Kinijos bendrovė „Xiaomi“ nuo šeštadienio gavo daugiau nei 70 000 savo „SU7“ elektromobilių užsakymų ir ketina ateinančius trejus metus savo automobilių verslą „100% sutelkti“ į Kinijos rinką, antradienį sakė bendrovės įkūrėjas Lei Junas.
Išmaniųjų telefonų gamintojas planuoja 2024 m. pristatyti daugiau nei 100 000 „SU7“, sakė jis komentaruose investuotojų konferencijoje, kuriuos paskelbė savo oficialioje „WeChat“ paskyroje.
Užrakinti užsakymai – tai užsakymai, kai pirkėjai pasirinko negrąžinamus užstatus.
Praėjusio mėnesio pabaigoje „Xiaomi“ pristatė savo automobilį, kurio stilius sukurtas pagal „Porsche“ pavyzdį. Jis įžengia į perpildytą Kinijos elektromobilių rinką su dėmesį prikaustančia kaina – bazinis modelis kainuoja mažiau nei 30 000 JAV dolerių, t. y. 4 000 JAV dolerių pigiau nei bazinis „Tesla“ modelis „Model 3“ Kinijoje.
Bendrovė teigė, kad tikisi prarasti pinigų iš „SU7“, o Lei antradienį sakė, kad dauguma jos tiekėjų taip pat tiekė „Mercedes Benz“, BMW ir „Audi“.
„Su tokiais brangiais tiekėjais ir tokiomis brangiomis dalimis bendrojo pelno marža nebus labai didelė“, – sakė jis.
„Apskaičiavau, kad bendrojo pelno marža bus apie 5-10%“, – sakė jis ir pridūrė, kad „Xiaomi“ diskutavo apie gamybos pajėgumų didinimą ir tolesnę tiekėjų paramą sąnaudoms.
Jis teigė, kad „Xiaomi“, geriau žinoma dėl nebrangių išmaniųjų telefonų ir buitinės technikos gamybos, šiais metais ketina investuoti dar 11-12 mlrd. juanių į naujus verslus, įskaitant automobilių padalinį ir operacinę mobiliąją sistemą savo telefonams.
Galiausiai, pasak jo, „Xiaomi“ tikslas – per 15-20 metų tapti vienu iš penkių didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje.