• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Diskusijos dėl vidaus degimo variklių draudimo ir išmetamųjų teršalų reglamentavimo

pagal Michal Kovalčiuk
2024.12.08, 14:00
Naujienos
A A
0
europos veliavos europos sajunga
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Nuo 2025 m. sausio 1 d. pagal naująsias CAFE direktyvos nuostatas automobilių gamintojų išmetamųjų teršalų kiekis bus apskaičiuojamas pagal parduotų transporto priemonių skaičių ir jų sunaudojamų degalų kiekį, taikant WLTP (Pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūrą). Nors WLTP transporto priemonių sertifikavimui naudojama jau daugelį metų, anksčiau automobilių gamintojai buvo vertinami pagal pasenusią NEDC procedūrą, kuri nepakankamai įvertino išmetamųjų teršalų kiekį. Pereinant prie WLTP, išmetamųjų teršalų kiekis, remiantis dokumentais, gali padidėti 20-30 %, todėl automobilių gamintojams reikės gerokai pakoreguoti išmetamųjų teršalų kiekį.

Nepaisant šių reguliavimo iššūkių, vidaus degimo varikliai pasiekė optimizavimo ribas. Dar labiau sumažinti degalų sąnaudas galima tik elektrifikuojant transporto priemones – diegiant hibridines sistemas (HEV, PHEV) arba pereinant prie visiškai elektra varomų transporto priemonių (BEV). Norint laikytis šių griežtesnių standartų, automobilių gamintojams gali tekti užtikrinti, kad 20-25 % jų parko sudarytų visiškai elektrinės transporto priemonės.

EPP siūlo technologiškai neutralų požiūrį

EPP pasiūlyme, dėl kurio vidaus balsavimas vyks gruodžio 10 d., pabrėžiama „technologiškai neutrali“ išmetamųjų teršalų mažinimo perspektyva. Pagal šį požiūrį nebūtų teikiama pirmenybė vien tik elektra varomoms transporto priemonėms, bet būtų atsižvelgiama į alternatyvius sprendimus, pavyzdžiui, sintetinį kurą ir anglies dioksido surinkimo technologijas. Automobilių gamintojai spaudžia politikos formuotojus greičiau iš naujo įvertinti 2035 m. draudimo galimybę, teigdami, kad ankstesnė peržiūra – šiuo metu numatyta 2026 m. – gali būti palankesnė švelnesnėms taisyklėms.

Pramonės ir politikos sąveika

CAFE standartai iš pradžių bus taikomi lengviesiems automobiliams, o vėliau – komerciniams furgonams, todėl šis klausimas automobilių pramonei yra labai svarbus. Europos liaudies partijos lyderis Manfredas Weberis pasiūlė atidėti CAFE direktyvos įgyvendinimą dvejiems metams, nurodydamas, kad dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis automobilių gamintojams tenka finansinė našta. Jis teigia, kad gamintojams reikia pakankamai pajamų, kad galėtų įveikti šiuos permainingus pokyčius.

Ši diskusija atspindi platesnę įtampą tarp aplinkosaugos tikslų ir ekonominių realijų, o tai turi didelę reikšmę Europos automobilių sektoriui ir jo perėjimui prie tvaraus judumo.

Skaitykite  ES iki 2030 m. keičia automobilių taisykles: ką tai reiškia vairuotojams?
Žymos: 2025Europos Sąjungatarša
Dalintis23DalintisSiųstiDalintis4

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.