o „Porsche“ šovė pro šalį juos pristatydama.
Rugsėjį Vokietijos markės elektrinių modelių pardavimai sudarė 7,3 proc. visų pardavimų, nors dar prieš metus šis rodiklis siekė 12 proc. Dėmesys sportiškam „Taycan“ nepadėjo, ir lyg to būtų negana, Europoje vokiečiai pristatė elektrinį variantą, pakeisiantį jų vidaus degimo varikliais varomą bestselerį „Macan“.
„Nagrinėjame galimybę pritaikyti elektromobilius prie hibridinių arba visiškai vidaus degimo varikliu varomų automobilių. Šiuo metu atliekame koncepcinį darbą. Aišku tik tai, kad su vidaus degimo varikliu liksime dar ilgai,“ – Meshke sakė.
Įdomu tai, kad „Porsche 911“ gavo hibridinę versiją, kuri negali važiuoti be išmetamųjų teršalų, tačiau naudoja energiją turbokompresoriams pagreitinti.