Bruno Sacco mirė rugsėjo 19 d. Sindelfingene, Vokietijoje. Jam buvo 91 metai.
Sacco gimė 1933 m. lapkričio 12 d. Udinėje, Italijoje, netoli Slovėnijos sienos. Nuo pat mažens jis domėjosi geometrija ir įvairiausiomis mašinomis, tačiau tikrasis jo susižavėjimas automobiliais prasidėjo nuo vieno išskirtinio automobilio.
Tai buvo 1947 m. „Studebaker Champion Starlight“, išsiskiriantis aviacijos įkvėptu stiliumi. „Jis turėjo didžiulę įtaką mano tolesniam gyvenimui,“ – prisipažino Sacco viename interviu daug vėliau, 1998 m.
Sacco studijavo Turino politechnikos universitete, kur įgijo mechanikos inžinerijos specialybę. Vėliau dirbo Italijos studijose „Ghia“ ir „Pininfarina“. Jo karjera prasidėjo 1957 m., kai jis susipažino su „Mercedes-Benz“ kėbulų bandymų skyriaus vadovu Karlu Wilfertu.
Vilfertas kaip tik kūrė naują stiliaus skyrių. Į komandą jis jau buvo įdarbinęs Friedrichą Geigerį ir Paulį Bracqą. Sacco turėjo prisijungti prie jų kaip trečiasis dizaineris. Jis planavo Sindelfingene pasilikti ne ilgiau kaip kelerius metus, tačiau čia sutiko savo gyvenimo meilę ir į Italiją nebegrįžo.
Kitą dešimtmetį Sacco daugiausia prisidėjo prie „Mercedes 600“ (W100) arba „230 SL Pagoda“ dizaino. Jo pirmasis parodomasis kūrinys, kurio kūrimą jis visiškai prižiūrėjo, buvo pirmasis markės universalas W123.
Iki 1999 m., kai išėjo į pensiją, dizaineris mums pateikė dar daug įspūdingų projektų, įskaitant kultinę W126 liniją: „126 modelių serija visais dizaino pavidalais yra geriausia, ką esu padaręs ‚Mercedes-Benz‘,“ – sakė jis viename interviu.
Tai žmogus, palikęs didžiulį automobilinį palikimą, kuris liks su mumis visiems laikams.