Mate Rimac, „Rimac Automobili“ vizionierius ir dabartinis „Bugatti“ generalinis direktorius, neseniai pasidalijo savo kasdienio vairuotojo išvaizda, o jo pasirinkimas yra ne tik netikėtas, bet ir žavus. Nors galima manyti, kad hiperautomobilių imperijos vadovas rinksis moderniausią „Rimac“ arba prabangų „Bugatti“, Rimaco pasirinkimas įrodo, kad jis labai vertina automobilių istoriją.
Mate Rimac kasdienis automobilis: klasikinis BMW M5 E39
Socialiniuose tinkluose paskelbtame vaizdo įraše M. Rimacas atskleidė savo kasdienį automobilį – BMW M5 E39. Šis kultinis sportinis sedanas – toli gražu ne šiuolaikinis elektrinis stebuklas, o praeities automobilių inžinerijos epochos atstovas, kuriame dera galia, našumas ir nesenstantis dizainas. Šis sprendimas kai kuriuos gali nustebinti, tačiau tiems, kurie žino Rimaco šaknis, jis puikiai atitinka jo charakterį.
Būdamas 19-metis, Rimacas už pirmąsias pajamas nusipirko BMW E30 ir perdarė jį į elektromobilį, taip sužadindamas savo aistrą nulinės emisijos transporto priemonėms. Pasirinkdamas E39 M5 – automobilį, garsėjantį savo žiauriomis eksploatacinėmis savybėmis ir visceraline vairavimo patirtimi – jis išreiškė savo gilią meilę klasikinėms vidaus degimo variklių mašinoms.
BMW M5 E39 palikimas
1998-2003 m. gamintas BMW M5 E39 plačiai vertinamas kaip automobilių inžinerijos šedevras. Išskirtinės jo savybės:
- Variklis: 4,9 l V8 variklis (S62B50), išvystantis 400 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą.
- Našumas: 2,6 ltr: Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,3 sekundės.
- Pavarų dėžė: Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, kuri perduoda galią galiniams ratams.
- Važiavimo dinamika: nepriekaištingas svorio paskirstymas ir išskirtinis valdymas, net pagal šiuolaikinius standartus.
Maždaug 1 800 kg sveriantis E39 M5 puikiai suderina našumą ir rafinuotumą, todėl tai yra svajonių automobilis entuziastams. Tai, kad Rimacas pasirinko modelį po facelift’o (2000-2003 m.), dar labiau pabrėžia jo pastabumą detalėms, nes šiose versijose yra subtilių patobulinimų, kurie pagerina ir estetiką, ir eksploatacines savybes.
Didėjanti Youngtimer klasikinio automobilio vertė
BMW M5 E39 greitai tampa paklausia klasika. Pagaminta tik 20 482 vienetai, todėl nepriekaištingos būklės pavyzdžiai yra reti ir vis vertingesni. Šiandieninėje rinkoje:
- Pradinio lygio modeliai: Nepilnos komplektacijos arba importuoti pavyzdžiai kainuoja nuo maždaug 10 000 eurų.
- Gerai prižiūrimi automobiliai: Kainos paprastai svyruoja nuo 25 000 iki 50 000 eurų, priklausomai nuo būklės ir ridos.
- Kolekcinės klasės egzemplioriai: Už nepriekaištingos būklės, nedidelės ridos modelius galima gauti iki 60 000 eurų.
Nepriekaištingos būklės Rimac E39 M5 neabejotinai yra vienas iš vertingesnių pavyzdžių, todėl tai yra ir asmeninis aistros projektas, ir išskirtinis eksponatas.
Kodėl E39 M5?
Rimac nuomone, šio automobilio pasirinkimas atspindi nostalgijos ir pagarbos inžinerijos meistriškumui derinį. Tai ne tik automobilis – tai priminimas apie jo kelionę nuo senojo BMW meistravimo iki vadovavimo dviem novatoriškiausioms pasaulio automobilių bendrovėms.
Šiais laikais, kai dominuoja hiperautomobiliai ir elektromobiliai, Mate Rimaco E39 M5 yra gaivi duoklė klasikiniam automobiliui, kuris ir toliau užkariauja viso pasaulio automobilių entuziastų širdis.