Vasario 26 d. 13.07 val. Kauno regioną sukrėtė tragiška avarija, nusinešusi dviejų žmonių gyvybes. Avarija įvyko kelyje Kaunas-Zapyškis-Šakiai ties Papiškių kaimu, kai automobilis „Škoda Fabia“, vairuojamas 30-mečio vyro, išvažiavo į priešpriešinę eismo juostą ir priekine dalimi susidūrė su priešais atvažiuojančiu sunkvežimiu „VW-Man“.
Dvi prarastos gyvybės – vieno tapatybė vis dar nežinoma
Eismo įvykio metu žuvo „Škoda Fabia“ vairuotojas ir jo keleivis, maždaug 50 metų amžiaus vyras. Šokiruoja tai, kad policija iki šiol nenustatė keleivio tapatybės, todėl šis tragiškas įvykis tapo dar viena paslaptimi.
Tuo tarpu sunkvežimio vairuotojas, 64 metų vyras, avariją išgyveno ir bendradarbiauja su teisėsauga. Valdžios institucijos pradėjo ikiteisminį tyrimą pagal Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 281 straipsnio 5 dalį, kurioje kalbama apie mirtinus kelių eismo taisyklių pažeidimus.
Kas galėjo sukelti avariją?
Atliekant tyrimą atsižvelgiama į keletą veiksnių, įskaitant:
- Vairuotojo klaida ar išsiblaškymas – ar „Škoda“ vairuotojas prarado kontrolę dėl neatidumo?
- Oro ir kelio sąlygos – Ar buvo kokių nors pavojingų sąlygų, kurios turėjo įtakos eismo įvykiui?
- Transporto priemonės gedimas – Ar dėl mechaninio gedimo automobilis buvo priverstas išvažiuoti į priešingą eismo juostą?
- Nelaimingas atsitikimas dėl sveikatos – Ar vairuotoją galėjo ištikti staigi sveikatos krizė?
Valdžios institucijos ragina liudininkus arba asmenis, turinčius informacijos apie nenustatytos tapatybės keleivį, prisistatyti.
Didėjantis žuvusiųjų keliuose skaičius Lietuvoje – priežastis nerimauti?
Ši avarija – dar vienas niūrus priminimas apie pavojus Lietuvos keliuose. Nepaisant pastangų gerinti eismo saugumą, vis dar pasitaiko žūčių. Statistika rodo, kad vien 2023 m. Lietuvoje užfiksuota daugiau kaip 130 žūčių keliuose, todėl kyla susirūpinimas dėl greičio viršijimo, neatsargaus vairavimo ir eismo saugumo priemonių.
Saugumui keliuose esant dėmesio centre, ekspertai ragina vairuotojus išlikti budrius, neblaškyti dėmesio ir laikytis greičio apribojimų, kad būtų išvengta panašių tragedijų.
Ką manote?
Kokių priemonių reikėtų imtis, kad Lietuvos keliuose sumažėtų mirtinų eismo įvykių? Pasidalykite savo mintimis žemiau esančiuose komentaruose!