„Toyota“ labai rimtai rūpinosi vidaus degimo variklių kūrimu. Ne taip seniai bendrovės generalinis direktorius patvirtino planus kurti daugiau klasikinių variklių, o dabar sužinojome, kad Japonijos milžinė ne tik nori juos kurti, bet ir nori pranokti savo kūrinius.
Japonai laikosi savo pozicijos. Jie nesako „ne“ elektrifikavimui, bet kartu rimtai kuria klasikinius vidaus degimo agregatus. Ji stato ant naujų vidaus degimo variklių.
Geriausi pavyzdžiai – rekordiškai mažos naujausio „Prius“ degalų sąnaudos, įtrauktos į Gineso rekordų knygą, arba labai galingas „Toyota GR Yaris“ 1,6 l trijų cilindrų variklis. Bendrovė taip pat kuria sintetinius degalus, bendradarbiauja su „Mazda“ ir „Subaru“, kurdama anglies dvideginio neišskiriančius variklius, taip pat bendradarbiauja su BMW, kurdama vandenilio technologiją ir vandenilinius variklius.
„Toyota“ kuria “2JZ įpėdinį“
Tačiau „Toyota“ inžinieriai nori pranokti patys save, tiksliau, savo pasiekimus, ir išleisti dar geresnį agregatą nei legendinis 2JZ variklis, kuris, be kita ko, yra po ketvirtos kartos „Toyota Supra“ variklio dangčiu – A80. Ir tai turėtų būti tikras proveržis.
Kaip praneša „Karuma News“, neseniai vykusiame „Toyota“ renginyje buvo pristatyta nauja keturių cilindrų variklių, kurių darbinis tūris svyruoja nuo 1,5 iki 2,0 l, gama. Ypač paminėtinas 2,0 l darbinio tūrio variklis su turbokompresoriumi, kurio galia viršija 400 AG. Toyota inžinieriai neslepia savo ambicijų – jie nori pralenkti legendinį 2JZ variklį. Paklaustas apie tai, vienas inžinierius pareiškė, kad – „jie norėtų sukurti variklį, kuris jį pranoktų“.
Nauji „Toyota“ varikliai turėtų būti galingi
Nepatvirtintais duomenimis, tame pačiame renginyje, skirtame tik išrinktiems Japonijos automobilių žurnalistams, bus parodytas ir „Lexus RC“ su tuo pačiu varikliu, tačiau su 600 AG ir šešių pavarų mechanine pavarų dėže.