„Volkswagen“ pasinaudojo Miuncheno automobilių paroda, kad pristatytų savo būsimą įperkamą elektromobilį su nauja koncepcija. Jis pavadintas „Volkswagen ID. Life\”, jis sukurtas po ID.3 markės elektromobilių linijos, todėl beveik neabejotina, kad kai jis pasirodys šio dešimtmečio viduryje, jam bus suteiktas ID.1 arba ID.2 ženklas.
Nauja „Volkswagen ID. Life“ koncepcija pristato būsimą įperkamą elektromobilį, kuris markės gamoje bus po ID.3.
Iš pradžių VW planavo, kad šis automobilis pasirodys iki 2023 m., vadovaujantis projektu, pavadintu „MEB Entry\”, tačiau paaiškėjo, kad sukurti nedidelę elektrinio automobilio platformą, kuri galėtų išlaikyti vos 20 000 eurų (17 000 svarų sterlingų) kainuojantį automobilį, yra pakankamai sudėtinga, todėl pardavimo pradžios data nukelta į 2025 m. VW vadovas Ralfas Brandštatteris Miunchene vykusioje parodoje taip pat sakė, kad koncepcija kainuos „nuo 20 000 iki 25 000 eurų\”, o tai yra užuomina, kad pradinė kaina dar gali būti mažesnė nei planuota.
Prieš porą metų VW užsiminė apie savo mažojo ID modelio hečbeko dizainą, tačiau teigiama, kad automobilio koncepcija buvo smarkiai peržiūrėta vadovaujant naujausiam markės dizaino vadovui, buvusiam „Škoda“ ir „BMW“ darbuotojui Jozefui Kabanui.
ID. Life yra pusiaukelėje tarp supermini ir mažojo visureigio, o VW jį apibūdina kaip krosoverį. Jam būdingos trumpos priekinės ir galinės iškyšos, penkerių durų išplanavimas, be to, jo konstrukcijoje naudojamos novatoriškos medžiagos. Stogas ir variklio dangtis pagaminti iš oro pripildyto audinio, kuris prie automobilio pritvirtinamas užtrauktukais, todėl, VW teigimu, stogą galima lengvai nuimti, paliekant tik skersinį, kad būtų galima važiuoti targa tipo atviru stogu.
Koncepcijoje taip pat plačiai naudojamos tvarios medžiagos. Skaidri dažų danga pagaminta iš medžio drožlių ir organinio kietiklio. Oro kameros stogui ir variklio dangčiui naudojama tekstilė pagaminta tik iš perdirbtų plastikinių butelių, o salone prietaisų skydelis padengtas mediena, o sėdynės ir durų apdailos detalės – ekologiška medžiaga. Padangoms naudojamos medžiagos – bioalyva, natūralus kaučiukas ir ryžių lukštai.
Bendra išvaizda yra grubi, tačiau priekinių ir galinių žibintų grafika yra draugiškesnė – beveik miela, kaip nuoroda į originalųjį „VW Beetle\”. VW generalinis direktorius Ralfas Brandštatteris apibūdino šį automobilį kaip „VW jaunajai kartai\”. Automobilio ilgis – 4091 mm, t. y. maždaug keturiais centimetrais ilgesnis už VW Polo, tačiau ratų bazė – 2650 mm, t. y. maždaug 10 cm ilgesnė už įprastinio supermini.
Koncepcinis modelis turi 213 AG ir 290 Nm elektros variklį, sumontuotą ant priekinės ašies, kurio 0-62 km/val. greitis siekia 6,9 sekundės. VW teigia, kad akumuliatoriaus talpa yra 54 kWh, todėl pagal WLTP bandymų ciklą galima nuvažiuoti iki 399 kilometrų. Labai tikėtina, kad šie skaičiai bus sumažinti pigesnėms ID.1 arba ID.2 versijoms, tačiau šie modeliai turės greitojo įkrovimo funkciją. VW teigia, kad ID. Life gali padidinti 160 kilometrų ridą per 10 minučių.
Viduje yra dvi suolelio sėdynės, kurias galima atlenkti į priekį ir taip sukurti įvairius išdėstymo variantus. Koncepcijoje yra ištraukiamas projekcinis ekranas, kuris leistų keleiviams žiūrėti filmus ir žaisti vaizdo žaidimus automobiliui stovint. Tarp apčiuopiamesnių funkcijų – šoninės kameros vietoj durelių veidrodėlių, devynių colių ekranas viršutinėje prietaisų skydelio dalyje ir durelių kišenės su integruota belaidžio išmaniųjų telefonų įkrovimo funkcija.
Standartinė bagažinės talpa – 225 litrai, po grindimis – dar 108 litrai, o po variklio dangčiu – dar 68 litrai. Priekyje taip pat yra aštuonių litrų talpos skyrius, skirtas įkrovimo laidui sutalpinti.
[foogallery id=\”3811\”]
Prisijunkite prie „Elektromobiliai ir Vandeniliniai auto“ grupės.