Arno Antlicas apibūdino sunkią automobilių gamintojo padėtį darbuotojams, supykusiems dėl VW sprendimo uždaryti dvi gamyklas siekiant sumažinti išlaidas.
Jei nežiūrėsite į džiugias „Golfui – 50 metų!“ šventes, VW rasime daug niūrių veidų. Automobilių gamintoją ištiko bėda, o šiandien jos vyriausiasis vadybininkas tiksliai įvardijo, kokia tai bėda. Arno Antlitzas įspėjo, kad VW turi tik „vienerius, o gal dvejus“ metus, kad išjudintų pagrindinį „Volkswagen“ prekės ženklą.
„Volkswagen Group“ vyriausiasis finansininkas išsakė pastabas per susitikimą įmonės būstinėje Volfsburge, kuriame dalyvavo ir kiti vadovai, įskaitant generalinį direktorių Oliverį Blumą. Susirinkime taip pat dalyvavo šimtai darbuotojų, supykusių ir susirūpinusių išgirdus apie savaitės pradžioje atskleistus VW planus uždaryti dvi gamyklas siekiant sumažinti išlaidas.
Antlicas susirinkusiems aiškino, kad po pandemijos Europos automobilių rinka susitraukė ir vargu ar greitai grįš į aukštą lygį, buvusį prieš pandemiją, praneša „Reuters“. Dėl sumažėjusios paklausos ir lėtesnio nei tikėtasi elektromobilių įsisavinimo VW per metus parduos maždaug 500 000 automobilių mažiau, todėl per dvejus metus turės sumažinti gamybą ir sąnaudas, kad stabilizuotų padėtį.
Šios savaitės pradžioje VW informavo savo darbo tarybą apie planus uždaryti dvi gamyklas. Tai būtų pirmas kartas per visą automobilių gamintojo istoriją, kai jis uždaro gamyklą. Viena iš gamyklų būtų automobilių gamybos, o kita – dalių gamykla, rašo „The Guardian“.
VW darbuotojus Vokietijoje, žinoma, įsiutino kalbos apie gamyklos uždarymą, o profsąjunga „IG Metall“ neatmetė galimybės surengti streiką. Tačiau Europa nėra vienintelis regionas, keliantis VW galvos skausmą.
„Daugiau čekių iš Kinijos negausime“, – „Reuters“ praneša, kad generalinis direktorius Oliveris Blūmas sakė Volfsburgo susitikimo dalyviams, turėdamas omenyje VW sunkumus konkuruojant su vis kompetentingesniais ir brangesniais konkurentų elektra varomais automobiliais Azijos šalyje, kuri kadaise buvo „Volfsburgo“ melžiama karvė. Tačiau V. Blūmas tvirtino, kad kelios šiandien prarastos darbo vietos gali užkirsti kelią dar daugiau darbo vietų rytoj.
„Automobilių pramonė per kelerius metus labai pasikeitė apimties segmente“, – sakė Blume’as, rašo „The Guardian“. „Kartu įgyvendinsime atitinkamas priemones, kad taptume pelningesni. Mes vedame VW ten, kur priklauso šiam prekės ženklui – tai mūsų visų atsakomybė“.