• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 12 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

ES imsis „Bolt“, „Uber“ ir kitų pavėžėjimo platformų kontrolės

pagal Andžej Biaigo
2025.05.25, 10:44
Naujienos
A A
0
bolt pavezejas automobilis

Delivanta nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Europos Komisija patvirtino, kad šiais metais peržiūrės dalijimosi automobiliais taisykles visoje Europos Sąjungoje. Tikslas – išspręsti fragmentiškos teisinės aplinkos, kuri šiuo metu reglamentuoja tokias platformas kaip „Uber“, „Bolt“, „Cabify“ ir „Heetch“, problemą ir išnagrinėti galimą suderinimą pagal bendrosios rinkos strategiją.

Dėl fragmentiško reguliavimo susidaro nevienodos sąlygos

Šiuo metu kiekviena ES šalis nustato savo taisykles pavėžėjimo paslaugoms, pradedant licencijavimo sistemomis, transporto priemonių matmenimis ir baigiant reikalaujamu laukimo laiku. Pavyzdžiui, Italijoje reikalaujama, kad vairuotojai po užsakymo palauktų 20 minučių ir tik tada paimtų keleivį, o Ispanijoje automobiliai turi būti bent 4,9 m ilgio. Kitose šalyse, priešingai, galioja laisvesnės sistemos, todėl kyla įtampa tarp tradicinių taksi vairuotojų ir programėlėmis paremtų konkurentų.

„Akivaizdu, kad reikia politinės diskusijos šiuo klausimu“, – sakė už turizmą atsakingo Komisijos nario Apostolos Tzitzikostas kabineto pareigūnė Petra Söderqvist, Briuselyje pristatydama naująją Koaliciją „Bendro judumo Europa“.

Raginimas nustatyti privalomas ES taisykles

Sidalijimosi transporto priemonėmis įmonių ir vairuotojų asociacijų atstovai palankiai įvertino Komisijos dėmesį, tačiau taip pat ragino imtis ryžtingesnių veiksmų. Nevyriausybinės organizacijos MOVEA prezidentas Eduardo Martín Gómez de Villalba paragino nustatyti privalomas ES lygmens taisykles, kurios užtikrintų nuoseklumą ir teisinį aiškumą tiek vairuotojams, tiek keleiviams visame bloke.

„Vien pripažinimo nepakanka“, – sakė jis, turėdamas omenyje 2022 m. Komisijos pranešimą, kuriame pripažįstama, kad dalijimasis transporto priemonėmis gali padėti mažinti anglies dioksido išmetimą ir gerinti judumą mieste. „Mums reikia realių teisės aktų, kad išspręstume nelygybės, su kuria šiandien susiduria vairuotojai, problemą.“

Suderinimo iššūkiai

Nepaisant didėjančio spaudimo, Söderqvistas įspėjo, kad pažanga gali būti lėta. „Nesitikėkite iš karto imtis kokių nors grandiozinių veiksmų“, – sakė ji, paminėdama sudėtingą pusiausvyrą tarp ES lygmens kompetencijos ir nacionalinio suvereniteto transporto reguliavimo srityje.

Šis klausimas susijęs su jautriais subsidiarumo ir nacionalinių reguliavimo tradicijų klausimais. Kai kuriose šalyse veikia stiprūs taksi lobistai ir taikomi seniai nusistovėję reguliavimo modeliai, o kitos šalys, vykdydamos platesnio masto judumo reformas, ėmėsi platformomis grindžiamo transporto.

Kas toliau?

Komisija planuoja surinkti daugiau informacijos per 2025 m., prieš priimdama sprendimą dėl konkrečių teisėkūros pasiūlymų. Atliekant peržiūrą tikriausiai bus konsultuojamasi su nacionalinėmis vyriausybėmis, sektoriaus suinteresuotosiomis šalimis ir vairuotojų organizacijomis. Dar neaišku, ar tai padės priimti privalomus teisės aktus, ar tik neprivalomas gaires.

Skaitykite  Kodėl pigūs ratlankiai gali būti pavojinga klaida

Ar pritartumėte vienodoms dalijimosi važiavimo taisyklėms visoje Europoje? Pasidalykite savo nuomone toliau esančiuose komentaruose.

Žymos: boltpavežėjaipavežėjimo platformauber
Dalintis12DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Alyvos keitimo mitas: kas nutinka, jei tai darote per dažnai

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz