Elektrinis „Porsche Taycan“ (tikėtina, kad tai bus GT versija) pasiekė naują Niurburgringo trasos rekordą. Laikas 7:07.55 min. yra ne tik 26 s geresnis už ankstesnį automobilio pasiekimą, bet ir daugiau nei 18 s lenkia 1034 AG „Tesla Model S Plaid“.
„26 sekundės automobilių sporte yra pusė amžinybės. Larsas pasiekė sensacingą 7:07,55 min. laiką šiaurinėje kilpoje, todėl „Porsche Taycan“ patenka į vieną lygą su elektriniais hiperautomobiliais. Ne mažiau svarbu ir tai, kad Larsas beveik tokį patį laiką pasiekė keliuose iš eilės važiuojamuose ratuose,“ – sako „Taycan“ modelių linijos vadovas Kevinas Giekas.
Greičiau nepavyko
„Spaudžiau, kiek galėjau. Tai viskas, ką galėjau pasiekti“, – taip savo pasiekimą savo ruožtu komentavo vokiečių markės bandymų vairuotojas Larsas Kernas. Per važiavimus Niurburgringo šiaurinėje kilpoje važiavos tik jis vienas. Saugumo sumetimais bandomajame automobilyje buvo įrengtas teisės aktais reikalaujamas saugos narvas ir lenktyninės sėdynės.
Palyginti su 2022 m. „Porsche Taycan Turbo S“ rekordu, laikas buvo gerokai geresnis: artėjant prie Schwedenkreuzo posūkio priešserijinis automobilis važiavo daugiau nei 25 km/val. greičiau. Šį skirtumą dar geriau iliustruoja faktas, kad kai Kernas šį kartą kirto finišo liniją prie T13 stendo, ankstesnio rekordinio rato metu jis buvo tik pasiekęs Antoniusbuche atkarpą.
Tai reiškė, kad abu automobilius skyrė daugiau nei 1,3 km – tai iliustruoja 20,8 km ilgio Vokietijos Eifelio regione esančioje trasoje pasiektą našumo šuolį.
„Porsche Taycan GT“: daugiau nei 1 000 AG
Vokiečiai neatskleidė detalių apie automobilį, kuriuo važiavo Kernas. Žinoma tik tiek, kad tai greičiausiai bus atnaujintas „Porsche Taycan“ būsimasis GT variantas, kuris vietoj dviejų elektros variklių gavo tris. T. y. vieną priekyje ir du prie galinės ašies.
Neoficialiai teigiama, kad toks automobilis išvysto 1014 AG (Turbo S: 761 AG su „overboost“ funkcija), todėl jis tvirtai lygiuojasi į „Tesla Model S Plaid“ (1034 AG). Lyginant su standartiniais variantais, pasikeis ir pakabos konfigūracija. Taip pat bus naujų aerodinaminių elementų.
Kerno važiavimo vaizdo įrašas bus paskelbtas šių metų kovo viduryje. Tai 99% sutaps su atnaujintos „Porsche Taycan“ inkarnacijos pristatymu.