„Jaguar“, prekės ženklas, žinomas dėl savo ikoninių vidaus degimo variklių ir prabangių modelių, žengė novatorišką žingsnį ir nutraukė visų benzinu varomų transporto priemonių gamybą, nes pereina prie visiškai elektrinės ateities. Dėl šio pokyčio „Jaguar“ šiuo metu siūlo tik likusius sandėlyje arba naudotus modelius, nes prekės ženklas įsipareigojo ateityje gaminti tik elektrinius automobilius.
Nepaisant ilgos istorijos, pastaruoju metu „Jaguar“ sunkiai sekėsi išlaikyti klientų susidomėjimą, o gimininga markė „Land Rover“ klestėjo. Kokybės problemos, pasenusios modelių linijos ir sumažėjęs variklių asortimentas – visa tai turėjo įtakos „Jaguar“ patrauklumui. Prieš trejus metus bendrovė nusprendė palaipsniui nutraukti naujų vidaus degimo variklių modelių kūrimą ir susitelkti tik į elektrinį mobilumą – pasirinkimas, kuris šiandieninėje rinkoje vertinamas prieštaringai.
Šių metų birželį „Jaguar“ oficialiai atsisakė XE, XF ir F-Type modelių, taip pažymėdama benzinu varomų sportinių kupė pabaigą. Taip pat buvo nutraukta „E-Pace“ ir „I-Pace“ modelių, kuriuos gamino „Magna Steyr“ Austrijoje, gamyba, o paskutinis „F-Pace“ neseniai nuvažiavo nuo linijos. Šiuo metu „Jaguar“ nebegamina jokių transporto priemonių, o tai yra precedento neturintis žingsnis, kuris reiškia, kad visiškai pertvarkoma prekės ženklo strategija.
Šiuo metu „Jaguar“ interneto svetainėje pateikiami šeši modeliai-XE, XF, F-Type, F-Pace, E-Pace ir I-Pace, kuriuos galima įsigyti tik gamyklinės formos, be jokių pritaikymo galimybių. Tačiau net ir bandant įsigyti šias transporto priemones internetu, gaunami klaidų pranešimai, o tai rodo, kad bendrovėje vyksta permainos.
Šiuo metu markė ruošiasi debiutuoti su pirmuoju elektriniu koncepciniu automobiliu, sukurtu pagal JEA platformą. Tikimasi, kad šis keturvietis kupė stiliaus sedanas pasižymės 600 arklio galių galia ir bus skirtas konkuruoti su aukštos klasės elektriniais modeliais, tokiais kaip „Porsche Taycan“. Vėliau bus sukurtas prabangus visureigis, kuriuo bus siekiama konkuruoti su tokiais automobiliais kaip „Bentley Bentayga“, taip pat planuojama sukurti pavyzdinį prabangų sedaną.
Jaguar“ perėjimu siekiama iškelti prekės ženklą į aukštesnį lygį, pozicionuojant jį ne kaip BMW konkurentą, o kaip ‚Bentley‘ ir ‚Porsche‘ varžovą. Šiuos prabangius modelius markė ketina pardavinėti ne tradiciniuose salonuose, o išskirtiniuose „butikuose“, daug dėmesio skirdama Šiaurės Amerikai. Pasak „Jaguar Land Rover“ vadovo Adriano Mardelo, „Jaguar“ ateitis – mažesnė gamybos apimtis ir aukštesnė kaina, orientuojantis į Šiaurės Amerikos prabangos rinką, kurioje yra nemažai milijonierių.
Iš naujo tapdamas elitiniu, tik elektra varomu prekės ženklu, „Jaguar“ tikisi susigrąžinti buvusį prabangių automobilių gamintojo vardą.