Turėjo būti tik elektra, tačiau planai pasikeitė. „Lotus“ oficialiai prisijungė prie markių, peržiūrėjusių savo ateities strategiją, gretų ir iškart paskelbė apie kažką ypatingo.
Kalbame apie galingą hibridą, sukurtą naudojant technologiją, vadinamą „Hyper Hybrid“. Tai sprendimas, kuris leis „Lotus“ viena koja įžengti į elektromobilių pasaulį, kartu išsaugant degimo variklį turinčio automobilio charakterį.
Pilnu baku ir visiškai įkrautu akumuliatoriumi galima nuvažiuoti iki 1100 km. Ji taip pat išsiskirs įvairiais darbo režimais. Iš tiesų, be visiškai elektrinio ir mišraus (hibridinio) režimo, „Lotus“ ketina pasiūlyti ir režimą „tik dujos“, kad automobilis būtų priverstas važiuoti tik vidaus degimo varikliu. Tai gana netikėta, juolab kad kasdienio naudojimo metu variklis turėtų veikti tik kaip elektros pavaros generatorius.
Kol kas „Lotus“ neatskleidžia jokios informacijos. Taip pat nepaaiškina, kada ir kuriame modelyje ši pavara konkrečiai debiutuos. Panašu, kad iššūkis, kaip ir daugumos iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių atveju, yra išlaikyti palyginti nedidelį svorį, kuris iki šiol buvo skiriamasis „Lotus“ automobilių bruožas. Laikas parodys, kaip po kinų sparneliu atsidūrę britai susidoros su šia problema.