• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Stebinantis pasirinkimas: Ką į darbą vairuoja „Bugatti“ ir „Rimac“ vadovas?

pagal Michal Kovalčiuk
2024.11.16, 11:00
Naujienos
A A
0
bmw e39 touring automobilis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Mate Rimac, „Rimac Automobili“ vizionierius ir dabartinis „Bugatti“ generalinis direktorius, neseniai pasidalijo savo kasdienio vairuotojo išvaizda, o jo pasirinkimas yra ne tik netikėtas, bet ir žavus. Nors galima manyti, kad hiperautomobilių imperijos vadovas rinksis moderniausią „Rimac“ arba prabangų „Bugatti“, Rimaco pasirinkimas įrodo, kad jis labai vertina automobilių istoriją.

View this post on Instagram

A post shared by Mate Rimac (@materimac)

Mate Rimac kasdienis automobilis: klasikinis BMW M5 E39


Socialiniuose tinkluose paskelbtame vaizdo įraše M. Rimacas atskleidė savo kasdienį automobilį – BMW M5 E39. Šis kultinis sportinis sedanas – toli gražu ne šiuolaikinis elektrinis stebuklas, o praeities automobilių inžinerijos epochos atstovas, kuriame dera galia, našumas ir nesenstantis dizainas. Šis sprendimas kai kuriuos gali nustebinti, tačiau tiems, kurie žino Rimaco šaknis, jis puikiai atitinka jo charakterį.

Būdamas 19-metis, Rimacas už pirmąsias pajamas nusipirko BMW E30 ir perdarė jį į elektromobilį, taip sužadindamas savo aistrą nulinės emisijos transporto priemonėms. Pasirinkdamas E39 M5 – automobilį, garsėjantį savo žiauriomis eksploatacinėmis savybėmis ir visceraline vairavimo patirtimi – jis išreiškė savo gilią meilę klasikinėms vidaus degimo variklių mašinoms.

BMW M5 E39 palikimas


1998-2003 m. gamintas BMW M5 E39 plačiai vertinamas kaip automobilių inžinerijos šedevras. Išskirtinės jo savybės:

  • Variklis: 4,9 l V8 variklis (S62B50), išvystantis 400 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą.
  • Našumas: 2,6 ltr: Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,3 sekundės.
  • Pavarų dėžė: Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, kuri perduoda galią galiniams ratams.
  • Važiavimo dinamika: nepriekaištingas svorio paskirstymas ir išskirtinis valdymas, net pagal šiuolaikinius standartus.

Maždaug 1 800 kg sveriantis E39 M5 puikiai suderina našumą ir rafinuotumą, todėl tai yra svajonių automobilis entuziastams. Tai, kad Rimacas pasirinko modelį po facelift’o (2000-2003 m.), dar labiau pabrėžia jo pastabumą detalėms, nes šiose versijose yra subtilių patobulinimų, kurie pagerina ir estetiką, ir eksploatacines savybes.

Didėjanti Youngtimer klasikinio automobilio vertė


BMW M5 E39 greitai tampa paklausia klasika. Pagaminta tik 20 482 vienetai, todėl nepriekaištingos būklės pavyzdžiai yra reti ir vis vertingesni. Šiandieninėje rinkoje:

  • Pradinio lygio modeliai: Nepilnos komplektacijos arba importuoti pavyzdžiai kainuoja nuo maždaug 10 000 eurų.
  • Gerai prižiūrimi automobiliai: Kainos paprastai svyruoja nuo 25 000 iki 50 000 eurų, priklausomai nuo būklės ir ridos.
  • Kolekcinės klasės egzemplioriai: Už nepriekaištingos būklės, nedidelės ridos modelius galima gauti iki 60 000 eurų.
Skaitykite  BMW M grįžta su ribota serija – ką žinome iki šiol?

Nepriekaištingos būklės Rimac E39 M5 neabejotinai yra vienas iš vertingesnių pavyzdžių, todėl tai yra ir asmeninis aistros projektas, ir išskirtinis eksponatas.

Kodėl E39 M5?


Rimac nuomone, šio automobilio pasirinkimas atspindi nostalgijos ir pagarbos inžinerijos meistriškumui derinį. Tai ne tik automobilis – tai priminimas apie jo kelionę nuo senojo BMW meistravimo iki vadovavimo dviem novatoriškiausioms pasaulio automobilių bendrovėms.

Šiais laikais, kai dominuoja hiperautomobiliai ir elektromobiliai, Mate Rimaco E39 M5 yra gaivi duoklė klasikiniam automobiliui, kuris ir toliau užkariauja viso pasaulio automobilių entuziastų širdis.

Žymos: bmwBugattiCEORimac
Dalintis50DalintisSiųstiDalintis9

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.