• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 2 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Šiuolaikinės elektromobilių baterijos retai sugenda: Tyrimas

pagal Andžej Biaigo
2024.04.25, 10:42
Elektromobiliai
A A
0
ford f 150 lightning s akumuliatoriaus sistema

„Ford F 150 lightning s“ akumuliatoriaus sistema

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pastaraisiais metais ličio jonų akumuliatoriai, naudojami įkraunamuosiuose elektriniuose automobiliuose, tapo mažiau linkę į gedimus.

Remiantis „Recurrent“ atliktu tyrimu „Naujas tyrimas: Kaip ilgai veikia elektromobilių baterijos?“, kurį neseniai pristatė DOE Transporto priemonių technologijų biuras, po pirmųjų kelerių metų serijinės elektromobilių gamybos padaryta didelė pažanga.

Iš maždaug 15 000 įkraunamų transporto priemonių, pagamintų 2011-2023 m., duomenų matyti, kad iš pradžių (2011-2015 m.) akumuliatoriai dėl gedimų (ne dėl atšaukimų, pvz., „Chevrolet Bolt EV“) buvo keičiami daug dažniau nei vėlesniais metais (2016-2023 m.).

Iš pradžių, kai buvo siūlomas ribotas modelių skaičius, iki kelių procentų transporto priemonių baigdavosi su akumuliatoriaus gedimu. Remiantis duomenimis, blogiausi buvo 2011 m. modelio metai – 7,5 proc. gedimų (neskaitant atšaukimų). Kitais metais šis rodiklis siekė 1,6-4,4%, o tai rodo, kad dėl baterijos gedimo nukentėjo keli procentai elektromobilių naudotojų.

Kaip matyti iš diagramos, nuo 2016 m. dėl gedimų pakeistų akumuliatorių (išskyrus atšaukimus) skaičius pasikeitė. Nuo 2016 m. jis siekė net 0,5%, tačiau daugeliu atvejų jis buvo nuo 0,1 % iki 0,3 %. Tai yra eilės tvarka didesnis pagerėjimas.

Straipsnyje teigiama, kad daugumai problemų būtų taikoma gamintojo garantija. Patobulinimai atsirado dėl mokymosi ir brandesnių technologijų, įskaitant aktyvųjį akumuliatorių aušinimą skysčiu, naujas šiluminio akumuliatorių valdymo strategijas ir naujas akumuliatorių chemines medžiagas. Tikriausiai galėtume pridurti dar daugybę dalykų, nes praktiškai viskas tapo pažangiau, kai vykdoma labai griežta kokybės kontrolė.

Elektromobilių akumuliatorių keitimas dėl gedimo, 2011-2023 m.
Elektromobilių akumuliatorių keitimas dėl gedimo, 2011-2023 m.

Visada kyla klausimas, kaip gerai tyrimas atspindi tikrąjį pasaulį. Tačiau žinia, kad akumuliatoriai dėl gedimų keičiami rečiau, yra teigiama.

Dar vienas dalykas, kurį reikėtų apsvarstyti, – ar 2023 m. 0,1% gedimų lygis (arba vienas EV iš 1 000) yra priimtinas, ar iki 2030 m. EV pramonė turėtų siekti dar žemesnio lygio.

Kalbant apie atskirus modelius, atrodo, kad daugiausia akumuliatorių gedimų pastebėta ankstyvuosiuose „Tesla Model S“ ir „Nissan Leaf“ automobiliuose. Šie automobiliai tuo metu buvo labai populiarūs iš tinklo įkraunamų automobilių segmente ir išpūtė bendrą vidurkį:

  • 2013 Tesla Model S (8.5%)
  • 2014 Tesla Model S (7.3%)
  • 2015 Tesla Model S (3.5%)
  • 2011 Nissan Leaf (8.3%)
  • 2012 Nissan Leaf (3.5%)
Skaitykite  Ar jau laikas persėsti į elektromobilį? Infrastruktūra keičiasi sparčiai

Pateikiame „Recurrent“ duomenis, susijusius su pasirinktais modeliais, remiantis maždaug 15 000 vairuotojų bendruomenės duomenimis.

Kaip dažnai keičiamas elektromobilio akumuliatorius
Kaip dažnai keičiamas elektromobilio akumuliatorius

Didžiausia problema buvo prieš kelerius metus įvykęs masinis „Chevrolet Bolt EV/Bolt EUV“ ir „Hyundai Kona Electric“ atšaukimas. Šiuose automobiliuose buvo nekokybiški „LG Energy Solution“ akumuliatoriai (gamybos problema).

Šaltinis: Insideevs / Mark Kane
Žymos: elektromobiliaielektromobilio baterijaelektromobilių akumuliatoriai
Dalintis23DalintisSiųstiDalintis4

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.