• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Maserati“ keičia savo veidą. Netrukus iš vidaus degimo variklių liks tik prisiminimas

pagal Andžej Biaigo
2024.04.17, 13:36
Elektromobiliai
A A
0
maserati
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Maserati“ intensyviai žengia elektrifikavimo link. Jau siūlomi net visiškai elektriniai „Grecale Folgore“ ir „GranTurismo Folgore“ modeliai. Neilgai trukus sulauksime dar vieno automobilio – MC20 Folgore.

Folgore italų kalba reiškia žaibą. Taip vadinami naujieji „Maserati“ modeliai, reiškiantys visiškai elektrines versijas. Tarp jų jau yra „Grecale“ ir sportiškasis „GranTurismo“, kuris taip pat bus siūlomas kaip elektrinė versija – „GranCabrio“ kabrioletas.

„Maserati“ dar 4 metus bus vidaus degimo varikliai

2025 m. prie elektrinių modelių asortimento prisijungs ir itin sportiškas modelis MC20, o nuo 2028 m. visa modelių gama bus varoma tik elektra. Tačiau gamintojas ramina visus itališkos inžinerijos mylėtojus – tridantės mašinos ir toliau bus visiškai projektuojamos, kuriamos ir gaminamos Italijoje, o Modena ir istorinė Viale Ciro Menotti gamykla išliks gamintojo širdimi.

Didžiųjų pokyčių proga „Maserati“ balandžio 15 d. šventė Folgore dieną, o kartu ir 110-ąsias prekės ženklo su trišakiu metines. Ženklas, kad „Maserati“ kompanijai energetinė transformacija – tai visiškai naujas atsivėrimas, dar vienas italų istorijos skyrius.

Trys „Maserati“ teminės sritys

Šią svarbią prekės ženklui dieną buvo pristatytos trys teminės sritys, kurios sudaro „Folgore“ dienos pasakojimo ašį ir pagrindą. Tai buvo proga „Maserati“ pristatyti naują prekės ženklo veidą:

  • Elektromobilumo zonoje, be kita ko, buvo pristatyta „Grecale Folgore“ važiuoklė – pirmojo 100 proc. elektrinio „Maserati“ visureigio širdis, kurioje išryškėja elektrinės transmisijos ir aukštos įtampos akumuliatoriaus integracija, nesumažinant „Grecale“ salono dydžio. Taip pat buvo galima apžiūrėti „Folgore wallbox“ – kartu su automobiliu tiekiamą namų įkrovimo stotelę – bei „GranTurismo Folgore“ priekinę ir galinę ašį bei akumuliatorių bloką, kurie leidžia iš arti apžiūrėti „Maserati“ sportinės pavaros komponentus.
  • Antroji sritis buvo skirta automobilio personalizavimo programai, kuri papildyta konfigūravimo moduliu ir pasirinktais individualizavimo elementais, įkvepiančiais sukurti individualų „Maserati“ automobilį. Grecale sėdynėje derinami Nero ir Ghiaccio atspalviai, sustiprinti kontrastingomis Rosso Trofeo siūlėmis, kurios sukuria trišakį logotipą ant galvos atramos ir paryškina sėdynės profilį. MC20 Cielo Opera d’Arte sėdynė, aptraukta lazeriu pjaustyta Alkantara, taip pat papildyta originalių spalvų akcentais. Visumą papildo sienelė, ant kurios demonstruojami galimi išorės dažai ir specialiai apdirbti ratlankiai, kuriuos galima įsigyti tik iš „Corse“ ir „Futura“ kolekcijų.
  • Paskutiniame rajone buvo galima pamatyti kai ką netikėto – motorinę valtį, žinoma, visiškai elektrinę. Bendradarbiaujant „Maserati“ ir „Vita Power“ buvo sukurtas projektas „Tridente“ – visiškai elektrinis prabangus motorinis kateris. Taigi Modenoje įsikūrusi markė plečia savo elektrifikavimo strategiją ir iš kelių persikelia į vandenį. Tridente yra 10,5 m ilgio motorinė valtis, skirta kasdienėms kelionėms ežerais ir pakrantėmis. Jame gali tilpti iki aštuonių keleivių ir išvysto 25 mazgų (apie 46 km/h) kreiserinį greitį, o didžiausias greitis – 40 mazgų (apie 74 km/h). Jo nuolatinės srovės įkrovimas trunka mažiau nei valandą. Valtis pagaminta iš anglies pluošto ir apdailinta pagal aukščiausius standartus.
Skaitykite  Naujas „Polestar“ modelis Europoje – ar laukti Lietuvoje?

Taigi „Maserati“ kuria naujos energijos „Folgore“ istoriją. Senasis degimo variklio veidas neabejotinai išnyksta, o atsiranda naujas, elektrinis veidas. Todėl „Maserati“ nemiršta, ji ir toliau stengsis, kad širdis visą laiką plaktų greičiau.

Žymos: elektromobiliaiMaseratividaus degimo variklis
Dalintis23DalintisSiųstiDalintis4

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.