Nuo 2026 m. BMW naujosios klasės automobiliuose Kinijoje bus įdiegta „Alibaba“ dirbtinio intelekto technologija. Tai didelis Vokietijos automobilių gamintojo pastangų konkuruoti su vietiniais Kinijos automobilių prekių ženklais šuolis, siūlant išmanesnę ir intuityvesnę automobilių patirtį, paremtą „Alibaba“ pažangiu kalbos modeliu „Qwen“.
Strateginė dirbtinio intelekto partnerystė
BMW bendradarbiavimas su „Alibaba“ nėra naujiena. Nuo 2015 m. bendrovės kartu dirba išmaniųjų jungčių srityje. Dabar ši partnerystė pereina į naują etapą: dirbtinis intelektas visiškai integruojamas į BMW išmanųjį asmeninį asistentą (IPA).
BMW Group China prezidentas Seanas Greenas sako:
„Mūsų partnerystė su „Alibaba“ yra abipusio augimo pavyzdys.“
Eddie Wu, „Alibaba Group“ generalinis direktorius, priduria:
„Tai svarbus žingsnis praktinio dirbtinio intelekto naudojimo automobilių gamyboje link.“
Susipažinkite su savo naujaisiais dirbtinio intelekto kompanionais
Naujos klasės BMW modeliuose bus pristatyti du dirbtinio intelekto agentai:
- „Car Genius“ – virtualus transporto priemonėje esantis ekspertas
- „Travel Companion“ – realaus laiko asistentas navigacijai, pramogoms ir rekomendacijoms.
Šios dirbtinio intelekto sistemos:
- Supras natūralią šnekamąją kalbą
- Realiuoju laiku pasiūlys eismo ir maršruto planavimą
- Rekomenduos restoranus, lankytinas vietas ir kt.
- Greitai ir intuityviai atsakys į sudėtingus klausimus
Visa tai užtikrins „Alibaba“ kalbos modelis „Qwen“, integruotas tiesiai į BMW programinės įrangos ekosistemą.
Kodėl pirmiausia Kinija?
BMW teikia pirmenybę Kinijos rinkai, kurioje konkurencija su vietiniais elektromobilių gamintojais, tokiais kaip NIO, XPeng ir BYD, yra arši. Kinijos klientai tikisi gilios technologijų integracijos, o šis žingsnis padeda BMW sumažinti inovacijų atotrūkį.
Siūlydama Kinijos naudotojų įpročiams pritaikytą dirbtinio intelekto varomą patirtį, BMW siekia sustiprinti savo pozicijas ir sudominti jaunesnius, technologijas išmanančius pirkėjus.
O kaip dėl duomenų saugumo?
Nors kai kam gali kilti klausimų dėl duomenų privatumo ir suverenumo, BMW turi patirties dirbant Kinijos technologijų srityje ir užtikrinant atitiktį vietos teisės aktams ir duomenų apsaugos standartams.
BMW sprendimas integruoti „Alibaba“ dirbtinį intelektą į visą savo naujos klasės modelių liniją nuo 2026 m. reiškia drąsų prekės ženklo skaitmeninės strategijos pokytį. Su išmaniaisiais asistentais, realiuoju laiku teikiamomis paslaugomis ir giliu personalizavimu vairavimo ateitis Kinijoje netrukus taps kaip niekada interaktyvi ir intuityvi.
Ką manote – ar pasitikėtumėte kinišku dirbtinio intelekto asistentu savo automobilyje? Ar norėtumėte tai matyti Europoje parduodamuose BMW automobiliuose? Pasidalykite savo nuomone komentaruose!