„Porsche“ iš tiesų prarado daug laiko ir pinigų dėl „Volkswagen“ grupei priklausančios bendrovės „Cariad“ problemų. Todėl markė į programinės įrangos aspektą ketina pažvelgti kitaip.
Norėdama kurti savo patentuotą programinę įrangą, „Volkswagen“ grupė nusprendė įsteigti atskirą įmonę, kuri buvo ir yra orientuota į šią konkrečią užduotį. Bendrovė „Cariad“ buvo įsteigta 2019 m., o viso padalinio atskyrimas turėjo leisti gerokai patobulinti kūrimo procesą ir pereiti į aukštesnį programinės įrangos lygį.
Netgi buvo kalbama, kad 2026 m. bendrovė pristatys programinę įrangą, kuri leis užtikrinti 4 lygio autonominį vairavimą. Šiame lygyje vairuotojas galėtų tapti keleiviu, o transporto priemonės nereikėtų valdyti. Tačiau tikrovė pasirodė esanti visai kitokia, ir „Cariad“ padėjo tašką naujų IT sistemų kūrimo procese.
Bendrovė viršijo iš pradžių jai parengtą biudžetą ir neįvykdė savo tikslų. Paaiškėjo, kad jos vidaus problemos buvo tiesioginė priežastis, dėl kurios vėlavo elektrinių „Porsche Macan“ ir „Audi Q6 e-tron“ pristatymas. Tai taip pat paskatino visiškai pertvarkyti valdymo skyrių ir restruktūrizuoti „Cariad“, susijusią su dideliu sąnaudų mažinimu.
Šios problemos tiesiogiai paveikė „Porsche“. Elektrinis „Macan“ vėlavo daugiau nei dvejus metus, o analitikų centras „McKinsey“ apskaičiavo, kad vokiečių nuostoliai siekia iki 3 mlrd. eurų. Galiausiai Štutgarte įsikūrusi markė nusprendė naudoti „Android Automotive“. Dabar, pasak „Automotive News Europe“, „Porsche“ ir „Google“ bendradarbiavimą ketinama dar labiau sustiprinti.
1.2 platformos versija, kuri debiutavo naujausiame „Macan“, šiuo metu yra stabilumo gerinimo etape. Tačiau 2025 m., pristatant naujuosius „Boxster“ ir „Cayman“, ją ketinama išplėsti ir įtraukti prieigą prie „Google“ žemėlapių, „Google Assistant“ ir kitų programėlių tiesiai iš „Play Store“ parduotuvės. Taip pat numatoma, kad tai bus atvira sąsaja, kad ją būtų galima lengvai pritaikyti atsižvelgiant į rinką ir šalį.
Vadinamoji „mišrioji ekosistema“ – tai „Google“ ir „Porsche“ siūlomų sprendimų derinimas. Tokiu būdu vokiečiai parodo, kad šiuo požiūriu jie iš tiesų mieliau eina savo keliu, nei vėl rizikuoja.
Ši sistema nėra vienintelis technologinis prieskonis, kurį tiesiogiai kuria šis prekės ženklas. 2024 m. kovo mėn. jis sudarė partnerystės sutartį su pradedančiąja įmone „Applied Intuition“. Šis tiekėjas ne tik padės kurti programinę įrangą, bet ir spręs „priklausomybės nuo juodosios dėžės tiekėjų mažinimo“ klausimą.