„Tesla“ įkūrėjas ir buvęs generalinis direktorius Martinas Eberhardas nusprendė pakomentuoti žinią, kad prekės ženklas atsisakė biudžetinio „Model 2“ projekto. Jo nuomone, tokiu būdu „Tesla“ palieka laisvą lauką kinams.
Ne visi, net ir gerai išmanantys keturių ratų pasaulį, žino, kad Elonas Muskas visai nėra oficialus „Tesla“ įkūrėjas. Juk oficialiai šį prekės ženklą 2003 m. liepą sukūrė Martinas Eberhardas ir Marcas Tarpenningas. Kita vertus, E. Muskas prie jų prisijungė 2004 m. vasarį ir iš karto tapo didžiausiu bendrovės akcininku.
Eberhardas buvo „Tesla“ generalinis direktorius iki 2007 m., o Tarpenningas pasitraukė po metų. Tačiau tai nereiškia, kad šie vyrai nustojo domėtis bendrovės likimu, bent jau to negalima pasakyti apie Martiną. Jis nusprendė pakomentuoti pastaruoju metu pasirodžiusius pranešimus apie JAV įsikūrusį elektromobilių gamintoją.
Daugelį metų skelbto „Tesla Model 2“, kuris turėjo būti biudžetinis prekės ženklo asortimento pasiūlymas, iš tiesų turėjo būti atsisakyta – šią informaciją patvirtino daugelis ekspertų šaltinių. Automobilio kainos turėjo prasidėti nuo maždaug 25 000 JAV dolerių (23 000 eurų), o tai šiuo metu yra „magiška riba“ biudžetiniam automobiliui.
Minėtasis Eberhardas, kuris buvo HSBC pasaulinio aukščiausiojo lygio susitikimo dėl investicijų Honkonge pranešėjas, nusprendė pakomentuoti šią naujieną. Kaip cituoja „Reuters“, buvęs „Tesla“ vadovas išreiškė apgailestavimą dėl sprendimo atsisakyti „Model 2“. Jis taip pat pabrėžė, kad toks sprendimas atveria vartus artimiausiems Elono Musko prekės ženklo konkurentams, t. y. Kinijos gamintojams.
Visi matėme naujienas, kad „Tesla“ atidės arba nutrauks savo mažo biudžeto „Model 2“ programą, ir tai yra gaila, tačiau tai taip pat yra ženklas, kad Kinija turi šansą iš tikrųjų smarkiai pasistūmėti.
Martinas Eberhardas, „Tesla“ įkūrėjas ir buvęs generalinis direktorius
Prisijunkite prie „Elektromobiliai ir Vandeniliniai auto“ grupės.