• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 2 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Reali automobilių išmetamųjų teršalų emisija ir degalų ekonomija yra 20 proc. mažesnė nei skelbiama reklamoje

pagal Andžej Biaigo
2024.04.15, 9:37
Naujienos
A A
0
automobilio ismetimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Naujame tyrime nustatyta, kad vidutiniškai degalų ekonomija ir išmetamo CO2 kiekis yra maždaug 20 proc. mažesni, nei rodo oficialūs WLTP duomenys.

Europos Sąjungos pirmosios komisijos parengtoje ataskaitoje, kurioje ištirta 600 000 automobilių, nustatyta, kad benzininiai automobiliai paprastai yra 24 proc. neefektyvesni ir taršesni, nei rodo oficialūs WLTP reitingai, o dyzeliniai modeliai 18 proc. neatitinka išmetamųjų teršalų kiekio ir MPG rodiklių.

Dar blogiau yra su iš tinklo įkraunamais hibridiniais (PHEV) automobiliais. Komisijos teigimu, PHEV automobiliai, važiuodami realiame pasaulyje, paprastai išmeta tris su puse karto daugiau CO2 nei oficialiai rodo WLTP bandymų rezultatai. Skaitykite daugiau: Įkraunami hibridiniai automobiliai išmeta 350 proc. daugiau CO2 nei bandymuose – remiantis EK užsakymu atliktu tyrimu.

Siekdama kovoti su šia problema, ES ketina 2025 m. atlikti patikslintus PHEV bandymus, kurių metu buvo patikslintas „naudingumo koeficiento – numatomos elektra nuvažiuojamo atstumo dalies – apskaičiavimas“. Paprastai tariant, bandymai bus pakoreguoti remiantis realaus pasaulio duomenimis, kad būtų tiksliau parodyta, kada automobilis naudoja elektros energiją ir kada galiausiai įsijungia benzininis variklis.

Vis dėlto Pirmosios komisijos ataskaitoje teigiama, kad „artimiausiais metais reikia imtis tolesnių veiksmų, kad būtų gerokai patobulinta kontrolė“, t. y. kad WLTP bandymai būtų griežtesni ir atspindėtų kasdienį vairavimą. Tai reiškia, kad reikia labiau atsižvelgti į tokius dalykus, kaip oro sąlygos, oro kondicionierių naudojimas ir kelio nuolydis.

„Auto Express“ nuolat bandome naujus automobilius realiomis vairavimo sąlygomis ir jau seniai savo skaitytojams pabrėžiame, kad WLTP duomenys iš tiesų yra „geriausi scenarijai“. Pavyzdžiui, neseniai atliktas „Mercedes GLA 250e“ ir „Alfa Romeo Tonale“ dvigubas bandymas. Abiejų automobilių hibridinės iš tinklo įkraunamos jėgainės nesugebėjo nuvažiuoti daugiau nei 400 kilometrų, kaip siūloma WLTP bandymuose, o abu automobiliai sunaudojo mažiau nei 5.9l/100km.

2017 m. WLTP bandymai pakeitė senuosius NEDC degalų ekonomijos ir išmetamųjų teršalų kiekio bandymus, todėl rezultatai tapo labiau orientuoti į tai, ką galima pasiekti važiuojant realiame pasaulyje. Tačiau vis dar yra didelis atotrūkis tarp šių laboratorinių bandymų duomenų ir to, ką vairuotojai gali tikėtis pasiekti vairuodami savo automobilius.

Skaitykite  Kodėl kai kurių vairuotojų automobiliai visada blizga?
Šaltinis: Autoexpress / Tom Jervis
Žymos: automobilio taršaco2
Dalintis381DalintisSiųstiDalintis67

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.