• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Naujos taisyklės, naujos kainos. Po metų automobiliai taps gerokai brangesni, o pigiausi išnyks

pagal Andžej Biaigo
2024.05.16, 11:00
Naujienos
A A
0
automobiliu salonas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

ES reglamentai, kuriais siekiama pagerinti saugą ir sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį, turės įtakos automobilių kainoms. Gamintojai gali šiek tiek žongliruoti, jei turi išteklių. Kiti tiesiog nustos pardavinėti pigius automobilius. Tokiais pigiais, kad jau dabar vargu ar kas nors gali juos įsigyti.

Pagal WLTP ciklą šiuo metu galiojanti vidutinė registruoto automobilio išmetamo CO2 kiekio riba yra 120 g/km. Bauda už šios ribos viršijimą yra 95 eurai už CO2 emisijos viršijimą 1 g/km. Tačiau tai taikoma visų į apyvartą išleistų automobilių vidurkiui. Taigi, jei vienas automobilis išmeta 125 g/km, gamintojas turi sumokėti 475 EUR už kiekvieną į kelią išleistą automobilį. Tačiau jei kitas modelis išmeta 115 g/km teršalų, ši suma susilygina, todėl gamintojas baudos nemoka.

Gamintojai įvairiais būdais bando prisitaikyti prie apribojimų. Kai kurie siūlo iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius, kurie „ant popieriaus“ atrodo gerai. Kiti siūlo elektromobilius, kurie gerokai sumažina vidutinį išmetamųjų teršalų kiekį, tačiau jų paklausa vis dar nedidelė. Daugelis gamintojų jungiasi į išmetamųjų teršalų grupes. Štai kodėl jau 2021 m. tik nedaugelis jų mokėjo baudas už pernelyg didelį vidutinį išmetamųjų teršalų kiekį.

Taip pat skaitykite: „Įkraunami hibridiniai automobiliai išmeta 350 proc. daugiau CO2 nei bandymuose – remiantis EK užsakymu atliktu tyrimu“.

Nuo kitų metų tik brangiau

Naujas etapas prasidės jau 2025 m., kai vidutinis išmetamųjų teršalų kiekis sumažės nuo 120 iki 93,6 g/km. Tai turės skirtingą poveikį gamintojams. Vieni atsisakys pigių automobilių, kiti padidins jų kainas, o dar kiti perkels baudų kaštus į brangesnius automobilius. Bet kuriuo atveju automobiliai brangs arba bus galima įsigyti tik brangesnius modelius. Galiausiai už viską sumokės vartotojai, kurių gali vis labiau trūkti. Todėl naudotų automobilių paklausa didės.

Taip yra dėl reglamento „Clean Air For Europe“, kuris galioja jau daugelį metų, tačiau jame yra nustatyti terminai. Vienas iš jų – tik 2025 m., o kitas – 2030 m., kai išmetamų teršalų kiekis turės sumažėti iki vidutiniškai 49,5 g/km. Automobilių gamintojai turės parduoti dar daugiau elektromobilių arba bent jau iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių, kad pasiektų tokius tikslus. Arba jos perkels baudas į automobilio kainą, todėl automobiliai taps dar brangesni.

Skaitykite  ES iki 2030 m. keičia automobilių taisykles: ką tai reiškia vairuotojams?

Ne tik CO2

Kainos keisis vėliau šiais metais, tačiau tai jau susiję su saugumo taisyklėmis, todėl dabartines kainas galima pamažu laikyti istorinėmis, galiojančiomis daugiau ar mažiau iki metų pabaigos. Antrasis smūgis vartotojams – jų naudai – yra GSR2 (Bendrasis saugos reglamentas). Naujieji reikalavimai įsigalios jau 2024 m. liepos mėn.

Naujai homologuotuose lengvuosiuose automobiliuose Europoje, o nuo 2026 m. liepos 7 d. – visuose naujuose automobiliuose turės būti įrengta ADDW (Advanced Driver Distraction Warning) – pažangi vairuotojo dėmesio blaškymo sistema. Tai pažangi sistema, skirta vairuotojo išsiblaškymui ar nuovargiui nustatyti ir įspėti vairuotoją. Tai atliekama naudojant kamerą. Daugiau apie tai galite paskaityti toliau pateiktame tekste.

Žymos: ADDWco2
Dalintis325DalintisSiųstiDalintis57

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.