• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Net „Toyota“ supranta, kad vidaus degimo variklių pabaiga jau arti

pagal Andžej Biaigo
2024.10.07, 17:59
Naujienos
A A
0
toyota logotipas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Šiuolaikiniame sparčiai besivystančiame pasaulyje kiekviena technologijų bendrovė siekia įsitvirtinti savo srityje. Tačiau, kad ir kokios inovatyvios jos būtų, jos vis tiek turi sekti rinkos tendencijas. Niekur tai nėra taip akivaizdu kaip automobilių pramonėje. Pasauliniai reglamentai verčia automobilių bendroves siekti nulinės emisijos ateities, todėl net didžiausi gamintojai turi prisitaikyti.

Viena iš tokių bendrovių – „Toyota“, didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja pagal gamybos ir pardavimų apimtis, dabar planuoja ateitį be vidaus degimo variklių (VDV). „Toyota“ jau seniai yra hibridinių technologijų lyderė, tačiau ji neskubėjo diegti visiškai elektrinių transporto priemonių. Tačiau netrukus padėtis gali pasikeisti.

Besikeičianti „Toyota“ strategija

„Toyota“ vyriausiasis mokslininkas Gillas Prattas neseniai atskleidė, kad bendrovė rimtai svarsto galimybę nutraukti neelektrifikuotų automobilių gamybą JAV:

„JAV šiuo metu priimamas sprendimas – aš jame nedalyvauju – ar nebegaminti JAV rinkai skirtų grynųjų VDV automobilių. Vien tai, kad apie tai galvojame, reiškia, kad, gerai, tai turi būti arti.“

Tai gali nustebinti tuos, kurie žavisi išskirtiniais „Toyota“ vidaus degimo varikliais, pavyzdžiui, galingu 3 cilindrų GR Corolla arba įspūdingu 5,0 l V8 varikliu Lexus IS 500 F Sport. Tačiau jei stebite „Toyota“ pardavimų duomenis, akivaizdu, kad šis pokytis jau kurį laiką turėjo įvykti.

Elektromobilių iššūkis

Nepaisant savo reputacijos, „Toyota“ elektromobilių linija nebuvo labai konkurencinga. Jos elektriniai modeliai, įskaitant „Subaru Solterra“ (bendra platforma), pagal veikimo spartą, įkrovimo greitį ir bendrą technologiją atsilieka nuo kitų gamintojų, tokių kaip „Tesla“, „Hyundai“ ir Europos automobilių gamintojai. Vis dėlto „Toyota“ elektromobiliai ir hibridiniai automobiliai vis dar parduodami, o bendrovė turi didžiulę elektrifikuotų transporto priemonių liniją.

Tiesą sakant, beveik pusę „Toyota“ pardavimų JAV rugsėjo mėn. sudarė elektromobiliai arba hibridai. „Toyota Camry“, vienas geriausiai parduodamų sedanų Amerikoje, dabar siūlomas tik hibridinis – dar vienas įrodymas, kad automobilių gamintojas siekia elektrifikuotos ateities.

Pragmatiškas požiūris

Nors „Toyota“ nėra pirmaujanti elektromobilių srityje, ji aiškiai ruošiasi ateičiai, kurioje dominuos hibridiniai ir elektriniai automobiliai. Pareigūnai dažnai užsimindavo apie visiškai hibridinių arba elektrinių automobilių liniją JAV, tačiau dabar tai daugiau nei užuominos. Bendrovės nusigręžimas nuo vidaus degalų variklių tampa vis aiškesnis.

Skaitykite  Ką turi žinoti pirkėjai apie Tesla kainų pokyčius?

Prattas, kuris taip pat vadovauja „Toyota“ mokslinių tyrimų institutui, garsiai išreiškė susirūpinimą dėl didėjančio CO2 išmetimo.

„Jei jūsų negąsdina ši kreivė, vadinasi, ją matote neteisingai“, – sakė jis.

Jis pripažįsta, kad reikia ekologiškesnių sprendimų, tačiau išlieka atsargus dėl visiškai elektrinės ateities. „Toyota“ jau seniai pasisako už „daugiapakopį“ požiūrį į transporto priemonių maitinimą – ar tai būtų hibridiniai, ar vandeniliniai, ar visiškai elektriniai automobiliai. Ši strategija, nors ir lėtesnė, grindžiama įsitikinimu, kad skirtingi klientai turi skirtingus poreikius, ir ne visi yra pasirengę šokti į tik elektra varomą pasaulį.

Du požiūriai į „Toyota“ strategiją

„Toyota“ laipsnišką perėjimą prie elektrifikavimo galima aiškinti dvejopai:

  1. Kritikai tvirtina, kad vandenilis dar nepasiteisino lengvųjų automobilių srityje, o hibridiniai automobiliai, nors ir geresni už automobilius su vidaus degimo varikliais, vis tiek išmeta anglies dioksidą. Šie kritikai mano, kad „Toyota“ delsia, kol kitos bendrovės siekia visiško elektrifikavimo.
  2. Šalininkai mano, kad „Toyota“ požiūris yra pragmatiškas. Atsisakymas nuo vidaus degalų variklių yra pažanga, o trumpuoju laikotarpiu įpratinti žmones naudoti hibridinius automobilius yra lengviau nei iš karto pereiti prie elektromobilių. Pati „Toyota“ neseniai prisijungė prie kitų automobilių gamintojų ir dėl neaiškios paklausos atidėjo kai kurių elektromobilių gamybą JAV.

Prattas aiškiai pasakė, kad „Toyota“ orientuojasi į tai, kas realu, o ne tik į idealus:

„Noriu pabrėžti, kad… nustokime mąstyti norais… raskime būdą, kaip priimti visų šių dalykų realybę, ir keiskime tai, ką iš tikrųjų galime pakeisti.“

„Toyota“ ateitis

Nesvarbu, kaip interpretuosite šią situaciją, aišku viena: didžiausias pasaulyje automobilių gamintojas planuoja ateitį be transporto priemonių su vidaus degalų varikliais. Vien tik dujomis varomų automobilių dienos suskaičiuotos, ir netrukus kiekvienas JAV parduodamas „Toyota“ automobilis gali būti hibridinis, elektrinis arba net vandeniliu varomas automobilis.

Tai svarbus žingsnis „Toyota“ ir visai automobilių pramonei. Pasauliui žengiant ekologiškesnės ateities link, „Toyota“ strategija atspindi būsimus iššūkius ir galimybes. Nesvarbu, ar tai būtų hibridai, elektromobiliai, ar kitos technologijos, kelias į nulinę taršą tampa vis aiškesnis – ir „Toyota“ juo eina.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?
Žymos: toyotavidaus degimo variklis
Dalintis23DalintisSiųstiDalintis4

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.