• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Didelės ridos automobiliuose labiausiai tikėtina, kad bus sukčiaujama su odometro rodmenimis

pagal Michal Kovalčiuk
2024.11.13, 11:30
Naujienos
A A
0
automobilio prietaisu skydelis klaidos
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Rida yra vienas svarbiausių transporto priemonės nusidėvėjimo rodiklių, o pirkėjai paprastai renkasi mažesnės ridos automobilius. Tačiau odometrai dažnai tampa sukčiavimo aukomis, nes nesąžiningi pardavėjai manipuliuoja rodmenimis, kad transporto priemonės atrodytų mažiau naudotos ir iš nieko neįtariančių pirkėjų gautų didesnę kainą.

Neseniai automobilių duomenų bendrovės „ carVertical“ atliktame tyrime buvo nagrinėjama, kaip rida koreliuoja su odometro klastojimu ir eismo įvykių istorija, ir tai leido suprasti sukčiavimo būdus naudotų automobilių rinkoje.

Sukčiavimo taikiniai: Automobiliai, kurių rida viršija 200 000 km

Tyrimo duomenimis, odometro klastojimo rizika smarkiai išauga, kai automobilis nuvažiuoja daugiau kaip 200 000 kilometrų. Iš visų patikrintų automobilių, kurių rida buvo nuo 200 000 iki 250 000 kilometrų, 5,8 % buvo su pakeistais odometro rodmenimis. Įdomu tai, kad odometro rodmenimis manipuliuoja ne tik didelės ridos automobiliai; net 4,2 % automobilių, kurių rida nesiekia 50 000 kilometrų, aptikta klastojimo požymių.

Tyrimas atskleidė, kad 3,5 % automobilių, kurių rida nuo 50 000 iki 100 000 kilometrų, ir 3,9 % automobilių, kurių rida nuo 100 000 iki 150 000 kilometrų, turėjo pakeistus odometrus. Šis rodiklis palaipsniui didėja su rida, o 4,5 % automobilių, kurių rida pasiekė 150 000 kilometrų, buvo suklastoti. Automobiliuose, kurių rida viršija 250 000 kilometrų, beveik kas dešimtas (9,1 %) turėjo suklastotų rodmenų. Daugiausia pakeistų odometrų nustatyta automobiliuose, nuvažiavusiuose daugiau kaip 500 000 kilometrų – beveik trečdalio (31,6 %) automobilių rodmenys buvo suklastoti.

atsukta rida odometras

Dažnas dalyvavimas eismo įvykiuose

Sukčiavimas dėl ridos nėra vienintelė rizika, su kuria susiduria naudotų automobilių pirkėjai; daugelis transporto priemonių taip pat turi paslėptų apgadinimų. CarVertical duomenys rodo, kad, nepriklausomai nuo ridos, yra didelė tikimybė įsigyti anksčiau apgadintą automobilį.

Tarp tirtų automobilių labiausiai į avarijas linkę tie, kurių rida nuo 100 000 iki 150 000 kilometrų, – 59 % jų turėjo ankstesnių apgadinimų požymių. Taip pat 55,6 % automobilių, kurių rida nuo 50 000 iki 100 000 kilometrų, ir 57,4 % automobilių, kurių rida nuo 150 000 iki 200 000 kilometrų, turėjo ankstesnių apgadinimų įrašų. Net 47,5 % automobilių, nuvažiavusių mažiau nei 50 000 km, buvo patekę į eismo įvykius, o tai rodo, kad reikia būti atsargiems perkant net ir palyginti naujus automobilius.

Skaitykite  Ar vairuojate „Honda Accord“? Šis gedimas gali baigtis avarija

„Siekdami išvengti rizikos įsigyti anksčiau apgadintą transporto priemonę, vis daugiau pirkėjų, prieš kreipdamiesi į mechaniką, renkasi patikrinti automobilio istoriją“, – aiškina automobilių ekspertas Matas Buzelis.

„Žinodami, kuri automobilio dalis buvo apgadinta, pirkėjai gali paprašyti specialistų įvertinti, ar remontui buvo naudojamos kokybiškos dalys ir ar tose vietose, kur buvo tiesinami konstrukciniai elementai, nėra korozijos. Ši informacija ne tik padeda priimti pagrįstą sprendimą, bet ir gali tapti svertu derybose dėl kainos“, – priduria M. Buzelis.

automobilio avarija eismo ivykis stulpas

Didelės ridos automobilių populiarumas Lietuvoje

Tarp „ carVertical“ patikrintų automobilių Lietuvoje, automobiliai, kurių rida nuo 250 000 iki 300 000 kilometrų, sudarė 15,9 % rinkos, taigi, jie yra labiausiai paplitęs ridos intervalas. Transporto priemonės, kurių rida nuo 200 000 iki 250 000 kilometrų, sudarė 15,5 %, o nuo 150 000 iki 200 000 kilometrų – 14,5 %.

„Nors naujesni automobiliai su mažesne rida yra idealus variantas, daugeliui pirkėjų jie išlieka nepasiekiami“, – aiškina A. Buzelis. „Naudotų automobilių pirkėjai visada turėtų peržiūrėti automobilio istoriją, išbandyti jį bandomuoju važiavimu ir patikrinti patikimo mechaniko.“

carVertical išanalizavo naudotojų įsigytų automobilių istorijos ataskaitas nuo 2023 m. birželio mėn. iki 2024 m. birželio mėn. ir pateikė įžvalgų apie sukčiavimo ir žalos modelius naudotų automobilių rinkoje. Bendrovės didžiulis duomenų rinkinys suteikia vertingos informacijos, padedančios pirkėjams priimti labiau pagrįstus sprendimus ir galimai išvengti brangių netikėtumų.

Žymos: odometrasridaridos klastojimasridos manipulacija
Dalintis36DalintisSiųstiDalintis6

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.