• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

„Via Baltica“ modernizavimo darbai įgauna pagreitį: 2 kelio ruožai bus baigti dar šiais metais

pagal Andžej Biaigo
2023.09.19, 15:11
Eismas
A A
0
via baltica kelio ruozas darbai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, jog įgyvendinant didžiausią nepriklausomos Lietuvos kelių infrastruktūros projektą, „Via Baltica“ Kaunas–Marijampolė–Suvalkai kelio rekonstrukciją, jau atlikta daugiau nei du trečdaliai suplanuotų dviejų  (II ir III) kelio ruožų modernizavimo darbų. Taip pat sparčiai įsibėgėja ir ilgiausio, beveik 16 km ilgio, I – ojo ruožo tvarkymo darbai.

Bendrovės teigimu, II ir III kelio ruožų darbus planuojama baigti dar šiais metais, o ilgiausios, beveik 16 km siekiančios kelio ruožo atkarpos su įrengiama itin plačia infrastruktūra, modernizavimo procesas turėtų būti baigtas jau kitąmet.

I-ojoje ir ilgiausioje modernizuojamo kelio ruožo atkarpoje, tarp Marijampolės ir Skardupių kaimo, šiuo metu atliekami žemės sankasų, apsauginių šalčiui atsparių sluoksnių ir skaldos pagrindų, vandens pralaidų, viadukų, tunelių, tiltų, triukšmo užtvarų polių bei rostverkų įrengimo darbai.

Pabaigus šio, ilgiausio kelio ruožo tvarkymo darbus, dviejų eismo juostų magistralinis kelias bus pertvarkytas į keturių juostų automagistralę su plačia infrastruktūra: bus nutiesta net apie 45 km jungiamųjų kelių, įrengta 10 žiedinių sankryžų, 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliniai pravažiavimai, 21 akustinė siena, įrengtas tinkamas apšvietimas ir kitos eismo organizavimo priemonės, čia atsiras ir nauja, apie 11 ha ploto, moderni automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje numatomos atskiros zonos krovininiam, lengvajam transportui, elektromobiliams, reikiama poilsio infrastruktūra.

Beveik 16 km ilgio ruožas, yra ilgiausias ir sudėtingiausias iš keturių, kuriuose yra vykdomi ar planuojami „Via Baltica“ kelio modernizavimo darbai tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.

„Kelyje „Via Baltica“ tarp Marijampolės ir Lietuvos–Lenkijos valstybių sienos šiuo metu vykdomi iki šiol intensyviausi darbai, kurių metu bus įrengta itin plati kelio infrastruktūra: nuo žiedinių sankryžų iki tiltų, viadukų. „Via Baltica“ Kaunas-Marijampolė-Suvalkai kelio modernizavimo projektą sudaro 4 atskirų ruožų statybos darbai: 3 vykdomi šiuo metu, 4-ojo šios magistralės kelio ruožo iki Lenkijos sienos rangos darbų pirkimą planuojame paskelbti dar šiais metais. Taip pat ruošiamasi ir kitos „Via Baltica“ atkarpos rekonstrukcijai – nuo Panevėžio iki Latvijos sienos: baigiami rengti priešprojektiniai sprendiniai, planuojama pradėti teritorijų planavimo procedūras“, – apie projektą pasakoja Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Skaitykite  „Zebros“ efektas vairuojant: kas tai ir kaip saugotis?

II-ojo ir III-ojo kelio ruožų rekonstrukcijos darbai buvo pradėti praėjusiais metais. Šiuo metu jau įgyvendinta daugiau nei du trečdaliai numatytų II-ojo ir III-ojo ruožo darbų.

II-ame kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože (nuo 72,50 iki 79,00 km) šiuo metu tęsiami automagistralės ir jungiamųjų kelių įrengimo darbai, įskaitant asfaltavimo darbus, vykdomi kelio statinių (viaduko, žaliojo tilto, tunelinio pravažiavimo), triukšmo užtvarų statybos darbai. Čia jau baigti elektrotechnikos bei ryšių, baigiami lietaus nuotekų ir melioracijos darbai, įrengiamas apšvietimas. Numatytai tiesti automagistralei jau įrengta ir didžioji dalis pagrindų (skaldos ir asfalto pagrindo sluoksniai), tęsiami jungiamųjų kelių konstrukcijos ir dangos įrengimo darbai.

Tuo tarpu vykdant III-iojo magistralinio kelio ruožo nuo 79,00 iki 85,00 km rekonstravimo darbus, šiuo metu yra tęsiami automagistralės ir jungiamųjų  kelių bei žiedinių sankryžų įrengimo darbai (įskaitant asfaltavimo darbus), statinių (tilto per Šešupę, viaduko), triukšmo užtvarų statybos darbai. Pabaigtos elektrotechnikos, ryšių, baigiamos lietaus, melioracijos darbų dalys. Taip pat šiame ruože montuojama tinklo tvora, jau įrengta didžioji dalis dangos konstrukcijos, įskaitant asfalto dangas.

Magistralinis kelias „Via Baltica“ tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos yra vienas intensyviausio eismo ruožų Lietuvoje. Per parą juo vidutiniškai pravažiuoja beveik 14 tūkst. automobilių, iš jų net pusę sudaro krovininis transportas. Baigus rekonstrukciją, šis kelias atitiks tarptautinius standartus, jis bus saugi ir patogi jungtis, keliaujant į Lenkiją ir toliau į Vakarų Europos šalis.

Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų, kurių bendra investicijų vertė apie 560 mln. eurų., pabaiga planuojama 2025 m.

Projektas bendrai finansuojamas valstybės biudžeto ir ES lėšomis.

Žymos: via baltica
Dalintis4DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz