„Amazon“ jau ne vienerius metus susiduria su teisinėmis problemomis, nes tyliai leido pardavinėti ne visai teisėtus produktus. Todėl dar labiau stebina tai, kad kartu su BMW ji nusprendė iškelti bylą keturiems sukčiams, kurie „Amazon“ svetainėje pardavinėjo suklastotus produktus.
Kiekvienam populiariam verslui tenka susidurti su klastotėmis. Anksčiau jas parduodavo mugėse ir turguose, o dabar yra daug paprastesnė ir lengviau prieinama vieta – internetas. Pardavinėjant nelicencijuotus gaminius ar dalis visada kyla rizika, kad įmonė gali pralaimėti.
Tačiau daug rečiau teisinių veiksmų imasi ir platforma, kurioje tokie gaminiai siūlomi parduoti. Taip yra todėl, kad kartais tokiose svetainėse, net jei teoriškai siūlyti jose likučius yra taisyklių (jau nekalbant apie įstatymo pažeidimą) pažeidimas, stengiamasi neatsidurti tarp plaktuko ir priekalo.
Labai geras pavyzdys – JAV milžinė „Amazon“, kuri dažnai sulaukia ne tik kritikos, bet ir teisinių pasekmių dėl to, kad užmerkia akis prieš klastočių pardavimą. Tačiau čia susiduriame su visiškai kitokia situacija, kuri kai kam buvo gana netikėta.
Kaip praneša „Reuters“, „Amazon“ susivienijo su BMW ir laimėjo teismą prieš keturių pardavėjų grupę, kuri „Amazon“ pardavinėjo produktus su Bavarijos prekės ženklo logotipu. Tai buvo stebulių dangteliai, padangų ventilių dangteliai, ženkliukai ir raktų pakabukai.
Bylą nagrinėjo Bendrijos prekių ženklų teismas Alikantėje, kurio specializacija – tokio pobūdžio ieškiniai. Teisėjai priėmė korporacijoms palankų sprendimą, tačiau joms skirtos bausmės dydis nebuvo atskleistas. Ir nors toks nuosprendis gali būti bauginantis tokio tipo sukčiams, jis vis tiek yra menkas lašas reikalo jūroje.
Prisijunkite prie „Taršos patikros reidas“ grupės.