• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Ilgiausias ir aukščiausias Lietuvoje Lyduvėnų geležinkelio tiltas atveriamas visuomenei

pagal Andžej Biaigo
2023.12.09, 9:53
Eismas
A A
0
lyduvenu gelezinkelio tiltas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Užbaigtas ilgiausio ir aukščiausio Lietuvoje Lyduvėnų geležinkelio tilto bei jo prieigų pritaikymo visuomenei projektas, leisiantis lankytojams apžiūrėti tiltą ir pasimėgauti unikalaus Dubysos slėnio kraštovaizdžio vaizdais jau nuo gruodžio 13 dienos. Už 1,5 mln. Eur projektą įgyvendino LTG grupės akcinė bendrovė „LTG Infra“ kartu su Valstybine saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos ir Žemaitijos saugomų teritorijų direkcija.

„Tai labai laukta diena tiek infrastruktūros valdytojui, tiek kultūros atstovams ir visuomenei – visiems keliaujantiems, besidomintiems, ieškantiems naujų patirčių ar tiesiog išskirtinių vaizdų. Tikiu, kad šis unikalus istorinis statinys taps vienu iš daugelio įdomių, kultūros vertybėmis laikomų ir labiausiai lankomų objektų šalyje“, – sako susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė.

Pasak LTG grupės generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko, beveik 600 metrų ilgio ir daugiau nei 40 metrų aukščio Lyduvėnų geležinkelio tiltas – strateginės reikšmės saugomas objektas. Tai ne tik kultūros vertybė, bet ir svarbi geležinkelių infrastruktūros dalis, užtikrinanti nepertraukiamą traukinių eismą Klaipėdos uosto kryptimi, kai vykdomi didelės apimties remonto ar rekonstravimo darbai ruože Šiauliai–Klaipėda.

Lyduvėnų geležinkelio tiltas patenka į Dubysos regioninio parko Lyduvėnų kraštovaizdžio draustinį. Bilietų pardavimas į ekskursijas Lyduvėnų geležinkelio tiltu prasidės jau nuo gruodžio 9 dienos.

„Tai unikalus ir ilgai lauktas sprendimas raiškiausio Lietuvoje Dubysos slėnio kraštovaizdį apžvelgti iš 33 m aukščio. Atkreipiame dėmesį, kad tai nėra paprastas lankytinas objektas, todėl ekskursijas reikės planuotis iš anksto, įsivertinti aukščio baimę ir labai atsakingai susipažinti su visomis lankymosi ant tilto sąlygomis bei taisyklėmis“, – sako Agnė Jasinavičiūtė, Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos prie Aplinkos ministerijos direktorė.

Tilto pritaikymo visuomenei sprendimai

Viešoji geležinkelių infrastruktūra yra svarbi nacionaliniam saugumui. Tiltas – saugomas strateginis objektas, todėl įrengiant jo prieigas reikėjo užtikrinti saugos reikalavimus. Kad lankytojai galėtų apžvelgti Dubysos upės slėnį ir geležinkelio tiltą, „LTG Infra“ po juo įrengė pėsčiųjų taką, sumontavo naujus metalinius turėklus ir apsauginius stogelius. Tilto prieigose įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, link tilto vedantys takeliai, informaciniai stendai ir daiktų saugojimo dėžės.

Rytinėje ir vakarinėje tilto pusėse bendrovė įrengė metalinius laiptus, sumontavo apsaugines tvoras bei turniketą, tako apšvietimo bei vaizdo stebėjimo sistemas.

Bendra projekto vertė (techninio darbo projekto parengimas, parengto projekto ekspertizė, ranga bei statinio statybos techninės priežiūros paslaugos) – apie 1,5 mln. Eur. Projektas įgyvendintas Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos projekto Nr. 05.4.1-APVA-V-016-01-0008 „Kraštovaizdžio vertybių apsauga ir pritaikymas pažinti (I)“ lėšomis. Projekto rangovas – UAB „Švykai“.

Ką svarbu žinoti lankytojams

„Lankymo strateginės reikšmės saugomuose objektuose sąlygos kitokios nei lankantis paprastuose apžvalgos objektuose. Norintieji pasivaikščioti Lyduvėnų geležinkelio tilto taku savo apsilankymą privalės suplanuoti iš anksto rezervuodami ekskursiją ir įsigydami bilietą per PAYSERA sistemą, taip pat sutikdami su lankymosi taisyklėmis. Su iš anksto įsigytais bilietais pirmosios ekskursijos vyks jau gruodžio 13 dieną“, – sako Mindaugas Balčiūnas, Žemaitijos saugomų teritorijų direkcijos direktorius.

Ekskursijas ves specialiai pasiruošę ir saugos mokymus baigę Žemaitijos saugomų teritorijų direkcijos specialistai. 

Atkreipiame dėmesį, jog bilietus ekskursijoms reikia įsigyti ne vėliau nei 5 darbo dienos iki apsilankymo ant tilto. Vietoje įsigyti bilietų galimybės nebus, o savarankiškai lankytis objekte draudžiama.

Vienos ekskursijos trukmė 1 valanda, o vienu metu ant tilto gali lankytis daugiausia 14 asmenų.

Visi galimi ekskursijų laikai bus skelbiami bilietų pardavimo sistemoje. Taip pat dėl nenumatytų geležinkelio tilto infrastruktūros priežiūros darbų, nepalankių oro sąlygų (stipraus vėjo, lietaus, snygio, plikšalos, perkūnijos ir pan.) ekskursija gali būti atšaukta. Apie tai lankytojai bus informuojami elektroninėje ekskursijų rezervavimo sistemoje nurodytais kontaktais ne vėliau kaip 1 dieną iki ekskursijos. Atšaukta ekskursija būtų keliama į kitą laikotarpį arba pirkėjui grąžinamas sumokėtas ekskursijos mokestis.  

Aukščio baimę turinčių lankytojų prašoma įvertinti savo galimybes dalyvauti ekskursijoje, o prieš atvykstant kviečiama susipažinti su lankymosi maršrutu.

Nuo Lyduvėnų geležinkelio tilto atsiveriančiu vaizdu galės grožėtis kiekvienas – ant tilto įrengta vaizdo kamera.

Apie Lyduvėnų geležinkelio tiltą

Lyduvėnų tiltą I pasaulinio karo metais (1918 m.) pastatė vokiečiai. Tuo metu statinys buvo 570 m ilgio ir buvo sudarytas iš devynių santvarų. Tiltu nutiestu vienbėgiu geležinkeliu pirmasis traukinys pravažiavo 1918 m. gegužės mėnesį.

Iki Antrojo pasaulinio karo eismas Lyduvėnų tiltu buvo labai intensyvus: keleiviniai traukiniai per metus perveždavo 5–12 tūkstančių keleivių. Prekiniais traukiniais buvo gabenama daug krovinių į Vokietiją.

Atsitraukdami, vokiečiai 1944 m. liepą tiltą susprogdino. Tai sutrukdė sovietų armijai žygiuoti pirmyn. Karinis inžinerinis dalinys per 29 dienas tiltą atstatė. Dalis trofėjinių santvarų buvo atgabenta iš Vokietijos. Dalis atramų ir perdangos buvo pastatyta taip pat iš medinių konstrukcijų.

1952 m. baigtas atstatyti dabar stovintis tiltas.

Žymos: geležinkelio tiltasLyduvėnai
Dalintis6DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz