Vis daugiau absurdiškų situacijų susiklosto aplink bankrutuoti linkusią pradedančiąją įmonę, kuri atgaivino „Fisker“ prekės ženklą. Vienam klientui nepavyko gauti dalių, kurių vertė šiek tiek didesnė nei 900 JAV dolerių. Dėl to draudikas turėjo „nurašyti“ elektromobilį.
„Fisker“ – tai prekės ženklas, kuris šiuo metu yra daugelio žmonių dėmesio centre, nors daugiausia susidomėjimo sulaukia Jungtinėse Amerikos Valstijose. Jokiu būdu ne dėl susižavėjimo jų automobiliais, o dėl besikaupiančių problemų.
2023 m. prekės ženklas patyrė net 463 mln. dolerių nuostolių ir pradėjo paniškai ieškoti verslo partnerio tarp didžiųjų rinkos dalyvių. Beliko nedaug iki sandorio su „Nissan“, tačiau derybos žlugo. Taip pat buvo nuspręsta sumažinti kainas, todėl populiariausias prekės ženklo modelis „Fisker Ocean“ dabar kainuoja ne 39 000, o 25 000 JAV dolerių. Teigiama, kad bendrovė netrukus paskelbs bankrotą.
Būtent „Ocean“ yra JAV interneto svetainės „CarScoops“ paskelbtos istorijos herojus. Automobilį įsigijo Joy Wanner, kuri nusprendė pasitikėti stratuoliu ir įsigyti jų elektromobilį. Šio automobilio pradžia nebuvo pati geriausia, o Wanner įspūdžiai sutapo su didžiosios daugumos „Fisker“ naudotojų įspūdžiais.
Tai buvo emociniai kalneliai. Vieną dieną automobilis veikė puikiai, o kitą dieną užsidegdavo nauja lemputė. Buvo labai apmaudu mokėti tiek daug pinigų už automobilį ir kaskart juo naudojantis patirti susierzinimą.
Joy Wanner pokalbis su „CarScoops“
Tačiau blogiausia dar laukė ateityje. Joy pateko į susidūrimą automobilių stovėjimo aikštelėje – kitas vairuotojas atsitrenkė į atviras jos automobilio fisker dureles. Žalos atlyginimo ekspertas apskaičiavo, kad buvo apgadintas tik vyris ir durelės, pastaruoju atveju – kosmetinis durelių įlenkimas, kuris iš tikrųjų neturi įtakos kasdieniam automobilio naudojimui.
Ekspertas pripažino, kad tikslių šio modelio sumų nežino, tačiau apskaičiavo, kad remonto vertė yra 910 JAV dolerių. Tačiau tuomet prasidėjo tikrosios problemos. Paaiškėjo, kad pati bendrovė nelabai domėjosi visa situacija, o Joy nepavyko gauti jokio atsakymo dėl garantijos.
Tačiau atsakymą pateikė draudikas – „Fisker“ negalėjo pateikti atsarginių dalių arba garantuoti, kad jos bus pateiktos. Ji taip pat nepateikė galimos pakeitimo kainos, net sąmatos. Draudimo bendrovė šioje situacijoje galėjo tik skėsčioti rankomis.
A Fisker Ocean experienced damage done to the door, and was deemed totaled due to the lack of available parts. pic.twitter.com/KB3ZE1xayt
— Amir (@WorkaholicDavid) April 28, 2024
Draudikui neliko nieko kito, kaip tik atiduoti automobilį į metalo laužą. Taip, paaiškėjo, kad defektas, kurio remontas kainavo apie 910 JAV dolerių, yra visiškai nuostolingas. Už automobilį, kuris iš pradžių buvo įsigytas už beveik 75 000 JAV dolerių, Wanner gavo vos 53 303 JAV dolerių vertės čekį.
Nepatenkintas klientas nusprendė viešai pasisakyti. Visiškas nuostolis buvo tik vyšnaitė ant pyrago, kurį sudarė problemos, su kuriomis ji susidūrė dėl automobilio. Nepaisant to, kad ji investavo nemažai pinigų į amerikiečių startuolį, dabar ji įspėja kitus galimai susidomėjusius asmenis jo vengti.
Vėluojantis pristatymas, netinkamas dokumentų tvarkymas, pranešimai apie problemas ir bylų numerių, kurie ištirpsta ore, suteikimas, paslaptingos įspėjamosios lemputės ir erzinantys garsai, automobilio viduje sklindantys garsai, nepatikima ir pasenusi navigacijos sistema, pigiai pagamintas ir vos veikiantis klavišas…. Ši transporto priemonė labai, labai nepateisino mūsų lūkesčių ir yra gerokai žemiau mano standartų. Tikiuosi, kad Henrikas Fiskeris praras visus centus, o likusiems linkiu didžiausios sėkmės.
Joy Wanner