Tai bus svarbus visos „Škoda“ modelis. Jis ne tik neturės tiesioginio atitikmens kitų „Volkswagen“ grupės markių asortimente, bet ir nužymės tolesnių „Škoda“ modelių kelią. Su „Elroq“ prasidės nauja Čekijos markės istorijos era.
„Škoda Elroq“ planuojama išleisti šį rudenį, tačiau šis modelis Čekijos gamintojui toks svarbus, kad žurnalistai į parodą buvo pakviesti dar prieš šventes. Turėjome galimybę vairuoti užmaskuotus prototipus, tačiau „Škoda“ atskleidė kur kas daugiau. Mums buvo parodyta galutinė automobilio versija, tačiau su keliomis sąlygomis. Prieš įeidami į salę buvome apklijuoti juostomis su visais objektyvais (net nešiojamojo kompiuterio kamera) ir įpareigoti laikytis paslapties.
Naujojo modelio išvaizda yra didelė paslaptis, nes tikimasi, kad „Elroq“ nustatys stilistinį kelią, kuriuo pasuks visi nauji „Škoda“ modeliai. Galiu tik atskleisti, kad „Elroq“ atrodo tikrai gerai! Netrukus jį pamatys platesnė auditorija, nes ką tik prasidėjo reklaminė mašina. Škoda parodė pirmąją, sumaniai patamsintą ir apkarpytą, nuotrauką. Taip pat pateikta daugiau informacijos. Turime ir naujų eskizų.
Skoda Elroq – išvaizda. Suteikime kūrėjams žodį
Naujasis stilius pavadintas „Modern Solid“. Įdomu tai, kad nuo variklio dangčio dings skiriamasis markės logotipas. Jį pakeis užrašas. Ant variklio dangčio esanti „Škoda“ emblema dabar dar labiau išryškėja, pabrėždama naują „Škoda“ modelių dizaino kryptį. Priekyje akį trauks LED Matrix priekiniai žibintai, o „Tech-Deck Face“ radiatoriaus grotelės neabejotinai sudomins praeivius. Elroq iš tiesų labai skiriasi nuo dabartinių „Škoda“ modelių.
„Škoda“ kompanijoje dizainas yra esminė mūsų prekės ženklo tapatybės dalis ir vienas iš pagrindinių mūsų sėkmės veiksnių. Nuolatinis svarbiausių vizualinių elementų kūrimas yra ir sudėtinga, ir įdomi užduotis. Dėl šios priežasties „Škoda“ prekės ženklas džiaugiasi galėdamas pristatyti pirmąjį modelį, kuriame įdiegti naujosios „Modern Solid“ dizaino kalbos elementai“, – komentuoja „Škoda“ dizaino vadovas Oliveris Stefani.
Skoda Elroq – matmenys. Koks tai automobilis?
Negaliu parodyti viso naujojo automobilio grožio, tačiau galiu atskleisti daug techninių detalių. Škoda Elroq neturės tiesioginio atitikmens grupėje. Jei norime jį palyginti su kitais MEB platformos pagrindu pagamintais automobiliais, jis įsiterps tarp „Volkswagen ID.3“ ir ID.4. „Škoda Elroq“ ilgis – 4,4 m, todėl jis konkuruos su kitais madingais krosoveriais vairuotojams.
Kaip ir dera „Škoda“, stiprioji „Elroq“ pusė bus praktiškumas. Konkretūs skaičiai rodo, kad standartinė bagažinės talpa bus 470 litrų. Galinė sėdynė atrodo labai erdvi kompaktiškam automobiliui. Ją nulenkus, bagažo erdvė padidės iki 1580 litrų. Teigiama, kad daiktadėžėse bus galima susidėti dar 48 litrus įvairių daiktų.
Iš pristatyme matytų „Simply Clever“ sprendimų galiu paminėti, pavyzdžiui, įkrovimo laidų tinklelį ir sumaniai išdėstytas lentynas bagažinėje.
Skoda Elroq – diapazonas, galia. Bus kelios versijos
Žinoma, dar per anksti pateikti konkrečius skaičius, nes juos sužinosime per oficialų pristatymą. Tačiau žinome, kad „Škoda Elroq“ ruošiama keturių versijų. Trys iš jų turi galinių varomųjų ratų pavarą. Aukščiausios specifikacijos 85x versija turės keturių varančiųjų ratų pavarą. Elroqi 85 ir 85x galės įsibėgėti iki 180 km/h, o jų deklaruojamas nuvažiuojamas atstumas sieks apie 560 km. 50 ir 60 versijų maksimalus greitis bus apribotas iki 160 km/val.
- „Skoda Elroq 50“ – bendra akumuliatoriaus talpa 55 kWh, galia 125 kW.
- Skoda Elroq 60 – bendra akumuliatoriaus talpa 63 kWh, galia 150 kW.
- Skoda Elroq 85 – bendra akumuliatoriaus talpa 82 kWh, galia 210 kW.
- Skoda Elroq 85x – bendra akumuliatoriaus talpa 82 kWh, galia 220 kW.
Naudojant tinkamą greitąjį įkroviklį, tikimasi, kad įkrovimas nuo 10 iki 80 proc. užtruks mažiau nei 28 minutes. Dvi aukščiausios versijos palaikys iki 175 kW greitąjį įkrovimą. Tai pagrindiniai mums žinomi naujojo „Škoda“ modelio skaičiai. Netrukus čekai pradės rodyti ir atskleisti vis daugiau.