Vienas turtingiausių pasaulio žmonių, didžiausio pasaulyje prabangos konglomerato LVMH pirmininkas ir generalinis direktorius Bernardas Arno (Bernard Arnault) praėjusio amžiaus dešimtajame dešimtmetyje pateko į laikraščių antraštes dėl neįprastos istorijos. Žinomas kaip tokių kultinių prekių ženklų kaip „Louis Vuitton“, „Dior“ ir „Moët & Chandon“ įkūrėjas, Arnault dažnai siejamas su aukštąja mada, išskirtinumu ir milžiniškais turtais. Tačiau ši prabangos reputacija vieną dieną tapo antraeiliu dalyku, kai Arnault su humoru buvo neleista patekti į savo biurą – vien dėl kuklaus automobilio.
Tuo metu Arnault atvyko kukliu Peugeot 205 GTI – nedideliu hečbeku, kainuojančiu tik apie 12 000 JAV dolerių. Apsaugos darbuotojas, nežinodamas Arno pareigų ir nepažindamas nei jo, nei jo automobilio, manė, kad tai eilinis lankytojas, ir neleido jam įvažiuoti. Nors ši situacija ir juokinga, ji rodo, kad Arnault pirmenybę teikia privatumui ir paprastumui, o ne prabangai, net ir būdamas milijardierius, prižiūrintis prestižiškiausius pasaulio prekės ženklus.
Kitaip nei jo kolegos, kurie dažnai mėgaujasi ekstravagantiškomis automobilių kolekcijomis, Arnault įrodė, kad didžiulį turtą gali lydėti santūrus gyvenimo būdas. Šis įvykis kontrastuoja su milijardierių, tokių kaip Rubenas Singhas, kuris garsiai nusipirko penkis „Rolls-Royce Cullinan“ automobilius vienu metu, ar Mukesho Ambani šeimos, kuri taip pat linkusi gyventi viešai, gyvenimo būdu. Tokie veikėjai kaip „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas taip pat buvo pastebėti vairuojantys kuklias transporto priemones, o tai įrodo, kad itin turtingi žmonės kartais renkasi neįmantrius automobilius.
Galiausiai Arnault istorija primena mums, kad nors jis ir vadovauja prabangos pramonei, jis ne visada naudojasi jos atributais, parodydamas, kad turtai ir kuklus požiūris gali eiti koja kojon.