Darbas trijose „Subaru“ gamyklose Japonijoje buvo sustabdytas po to, kai Jadžimos gamykloje Otos mieste įvyko mirtinas nelaimingas atsitikimas. Šešiasdešimtmetį vyrą sutraiškė 25 tonas sverianti liejimo forma.
Šiuolaikinėse automobilių gamyklose daug kas priklauso nuo automatizuotų procedūrų. Nors darbas pramonėje niekada nebus 100 proc. saugus, įmonės stengiasi kuo labiau sumažinti riziką, kuri gali kilti prie gamybos linijų dirbantiems žmonėms.
Deja, apsaugos priemonės, sveikatos ir saugos taisyklės bei įmonės vidaus taisyklės ne visada gali užkirsti kelią visiems galimiems atvejams. Tai įrodo vasario 13 d. rytą „Subaru“ gamykloje Otos mieste, Gumnos prefektūroje, Japonijoje, įvykusi situacija.
Žiniasklaidos pranešimai tiek iš Japonijos, tiek iš užsienio „Automotive News Europe“ arba „Automobilwoche“ pasirodė tik vasario 19 d., t. y. praėjus šešioms dienoms nuo įvykio.
60-metis „Yajima“ gamyklos darbuotojas turėjo valdyti nuotoliniu būdu valdomą kraną, kuris turėjo pakelti ir perkelti 25 tonų sveriančias liejimo formas. Vienu metu viena iš formų griuvo tiesiai ant operatoriaus, kuris neturėjo jokių galimybių išsigelbėti nesužeistas. Atlikus skrodimą paaiškėjo, kad vyras mirė dėl uždusimo.
Tragedija „Subaru“ gamykloje. Dėl jos sustojo kelios gamyklos
Jis buvo labai patyręs gamyklos darbuotojas, turintis 35 metų darbo stažą, kuris šį kraną valdė ne pirmą kartą. Tačiau kol kas neatskleista, kas lėmė šią tragišką nelaimę. Šiuo metu tyrimą atlieka Otos policija. Tuo tarpu „Subaru“ atstovas spaudai atsisakė komentuoti šį atvejį.
Japonijos gamintojas nusprendė sustabdyti trijų gamyklų veiklą savo gimtojoje šalyje. Taip buvo sustabdyta beveik visų šio prekės ženklo modelių gamyba: „Outback“, „Forester“, „Crosstek“, „WRX“, „BRZ“ ir daugelio kitų. Laikinai neveikia ir Oizumi variklių ir transmisijų gamykla. Nėra žinoma, kada „Subaru“ atnaujins įprastą jų veiklą.
Prisijunkite prie „Taršos patikros reidas“ grupės.