Auto

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance su monstrišku sukimo momentu Miuncheno parodoje

„Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-Door Coupe“ turi ilgą ir gana painų pavadinimą, nes jis ne tik neturi 6,3 l variklio, bet ir nėra kupė. Kai kas netgi teigia, kad tai nėra ir keturių durų modelis, nes liftbacko kėbulo stiliui paprastai priskiriama penkerių durų etiketė. Atmetus neįspūdingą pavadinimą, pirmasis AMG gaminamas PHEV automobilis gali daug kuo patikti.

Šiandien Miuncheno IAA parodoje Vokietijoje debiutavęs naujasis „E Performance“ yra modelių gamos viršūnė, pasižyminti gerai pažįstama išvaizda, kuri gali priversti patikėti, kad tai „įprastas“ 63 / 63 S modelis. Tačiau pažvelgus atidžiau matyti agresyvesnis priekinis aptakas, primenantis dviejų durų AMG GT, o galiniame bamperyje įrengtas dangtelis įkrovimo prievadui paslėpti.

Švieži 20 ir 21 colio lengvojo lydinio ratlankiai, kuriuos galima įsigyti dviejų skirtingų spalvų, dar labiau atskiria iš tinklo įkraunamą hibridinę versiją nuo įprastų modelių, kaip ir septyni nauji kėbulo dažai, kurie pristatomi kartu su „E Performance“. Apskritai pokyčiai yra gana subtilūs ir galbūt AMG turėjo įdėti daugiau pastangų, kad pagyvintų savo naujojo elektrifikuoto „grand tourer“ išorės dizainą.

Jis varžysis su kitu neįmanomai ilgą pavadinimą turinčiu PHEV GT – „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“, siejant 4,0 litro V8 su dviem turbinomis ir gale sumontuotu elektros varikliu. Didžiausias kombinuotas sukimo momentas viršija 1400 Nm.

Naujojo AMG hibridinė sąranka skirta tik našumui. Turėdamas 831 AG (620 kW) galią, galingiausias „Mercedes“ modelis, išskyrus „AMG One“ hiperautomobilį, 100 km/h greitį pasiekia per 2,9 sekundės, o 200 km/h – per mažiau nei 10 sekundžių. Vos pajudėjęs iš vietos, jis išvysto 316 km/h greitį.

AMG mini, kad mažytė 6,1 kWh baterija pirmiausia buvo sukurta „greitam galios perdavimui ir panaudojimui“, o ne ilgam elektros nuotoliui užtikrinti, todėl 12 km, pasiekiami važiuojant nulinės emisijos režimu, neturėtų nuvilti. Akumuliatorių blokas sveria vos 89 kg, o dėl išmanių aušinimo sprendimų jis visą laiką veikia optimalioje temperatūroje.

GT 63 S E-Performance Miunchene dalijasi dėmesiu su keliais visiškai elektra varomais „Mercedes“ modeliais, kai kurie iš jų yra serijiniai, o kiti – koncepciniai. EQS parodoje dalyvauja aštrios AMG 53 konfigūracijos, o scenoje prie jo prisijungia Maybach ženklu pažymėtas EQS visureigis bei mažesnis EQE sedanas. Maža to, „Mercedes“ taip pat atvežė EQG koncepciją, signalizuojančią apie 2024 m. pasirodysiančios elektrinės G klasės planus.

Norite stebėti eismo sąlygas keliuose realiu laiku? Prisijunkite prie Reidas Official informacijos kanalų.
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Tiesioginiai atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus

Susiję straipsniai

Back to top button