Žinome, kad „Toyota“ kuria naują V8 varikliu varomą kelių ir lenktynėms skirtą superautomobilį, tačiau panašu, kad tai ne vienintelis „karštas“ automobilis, kurį automobilių gamintojo tyrimų ir plėtros komanda turi rankovėje. Inžinieriai taip pat bando Lexus RC kupė su 592 AG (600 AG) naujojo Toyota 2,0 litro eilinio keturių cilindrų variklio versija, kurią palaiko šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.
Kaip pranešė „Lexus Enthusiast“, slaptą RC kupė atskleidė Japonijos žurnalo „Best Car“ žurnalistas, kuriam buvo demonstruojamas IS sedanas su 395 AG (400 AG) to paties variklio variantu, sujungtu su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže.
Nors inžinierius teigė, kad RC buvo tik automobilių sporto projektas, atrodo tikėtina, kad „Lexus“ gali montuoti naująjį variklį į serijinį kupė, nors, kadangi RC sukurtas 2014 m., nėra jokių galimybių, kad naujasis variklis debiutuos dabartiniame automobilyje.
Ar pavyks šią mechaninę pavarų dėžę pateikti rinkai, dar neaišku. „Lexus“ vargu ar garsėja automobilių su mechanine pavarų dėže kūrimu, nors ji taip pat bandė imituojamą mechaninės pavarų dėžės sistemą, skirtą elektriniams automobiliams, taigi galbūt yra vilties.
2,0 l variklis, kuris, kaip sakė kitas inžinierius, tikėjosi, taps žinomesnis už galingą „Toyota“ 2JZ šešių cilindrų variklį, priklauso 1,5 ir 2,0 l keturių eilių variklių šeimai, kuri bus naudojama visose „Toyota“ ir „Lexus“ gamose. Kiekvienas iš jų bus optimizuotas hibridinei arba PHEV sistemai ir suderinamas su alternatyviaisiais degalais, todėl jie gali turėti šansų gyvuoti ir po to, kai tradiciniai vidaus degalų varikliai bus uždrausti.
Be 395 AG pajėgumo keturračio, kurį galite pamatyti ir išgirsti toliau pateiktame „Toyota Times“ vaizdo įraše, taip pat bus galima įsigyti 296 AG (300 AG) versiją, o tai reiškia, kad „Toyota“ turi didelį jėgos agregatų pasirinkimą, paruoštą būsimiems MR2 ir „Celica“ atnaujinimams.