• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Tyrimas: Šiemet penktadalis dirbančiųjų vilniečių pakeitė savo keliavimo į darbą būdą – pandemijos įtaka ar besiformuojantys nauji įpročiai?

pagal Andžej Biaigo
2021.11.30, 10:51
Eismas
A A
0
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

51 proc. vilniečių šiais metais į darbo vietą vyko automobiliu, rodo ne pirmus metus atliekama Vilniaus įmonių darbuotojų apklausa. 2020-iais keliones automobiliu rinkosi vos 37 proc. dirbančių sostinės gyventojų. „Lygindami kelių metų judumo tyrimo duomenis pastebime, jog šiemet net penktadalis (20 proc.) sostinėje dirbančių žmonių dėl buvusio karantino arba esamos epidemiologinės situacijos pakeitė savo pagrindinį keliavimo į darbą būdą. Matyti, jog tam įtakos turėjo ne tik pandemija, bet ir besiformuojantys nauji darbuotojų įpročiai“, – teigia Jonas Damidavičius, „Susisiekimo paslaugos“ Judumo transformacijos vadovas ir renginio „Verslas juda. Darni patirtis“ moderatorius.

2021-aisiais automobiliu į darbą keliavo daugiau nei pusė – 51 proc. – apklaustųjų. Viešuoju transportu į darbą vyko 29 proc. sostinės gyventojų, o pėsčiomis – 6 proc. Kelionę dviračiu rinkosi 5 proc. vilniečių, o paspirtuku į darbus riedėjo 2,9 proc. apklaustųjų. 1,9 proc. rinkosi kombinuotus kelionės būdus, o 1,4 proc. keliavo automobiliu kaip keleiviai. Tokius duomenis atskleidė 2021 metų „Susisiekimo paslaugos“ atlikta dirbančiųjų vilniečių apklausa, kurioje dalyvavo 2717 miestiečių.

„Lyginant su praėjusių metų apklausa, didžiausias dirbančių vilniečių judumo pokytis matomas keliaujant automobiliu – per metus jis pakilo nuo 37 proc. iki 51 proc. Nors dalis žmonių dėl susiklosčiusios situacijos viešąjį transportą iškeitė į automobilius, tačiau tyrimas rodo, kad 9 proc. vilniečių į darbus kaip tik dažniau pradėjo keliauti miesto autobusais ir troleibusais“, – sako Loreta Levulytė-Staškevičienė, „Susisiekimo paslaugos” Viešojo transporto organizavimo skyriaus vadovė.

Pasak jos, tokį sprendimą žmones galėjo paskatinti priimti noras sutaupyti ir tai, jog buvo imtasi visų saugumo priemonių tiek transporto viduje, tiek stotelėse, siekiant apsaugoti keliaujančius viešuoju transportu – autobusai bei troleibusai nuolat dezinfekuojami ir vėdinami, privalomas apsauginių kaukių dėvėjimas, atstumo laikymasis.

L.Levulytė-Staškevičienė pabrėžia, jog džiugina ir tai, kad patys keleiviai vis dažniau viešajame transporte elgiasi sąmoningai – ne tik saugosi patys, bet ir praneša, jei mato, kad yra nepaisoma reikalavimų. Tai dar labiau padeda užtikrinti saugias ir patogias miestiečių keliones.

Vis daugiau rieda paspirtukais

Skaitykite  Nauji reikalavimai dviratininkams: kokie reikalavimai galioja dviračių vairuotojams 2025 m.?

Anot, „Susisiekimo paslaugos“ Judumo transformacijos vadovo, praėjusių metų apklausos rezultatai sufleravo, kad įvairaus tipo paspirtukai užims vis didesnę kelionių dalį. Šių metų rezultatai tai tik patvirtina. Po antrojo karantino į darbą paspirtuku keliavo 2,8 proc. visų apklaustųjų, kai prieš jį – tik 1,2 proc.

„31 proc. į darbą riedančių paspirtukais, šią transporto priemonę įsigijo šiemet. Nuolat stebime šiuos rodiklius ir kartu su Vilniaus miesto savivaldybe inicijuojame pokyčius miesto infrastruktūroje. Iki šių metų pabaigos mieste bus nutiesta 125 km kokybiškų dviračių takų, kuriais taip pat gali važiuoti ir elektrinių paspirtukų naudotojai. Be to, drauge su Vilniaus miesto savivaldybe pradėjome įgyvendinti naują sostinės gatvių standartą, kurio pagrindinis tikslas – gatves paversti saugiomis ir patogiomis pirmiausia miesto gyventojams bei svečiams, kurie keliauja pėsčiomis ar renkasi darnias judumo priemones (dviratį, paspirtuką). Tikiu, kad renginio „Verslas juda. Darni patirtis“ metu su įvairių įmonių atstovais dalindamiesi gerosiomis judumo praktikomis, atrasime dar ne vieną infrastruktūrinį sprendimą, kuris paskatins vilniečius į darbą, parduotuvę ar pas draugus riedėti darniau“ , – sako J. Damidavičius.

Piko valandos niekur nedingo

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad pasikeitė ne tik žmonių transporto priemonių pasirinkimas, bet ir judumo po miestą įpročiai. Pusė vilniečių, kurie apklausoje nurodė, kad pasibaigus karantinui liko dirbti nuotoliniu būdu kiekvieną dieną, nebeplanuoja fiziškai grįžti į darbo vietas.

„Įdomiausia tai, kad nors dėl pandemijos, žmonių, vykstančių į darbo vietą kiekis sumažėjo, tačiau net ir dirbant nuotoliniu būdu piko valandos išlieka tos pačios – nuo 8 iki 9 ryte. Todėl nenuostabu, kad gyventojų paklausus apie nuotolinio darbo privalumus ir trūkumus, gautas vieningas atsakymas – net 40 proc. teigė, kad didžiausias privalumas yra keliavimo laiko sutaupymas“, – pasakoja „Susisiekimo paslaugos“ Judumo transformacijos vadovas.

Dar daugiau tyrimo įžvalgų ir išsamūs komentarai įmonėms bei gyventojams bus pristatyti renginyje „Verslas juda. Darni patirtis”, kuris vyks gruodžio 8 d. Nuotolinio renginio metu įmonės dalinsis gerąja patirtimi, kaip skatina savo darbuotojus judėti darniai bei su renginio dalyviais diskutuos apie naujas judumo idėjas ir sprendimus. Detali renginio programa ir registracija: www.verslasjuda.lt

Skaitykite  „Zebros“ efektas vairuojant: kas tai ir kaip saugotis?

Jau trečius metus atliekamas vilniečių judumo mieste tyrimas yra efektyvi priemonė, kuri leidžia bendradarbiaujant su verslu išsiaiškinant darbuotojų įpročius. Apklausos duomenys leidžia  „Susisiekimo paslaugoms“ nuolat analizuoti miestiečių judumo įpročius ir standartus.

DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz