Vairuotojas iš Glazgo nesugebėjo priversti savo elektromobilio sustoti. Vietoj to jis įstrigo savo važiuojančioje transporto priemonėje, kol policija buvo priversta imtis drastiškų veiksmų.
Škotijoje gyvenantis vyras sako, kad jį „pagrobė“ jo paties važiuojantis elektromobilis – jis buvo priverstas vengti raudono šviesoforo signalo ir žiedinių sankryžų bei kviesti policiją, kad ši nustumtų jį nuo kelio.
53 metų Brianas Morrisonas sako, kad jo naujasis prabangus automobilis pradėjo važiuoti pats – ir jam teko iš vidaus skambinti bendruoju pagalbos telefonu ir prašyti pagalbos.
Sekmadienį jis važiavo namo iš darbo, kai, pasak jo, jo visiškai naujas elektromobilis nusprendė perimti valdymą – ir nustojo veikti stabdžiai.
Užstrigęs 50 kilometrų per valandą greičiu važiuojančioje transporto priemonėje, Morrisonas sako, kad jo visiškai elektra varomas automobilis MG ZS EV patyrė „katastrofišką gedimą“.
Jis iškvietė policiją, kuri buvo priversta jėga sustabdyti važiuojantį automobilį, leisdama jam lėtai atsitrenkti į policijos furgoną.
Net ir priverstinai sustabdžius automobilį, Morrisonas teigia, kad policijai pabandžius patraukti jų automobilį, automobilis bandė važiuoti toliau. Vėliau mechanikas sakė, kad „niekada nėra matęs“ nieko panašaus į šį incidentą.
Buvau visiškai įkalintas viduje
Morrisonas iš Glazgo, Škotijos, sakė, kad jam „pasisekė“, jog incidentas įvyko vėlai vakare, šiek tiek po 22 val.
„Supratau, kad kažkas negerai, kai artėjau prie žiedinės sankryžos, ir norėjau sulėtinti greitį – tačiau automobilis neleido to padaryti“, – sakė jis.
„Tada išgirdau garsų šlifavimo garsą, kuris priminė stabdžių trinkeles, bet kadangi tai buvo naujas automobilis, žinojau, kad tai negali būti jų problema.“
„Man pavyko apvažiuoti žiedinę sankryžą, važiuojant maždaug 50 km./val. greičiu, o tada manęs laukė ilgas kelias, todėl maniau, kad jis sustos man nepagreitinus greičio – bet taip nenutiko.“
„Turiu judėjimo problemų, todėl net negalėjau iššokti – buvau įkalintas automobilyje, važiuojančiame 50 km./val. greičiu“, – pridūrė jis.
„Gal ir neatrodo, kad tai labai didelis greitis, bet kai negali kontroliuoti greičio ir esi visiškai įstrigęs viduje, tai kelia siaubą“.
Morisonas iš pradžių apimtas panikos paskambino savo partnerei ir paprašė jos įspėti priekyje važiuojančius automobilius, kad jis negali sustabdyti savo automobilio.
Automobilis nuvažiavo pats
Supratęs, kad netrukus teks važiuoti per šviesoforus ir kelias žiedines sankryžas, ir susirūpinęs, kad gali atsitrenkti į pėsčiuosius, jis galiausiai paskambino pagalbos tarnyboms.
„Automobilis tiesiog pats važiavo, nieko negalėjau padaryti“, – sakė Morrisonas.
„Kai paskambinau numeriu 999 (Jungtinės Karalystės pagalbos tarnybos), jie atsiuntė į pagalbą policiją ir į liniją sujungė kelis inžinierius, kad pabandytų išspręsti problemą, ir klausė, ar tai buvo savaeigis automobilis.“
„Tai buvo pirmas kartas, kai skambučių tvarkytojai susidūrė su šia problema, ir jie neįsivaizdavo, ką daryti.“
„Taigi galiausiai atvyko trys policijos automobiliai ir važiavo priešais mane ir už manęs.“
„Buvau 100 proc. susikoncentravęs į vairavimą, todėl kai šalia manęs privažiavo policijos furgonas ir paklausė, ar aš esu Brianas ir ar man viskas gerai, tiesiog sušukau: „Ne, nesu, negaliu sustoti“.“
Iš pradžių policija bandė priversti Morisoną išmesti elektromobilio raktą pro langą, tačiau variklio išjungti nepavyko.
Po to jie bandė priversti vairuotoją priverstinai išjungti variklį tris kartus paspaudžiant įjungimo mygtuką, tačiau ir tai nepavyko.
Tada jo buvo paprašyta palaikyti įjungimo mygtuką ilgiau nei dvi sekundes, tačiau ir tai nepadėjo sustabdyti automobilio.
Tada policija nusprendė priversti Brianą atsitrenkti į jų mikroautobuso galą.
Įvažiavo į policijos furgoną
„Pabandžius išjungti automobilį, visas prietaisų skydelis užsidegė gedimais, o po sekundės viskas išnyko ir liko tik didelis raudonas automobilio simbolis su užrašu „saugiai vairuokite, nedelsdami sustokite“ ar kažkuo panašiu“, – pasakojo Morrisonas.
„Galiausiai privažiavau žiedinę sankryžą, kuri sulėtino automobilį iki maždaug 24 km./val., o kitoje pusėje manęs laukė policijos furgonas.“
„Aš įvažiavau į mikroautobuso galą jam judant, kol jie paspaudė stabdžius, kad mane sustabdytų.“
„Po to policijos pareigūnas įšoko į mano automobilį ir padarė kažką, kas, atrodė, neleido automobiliui pajudėti.“
„Tačiau man išlipus, jie bandė pajudinti savo furgoną, o mano elektromobilis vis bandė važiuoti toliau – todėl teko sėdėti su furgonu stabdant elektromobilį, kol atvyko papildoma pagalba.“
„Vis dar nežinau, kas nutiko, bet kai maždaug po trijų valandų atvažiavo meistras, jis prijungė automobilį, kad atliktų diagnostinį patikrinimą, ir ten buvo daugybė gedimų“, – pridūrė jis.
„Jis pasakė, kad nieko panašaus nėra matęs, ir nusprendė, kad nenorės įjungti variklio, kad pamatytų, kas atsitiko.“
Morrisono draudimo bendrovė teigia, kad dabar tiria incidentą, dėl kurio Brianas suabejojo, ar dar kartą vairuos kitą elektromobilį.
„Nežinau, ar įsigysiu kitą, atvirai kalbant, net nebandžiau vairuoti žmonos automobilio – tai buvo siaubinga patirtis“, – sakė Morrisonas.
„Sekmadienį, spalio 1 d., apie 22.35 val. gavome pranešimą apie vairuotoją, negalintį sustabdyti savo elektromobilio kelyje A803, važiuojantį link Kirkintilocho“, – sakė Škotijos policijos atstovas spaudai.
„Automobilis važiavo nedideliu greičiu ir pareigūnai, pasitelkę policijos automobilį, atliko kontroliuojamą sustabdymą. Nei vienai transporto priemonei žala nepadaryta.“
„Vairuotojas pasirūpino, kad transporto priemonė būtų susigrąžinta“.
Dėl komentarų buvo kreiptasi į „MG Cars Europe“.
Šaltinis: euronews.com