„Tesla Model Y“ kaina siekia beveik 50 tūkst. eurų. Tai nemaža suma. Nemaža, bet vis dėlto tokia, kuri negarantuoja apdailos kokybės. Tai puikiai iliustruoja vairų nuotraukos, kurias į internetą įkėlė susierzinę „Tesla“ savininkai.
Akivaizdu, kad „X“ platformoje yra naujas iššūkis. „Tesla“ savininkai giriasi savo automobilių vairo išvaizda nuvažiavus 75 000 km. Išvados? Švelniausia – amerikiečių elektros prekės ženklas dar turi padirbėti prie apdailos medžiagų kokybės. Daug padirbėti…
„Tesla Modėl Y“ vairas po 75 000 km naudojimo
„X“ svetainėje buvo visa krūva pranešimų, kuriuose vaizduojami automobilių vairai. Ir nors viskas prasidėjo nuo įrašo, kuriame rašoma, kad rida – 75 000 km, tačiau buvo įvairių rezultatų. Galima rasti, be kita ko, pranešimą:
- Naudotojas Tollak, kuris rodo beveik 198 000 km nuvažiavusio „Tesla Model Y“ vairą. Odoje yra tiesiog išplyšusios skylės. Matosi vairo vidus.
- Vartotojas The Cybertruck Guy, kuris rodo „Tesla Model Y“ vairą, nuvažiavusį beveik 113 000 km. Jo atveju „oda“ atsiskyrė nuo įdėklo. Ant jo atsirado tarsi burbuliukų.
Šie du atvejai jokiu būdu nėra pavieniai. Daug panašių istorijų, be kita ko, galima rasti ir „Facebook“ grupėse. Ir tai dar ne istorijos pabaiga. Nes šiuo atveju paprastai yra dvi tiesos. Pirmoji yra ta, kad vairo odos burbuliavimas dažniausiai pasireiškia „Y“ modeliui. Antroji yra ta, kad atsiranda…. pasibaigus gamyklinei garantijai. Todėl vairuotojas lieka su šia problema vienas.
„Tesla Model Y“ modelis kainuoja apie 50 tūkst. eurų. Du su puse karto brangesnėje „Tesla“ tokios problemos nėra?
Galbūt manote, kad sugadinti daugiau kaip 100 000 km ridos automobilio odą yra nedidelė problema. Leiskite nesutikti. Akivaizdu, kad tai yra kokybės klausimas. Po tokios ridos vairo apmušalai gali šiek tiek pasislinkti. Tačiau jie neabejotinai neturėtų atsiskirti nuo vairo.
„X“ naudotojas Kevin Meet parodė savo „Tesla Model S Plaid“ nuotraukas. Tai modelis su į volantą panašiu vairu. Šiuo atveju nuo vairo nusitrynė tik „oda“. Savo ruožtu automobilis iki šiol nuvažiavo tik 9271 km. Todėl galima drąsiai teigti, kad jis yra beveik naujas. Ir tai dar ne blogų naujienų pabaiga. Vos išvažiavus iš salono nuo vairo ne tik pradeda byrėti „oda“, bet ir už automobilį pirmiausia reikia sumokėti mažiausiai 120 tūkst. eurų.
Prisijunkite prie „Elektromobiliai ir Vandeniliniai auto“ grupės.