„Toyota“ paskelbė apie keturias naujas technologijas. Jos gali iš esmės pakeisti automobilių pirkėjų požiūrį ir skonį, o svarbiausia – pašalinti problemą, kuri yra tokia paplitusi ir didelė, kad net turi savo pavadinimą.
Ką jau kalbėti apie tai, kad būtent „Toyota“ išpopuliarino šiandien paplitusią hibridinę pavarą, kurioje varomoji jėga yra vidaus degimo variklis ir elektros variklis. Tačiau daugelis įstatymų leidėjų automobilių ateitį mato ne hibriduose, o elektromobiliuose. Tuo tarpu kai kurių pirkėjų problema vis dar išlieka, jų nuomone, nepakankamas elektromobilių veikimo nuotolis. Tam jie net sukūrė terminą: range anxiety, arba baimė, jog kelyje išsikraus baterija. Toyota turi atsakymą į šią problemą. Ir tai gali būti panašus proveržis kaip ir hibridinė technologija.
„Toyota“ taip pat paskelbė naujų technologijų diegimo tvarkaraštį. Štai ko ir kada galime tikėtis.
Nuvažiuokite daugiau nei 1 000 km vienu pilnu įkrovimu
Visi sprendimai skirti elektriniams automobiliams. Iki 2030 m. „Toyota“ ketina pagaminti 3,5 mln. tokių automobilių per metus, iš kurių 1,7 mln. bus pagaminti naujoje gamykloje, pavadintoje tiesiog BEV gamykla.
Dabar pažvelkime į japonų prekės ženklo planus:
- 2026 m. debiutuos naujos kartos ličio jonų akumuliatoriai, kuriais bus galima nuvažiuoti daugiau kaip 800 km. Tais pačiais metais turėtų pasirodyti naujos kartos ličio-geležies-fosfato akumuliatoriai. Ši pigiausia akumuliatorių technologija leis nuvažiuoti daugiau kaip 600 km;
- Toliau „Toyota“ pristatys dvipolius ličio jonų akumuliatorius. Tai jau bus tikrai didelis įvykis, nes tikimasi, kad jie leis nuvažiuoti daugiau nei 1000 km vienu pilnu įkrovimu. Nerimas dėl ridos taps istorija.
- 2027 m. įvyks didžiausia revoliucija. Tuomet „Toyota“ planuoja pradėti gaminti traukos akumuliatorius su kietuoju elektrolitu. Tai vienas laukiamiausių pokyčių automobilių pramonėje. Kietojo elektrolito akumuliatoriai yra mažesni, lengvesni ir efektyvesni už ličio jonų akumuliatorius, o „Toyota“ skelbia, kad jie užtikrins 1000 km ridą, o greitojo įkrovimo laikas sutrumpės iki 10 minučių. Ir ne tik tai – „Toyota“ jau kuria kietojo elektrolito akumuliatorius, galinčius užtikrinti didesnį nei 1 200 km nuvažiuojamą atstumą.
Šiais pasiekimais „Toyota“ gali įtikinti skeptikus, kuriuos nuo elektromobilio pirkimo atbaido, jų manymu, nepakankamas nuvažiuojamas atstumas.