• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Lamborghini Urus SE“ – iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su V8. Ir su naujais rekordais

pagal Andžej Biaigo
2024.04.27, 10:10
Naujienos
A A
0
Lamborghini Urus SE

Šaltinis: „Lamborghini“

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Auksinius kiaušinius dedanti višta tampa vis labiau elektrinė. „Lamborghini Urus“ gavo naują versiją, kuri ne tik po variklio dangčiu slepia iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, bet ir dar aukščiau kelia našumo kartelę.

Sunku pasakyti, ar pats „Lamborghini“ numatė, kad „Urus“ sulauks tokios didelės pardavimo sėkmės. Vien 2023 m. Italų visureigis buvo nupirktas 6087 kartus. „Urus“ sėkmė išjudino visą prekės ženklą iš Sant’Agata Bolognese ir suteikė jam ramybę ilgiems metams į priekį. Taip pat ir pelną, už kurį buvo galima statyti tiek įmonės infrastruktūros, tiek pačių automobilių plėtrai.

Parodos „Auto China Beijing 2024“ proga „Lamborghini“ nusprendė prišauti tikrai galingą pranešimą. Šiandien populiariausias jų modelis gavo naują versiją, kuri ir taip įspūdingus parametrus pakelia į dar aukštesnį lygį. „Lamborghini Urus SE“ įgijo antrą širdį, tačiau siela liko savo vietoje.

Svarbiausias pokytis, žinoma, yra minėtas vienetas. Jis sukurtas gerai žinomo 4.0 V8 variklio su dviem turbinomis pagrindu. Tačiau dabar jis pritaikytas sujungti su elektrine sistema. Šis derinys sukuria bendrą 800 AG galią ir didžiausią 950 Nm sukimo momentą. Dėl to SE variantas yra neabejotinai galingiausias kada nors gamintas „Urus“.

Elektros variklio paketas, žinoma, buvo komplektuojamas su akumuliatoriumi – gana dideliu, 25,7 kWh talpos. Beje, dėl baterijos „Lamborghini Super SUV“ tapo šiek tiek storesnis. Automobilio savoji masė yra 2550 kg, t. y. šiek tiek daugiau nei 250 kg didesnė nei „Urus S“ versijos. Vis dėlto svorio ir galios santykis naujojoje versijoje atrodo geresnis (3,13 kg/AG, palyginti su 3,3 kg/AG).

„Lamborghini“ skelbia, kad „Urus SE“ elektra varomas automobilis nuvažiuos iki 60 km. Tai nėra daug, tačiau paprastai ši galimybė yra labiau skirta kaip atsarginis variantas mieste arba papildomas galios pliūpsnis, kai jos reikia. Įrenginį patalpinus į 8 pavarų automatinę pavarų dėžę, galia efektyviau paskirstoma visiems keturiems ratams.

Lamborghini Urus SE
Šaltinis: „Lamborghini“

Tačiau padidėjęs svoris neturėjo jokios įtakos automobilio eksploatacinėms savybėms. Priešingai, buvo pasiekti nauji rekordai. „Lamborghini Urus SE“ nuo nulio iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,4 sekundės, o matuojant nuo 0 iki 200 km/val. greitį daugiau nei sekunde lenkia „Urus S“ – 11,4 sekundės. Beje, maksimalus greitis taip pat padidėjo ir dabar siekia 312 km/val.

Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

Variklis nėra viskas. „Urus SE“ stipriai atnaujina populiarų visureigį iš Italijos

Nors daugiausia dėmesio skiriama variklio problemai, pasikeitė ir automobilio stilius. Padidintos oro įsiurbimo angos, kad būtų geriau aušinamos stabdžių ir variklio sistemos. „Urus SE“ taip pat gali pasigirti nauju spoileriu ir difuzoriumi, kurie, kaip teigiama, 35 proc. padidina prispaudžiamąją jėgą, palyginti su geriausia iki šiol S versija.

Naujoji itališkojo bestselerio versija taip pat turi naujus LED Matrix žibintus, naują variklio dangtį, bamperį ir priekines groteles, taip pat pertvarkytą bagažinės dangtį, jungiantį galinius žibintus Y forma. Interjeras taip pat pertvarkytas laikantis filosofijos: „jaustis kaip pilotui“. Beje, „Lamborghini“ neslepia, kad „Revuelto“ – nomen omen, taip pat iš tinklo įkraunamo hibridinio automobilio – dizainas buvo įkvėpimo šaltinis.

Lamborghini Urus SE interjeras
Šaltinis: „Lamborghini“

Italų prekės ženklas taip pat mini naują pakabą, kurios prošvaisą galima reguliuoti nuo 15 iki 75 mm, ir patobulintą važiuoklės sistemą. Ypač daug dėmesio skirta šoniniams stabilizatoriams, kuriuos valdo 48 V elektroninė sistema. Tai turėtų užtikrinti daug geresnę reakciją ir stabilumą, o tai gali praversti 2,5 tonos sveriančiam visureigiui su 800 arklių po variklio dangčiu.

Kol kas nežinome apytikslės išleidimo datos ar kainų. Dar neaišku, ar ji apskritai bus paviešinta. Juk „Lamborghini“ mėgsta užsidaryti nuo savo esamų klientų, kai kalbama apie šias versijas. Viskas iš tiesų priklausys nuo to, ar italai „Urus SE“ traktuos kaip ribotą seriją, ar galbūt kaip naują nuolatinę vietą savo kataloge šalia kitų savo visureigių variantų.

Žymos: iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliailamborghiniLamborghini Urus SEurus
Dalintis36DalintisSiųstiDalintis6

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.