Pasirodo, jei žinote, ką darote, „Tesla“ be problemų greitai įkraus net esant neigiamai 35 laipsnio temperatūrai. Kokia gudrybė, kaip priversti ją įkrauti esant dideliam šalčiui?
Šiame vaizdo įraše rodoma 2022 m. „Tesla Model Y AWD Long Range“ versija, kuria važinėjama Albertoje, Kanadoje. Temperatūra yra apie -35 laipsnių Celsijaus, nors automobilio ekrane vienu vaizdo įrašo momentu rodoma, kad yra dar šalčiau.
Šį vaizdo įrašą pateikiame norėdami parodyti priešingybę tam, kas neseniai įvyko Čikagoje per itin didelį šaltį (Taip pat skaitykite: „Viešosios elektromobilių įkrovimo stotelės virto kapinėmis: išsikrovę elektromobiliai ir užšalę įkrovimo kištukai“). Čikagoje daugybė elektromobilių negalėjo būti įkrauti dėl didelio šalčio, tačiau buvo daugybė nesėkmingo įkrovimo priežasčių, įskaitant išankstinio kondicionavimo trūkumą, žinių apie elektromobilius trūkumą, negyvas šaltas važiuojančiųjų elektromobilių baterijas, nepakankamai ilgą laiko tarpą, kad būtų pradėtas įkrovimas, ir pan.
Tačiau šis „Y“ modelio savininkas iš Kanados, kuris retai naudojasi viešaisiais įkrovikliais, mums rodo, kaip tai daryti teisingai, net ir esant žemesnei temperatūrai nei Čikagoje. Svarbiausia – tinkamai paruošti įkroviklį. „Y“ modelio savininkas pradeda paruošimo procesą iš karto, kai tik vyksta į įkrovimo stotelę. Pirminio kondicionavimo metu bandoma pakankamai įšildyti akumuliatorių, kad jis galėtų priimti įkrovą. Tačiau jis vartoja energiją, todėl reikia įsitikinti, kad akumuliatoriuje yra pakankamai energijos, kad galėtumėte naudoti šią funkciją ir į įkroviklį atvykti su tam tikru akumuliatoriaus talpos rezervu.
Kai jis atvyko į įkrovimo stotelę, akumuliatorius buvo pakankamai įšilęs, kad priimtų daugiau nei 100 kilovatų energijos, o tai yra daugiau nei pakankamai, kad būtų galima įkrauti gana greitai. Norėdamas išbandyti kitus įkroviklius, savininkas atjungė savo „Model Y“ ir nuvyko į netoliese esančią FLO įkrovimo stotelę. Nepraėjus nė minutei nuo prijungimo ir įkrovimo pradžios, „Tesla“ pradėjo priimti elektronus tokiu greičiu, kuris atitiko įkroviklio pajėgumą. Buvo ieškoma trečio įkroviklio, kuris taip pat be problemų įkrovė „Teslą“.
Taigi, jei žinote, kaip tinkamai naudotis savo elektriniu automobiliu, įkrovimas esant dideliam šalčiui neturėtų kelti didelių problemų. Tik nepamirškite numatyti mažesnį nuvažiuojamą atstumą ir galbūt ilgesnį įkrovimo laiką.