• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Epochos pabaiga: „Piaggio Ape” atsisveikina su Europa

pagal Michal Kovalčiuk
2024.12.04, 18:00
Naujienos
A A
0
Wikipedia nuotrauka

Wikipedia nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Po 76 metų gamybos „Piaggio“ uždaro savo kultinę „Ape“ liniją Pontedros gamykloje Italijoje. Žinomas dėl savo trijų ratų dizaino, „Piaggio Ape“ tapo pokario atsigavimo Italijoje simboliu ir sulaukė didžiulio populiarumo visame Viduržemio jūros regione. Tačiau gamyba bus tęsiama Indijoje, kur „Ape“ klesti tiek klasikinės, tiek elektrinės versijos.

Kodėl Europoje baigiama gamyba?

Sprendimą nutraukti „Ape“ gamybą Europoje lėmė vis griežtėjantys saugos ir išmetamųjų teršalų standartai. Dvitaktį variklį patobulinus taip, kad jis atitiktų „Euro 5“ arba „Euro 6“ reikalavimus, nukentėtų transporto priemonės paprastumas ir prieinamumas, kurie yra labai svarbūs jos savitumui. Nepaisant istorinės „Ape“ reikšmės, Pontedros gamykla dabar daugiausia dėmesio skirs naujesniems modeliams, pavyzdžiui, „Porter ElectricPower“.

Į pranešimą reaguojama nevienareikšmiškai

Sprendimas sukėlė nevienareikšmiškų emocijų:

  • Profesinės sąjungos reiškia susirūpinimą dėl poveikio darbuotojams, nors pažymi, kad „Ape“ gamyboje dalyvavo mažiau nei 10 % „Pontedera“ darbuotojų.
  • Profsąjungos atstovas Angelas Capone’as šį sprendimą apibūdino kaip „neišvengiamą“, motyvuodamas reguliavimo sunkumais.
  • Samuelis Nacci pabrėžė, kad darbuotojai gali pereiti į kitas pareigas gamykloje.

„Piaggio Ape“ istorija

1948 m. pristatytas „Piaggio Ape“ (itališkai „bitė“) buvo sukurtas kaip nebrangi ir efektyvi komunalinė transporto priemonė, skirta pokario metais atsigaunančiai Italijai. Pradžioje tai buvo paprastas triratis motoroleris, sukurtas „Vespa“ motorolerio pagrindu, siūlantis mažoms įmonėms ir ūkininkams prieinamą transporto priemonę.

Svarbiausi „Ape“ istorijos etapai:

  • Ankstyvieji metai: Įrengtas 125 cm3 dvitaktis variklis, puikiai tinkantis trumpiems atstumams įveikti.
  • Universalumas: Modeliai sukurti taip, kad atitiktų įvairius poreikius – nuo ūkininkavimo ir pristatymo mieste iki gatvės prekybos.
  • Techninė pažanga: Laikui bėgant „Ape“ buvo pradėti gaminti didesni varikliai, dyzeliniai varikliai ir galiausiai elektrinės versijos.

„Ape“ palikimas gyvuoja toliau

„Piaggio Ape“ kultūrinio ir praktinio poveikio neįmanoma pervertinti. Nesvarbu, ar jis rodomas filmuose, ar naudojamas smulkaus verslo įmonėse, ar branginamas kaip kolekcinė vertybė, „Ape“ yra tikra ikona. Dėl savo prieinamumo ir paprastumo jis idealiai tinka Azijos ir Afrikos rinkoms, kur jis ir toliau klestės.

Nors „Piaggio Ape“ Europoje uždaromas, jis išlieka pasauliniu naujovių, atsparumo ir praktiškumo simboliu, įrodančiu, kad dideli dalykai gali būti pasiekiami mažais triračiais.

Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

Žymos: GamybaItalijamotorolerisPiaggo
Dalintis14DalintisSiųstiDalintis2

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.