Sudaryta 12 rangos sutarčių, viena iš jų – tilto per Nevėžį Kėdainiuose rekonstravimas - Reidas Official
Eismas

Sudaryta 12 rangos sutarčių, viena iš jų – tilto per Nevėžį Kėdainiuose rekonstravimas

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija sudarė 12 rangos darbų sutarčių, pagal kurias šiais metais planuojama įgyvendinti valstybinės reikšmės žvyrkelių paprastojo ir kapitalinio remonto darbus. Taip pat planuojamas tilto per Nevėžį krašto kelyje Nr. 229 rekonstravimas, magistraliniame kelyje A5 bus diegiamos kelių oro sąlygų stotelės ir  eismo intensyvumo skaitikliai.

Žvyro dangos paprastojo remonto darbai planuojami šiuose valstybinės reikšmės rajoniniuose keliuose:

  • 4704 Paluknys–Žėronys–Naujieji Valkininkai, ruožo nuo 12,2 iki 17,4 km;
  • 5211 Tumosai–Savičiūnai–Šumskas, ruožo nuo 0,252 iki 3 km;
  • 3405 Šiaulėnai–Šaukotas–Pašušvys, ruožo nuo 13,092 iki 19,29 km;
  • 4605 Viešvėnai–Luokė–Upyna–Dirvonėnai, ruožo nuo 27,835 iki 33,158 km;
  • 1518 Pageležiai–Rizgonys, ruožo nuo 0,122 iki 4,94 km;
  • 1708 Padubysys–Vozbutai–Butkiškė–Putriai, ruožo nuo 11,028 iki 13,889 km;
  • 1819 Pakertai–Žostautai–Kalviai, ruožo nuo 0 iki 1,299 km;
  • 3501 Betygala–Ilgižiai–Krakės–Bokštai, ruožo nuo 1,397 iki 5,9 km.

Žvyrkelių kapitalinis remontas:

  • 3302 Išlaužas–Klebiškis–Igliauka ruožo nuo 27,229 iki 29,270 km.

Kiti darbai:

  • Tilto per Nevėžį krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km rekonstravimas;
  • Magistralinio kelio A5 Kaunas – Marijampolė ruožo nuo 1 iki 58 km greičio valdymo ir įspėjimo sistemų įrengimo  darbai su projektavimu (kelių oro sąlygų stotelių dalis);
  • Magistralinio kelio A5 Kaunas – Marijampolė ruožo nuo 1 iki 58 km greičio valdymo ir įspėjimo sistemų įrengimo  darbai su projektavimu (eismo intensyvumo skaitiklių dalis).

Darbus planuojama atlikti per laikotarpį nuo 5 iki 7 mėnesių nuo sutarčių įsigaliojimo.

Įvertinkite mūsų tūrinį spustelėdami ant žvaigždės

Norite sužinoti naujienas pirmieji? Sekite mus socialiniuose tinkluose.

Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Tiesioginiai atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Back to top button