• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Europa turi atšaukti vidaus degimo variklių draudimą, kad sumažintų priklausomybę nuo Kinijos, sako BMW vadovas

pagal Andžej Biaigo
2024.10.15, 11:41
Naujienos
A A
0
bmw automobilio logotipas

BMW logotipas

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Diskusijos dėl Europos plano iki 2035 m. uždrausti naujus iškastinį kurą išmetančius automobilius suintensyvėjo, o BMW generalinis direktorius Oliveris Zipse paragino pakeisti regiono reguliavimo metodą. Kalbėdamas Paryžiaus automobilių parodoje, O. Zipse pabrėžė, kad reikia „technologiškai orientuotos“ strategijos, kad Europa išliktų konkurencinga ir sumažėtų priklausomybė nuo Kinijos akumuliatorių tiekimo grandinės.

Raginimas siekti lankstumo nustatant išmetamųjų teršalų mažinimo tikslus

2023 m. kovo mėn. patvirtintame ES teisės akte numatyta, kad nuo 2035 m. visi nauji parduodami automobiliai turi būti nulinės CO2 emisijos, taigi dyzelinių ir benzininių transporto priemonių bus atsisakyta. Iki 2030 m. išmetamų teršalų kiekis turi būti sumažintas 55 %, palyginti su 2021 m. lygiu. Tačiau tokie automobilių gamintojai kaip BMW, „Volkswagen“ ir „Renault“ išreiškė susirūpinimą dėl šių tikslų, nurodydami, kad sunku pasiekti elektromobilių pardavimo tikslus. Jie teigia, kad griežti tikslai gali lemti dideles baudas ir dar didesnę įtampą šiame sektoriuje.

Zipse siūlo, kad Europa turėtų apsvarstyti lankstesnį požiūrį, leidžiantį plėtoti alternatyvias technologijas, pavyzdžiui, e. degalus, biodegalus ir vandenilio kuro elementus. Jo teigimu, griežtai orientuojantis tik į elektromobilius (EV), ribojama pramonė ir didinama priklausomybė nuo Kinijos baterijų, kurios dominuoja rinkoje.

Vokietijos pozicija: Ankstyvos peržiūros nėra

Nepaisant šių raginimų atlikti pakartotinį vertinimą, Vokietija ir toliau tvirtai laikosi dabartinių tikslų. Pareigūnai pabrėžia, kad svarbu užtikrinti aiškumą pramonei ir spręsti neatidėliotiną kovos su klimato kaita klausimą. Vokietijos įsipareigojimas atspindi platesnes Europos pastangas tapti ekologiškų technologijų lydere.

Konkurencingumo ir klimato tikslų iššūkis

ES siekiant iki 2035 m. sukurti 100 proc. baterijomis varomų elektrinių transporto priemonių (BEV), automobilių gamintojai įspėja, kad siauras dėmesys gali pakenkti Europos konkurencingumui. Zipse teigia, kad įvairesnis požiūris padėtų geriau išnaudoti Europos technologinius pranašumus ir užtikrintų, kad pramonė išliktų atspari pasaulinės konkurencijos sąlygomis.

Diskusijos dėl Europos automobilių pramonės ateities toli gražu nėra baigtos. Nors griežtas reguliavimas grindžiamas skubiais klimato kaitos veiksmais, taip pat būtina subalansuota, lengvai pritaikoma politikos sistema, kuri padėtų remti inovacijas ir ekonominį stabilumą. Artimiausiais metais paaiškės, ar Europos lyderiai gali rasti aukso vidurį, kuris užtikrintų ir aplinkosaugos, ir pramonės tikslus.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?
Žymos: bmwvidaus degimo variklis
Dalintis32DalintisSiųstiDalintis6

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.