„Toyota“ nepaleidžia sportinių automobilių ir nuolat tobulina savo modelius, kad dar labiau juos prisijaukintų. Tai vėl „Corolla“, bet šį kartą tikriausiai su GRMN ženkleliu. Ji turi ambicijų tapti segmento ikona, o intensyvūs bandymai garsiojoje Niurburgringo trasoje, regis, patvirtina japonų ketinimus.
„Toyota GR Corolla“ jau yra daugelio sportiško vairavimo gerbėjų atodūsių objektas, tačiau netrukus tai gali pasikeisti, nes pasirodys galingesnė versija, kuri suteiks dar daugiau džiaugsmo. Gimusi Niurburgringe, ši versija ne tik žada daugiau galios, bet ir liudija inžinerinį meistriškumą, kurį „Toyota“ ketina panaudoti kovoje dėl tobulo hečbeko titulo.
Greičiausia „Corolla“ intensyviai bandoma Vokietijoje
Bandymų metu pastebėti „Corolla“, pažymėtos GRMN, pakeitimai matomi plika akimi – užmaskuotame modelyje neabejotinai pakeistas variklio dangtis, naujas priekinis buferis ir didesnis galinis spoileris. Visa tai skirta ne tik pagerinti aerodinamiką, bet ir padidinti prispaudžiamąją jėgą, kuri tiesiogiai lemia našumą. 1.6 variklis, kuris standartinėje JAV versijoje jau išvysto 300 AG, GRMN versijoje gali būti dar galingesnis. Kalbama, kad serijinių komponentų galia gali siekti 350 AG.
Tačiau sėkmę trasoje lemia ne tik variklio galia. Mechaniniai pakabos sąrankos ir geometrijos pakeitimai skirti tam, kad Corolla GRMN turėtų geresnį sukibimą su keliu, o kartu ir geresnį rato įveikimo laiką. Būtent šios mažytės sekundės šimtosios dalys gali nulemti nugalėtoją tiesioginėje akistatoje su konkurentais, kuriais neabejotinai yra „Volkswagen Golf R“.
Nauja „Corolla“ Europoje? Galime apsieiti be skonio
Lieka klausimas: ar Europos rinkai tai turi reikšmės? GR Corolla nuo pat pradžių nebuvo planuojama gaminti Senajame žemyne dėl labai griežtų išmetamųjų teršalų normų. Ji net nepasirodė ribotu tiražu, o Vokietijos trasoje pastebėtas automobilis turi JAV rinkai būdingus žibintus (su oranžiniais elementais šonuose). Be to, net ir GR Yaris pardavimų tęsimas Europoje yra labai abejotinas. Todėl jei šis automobilis oficialiai pasirodys Senajame žemyne, tai veikiau labai ribotais kiekiais.
„Toyota“ toliau dirba prie savo sporto ikonų
Verta pridurti, kad „Toyota“ neapsiriboja tik vienu modeliu. Skelbiama, kad panašios modifikacijos ir galios padidinimas bus taikomas ir „Supra“, kurios 3 litrų darbinio tūrio „inline“ variklio galia gali siekti 400 AG. Šio modelio Europoje jau nebegalima įsigyti, nors priežastis – ne išmetamųjų teršalų normos, o tai, kad negalima atnaujinti GSR2 paketo, reikalaujančio papildomų saugumo sistemų ir apsaugos nuo kibernetinių atakų. Galbūt išbandyta versija grįš į Europą.
Tikėtina, kad abu modeliai su GRMN ženkleliu bus pradėti pardavinėti kitais metais. Tuomet paaiškės, ar Europos vairuotojai turės galimybę mėgautis šių unikalių mašinų vairavimu.