• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Paskelbtas naujų troleibusų tarptautinis pirkimas – pirmieji sostinę pasieks 2024 m. pradžioje

pagal Andžej Biaigo
2022.07.18, 8:29
Naujienos
A A
0
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“ liepos 16 d. paskelbė tarptautinį viešąjį pirkimą naujiems autonominės ridos troleibusams įsigyti. Šiuo pirkimu pradedamas pirmasis troleibusų parko atnaujinimo etapas. Paskelbtose pirkimo sąlygose numatyta įsigyti nuo 90 naujų žemagrindžių dviejų ašių autonominės ridos troleibusų, su galimybe pagal poreikį padidinti kiekį iki 101 troleibuso.

Pasak UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinio direktoriaus D. Aleknavičiaus, pilnai atnaujinus troleibusų parką Vilniuje nebeliktų ne tik senųjų „Škoda“ troleibusų, kurie ilgus metus patikimai vežė keleivius, bet ir senesnių nei ketveri metai troleibusų. Juos pakeitus, vidutinis troleibusų amžius 2025 metais siektų tik kiek daugiau nei 1,7 metai, kai šiuo metu turimų troleibusų amžius apie 22 metus.

„Mūsų prioritetas kuo greičiau ir sklandžiau atnaujinti visą troleibusų parką. Paskelbus šį pirkimą, o artimiausiu metu dar ir naujų 70 triašių troleibusų, troleibusų parkas Vilniuje taptų vienu iš naujausių ir moderniausių,“ – sako D. Aleknavičius.

Bendrovė numačiusi troleibusų parką atnaujinti palaipsniui. Su paskelbto pirkimo laimėtoju bus sudaryta preliminarioji sutartis, kurios pagrindu pirmajame etape bus sudaryta pirmoji pirkimo sutartis dėl 50 autonominės ridos troleibusų, kurių daliai jau yra gauta Aplinkos projektų valdymo agentūros 10 mln. eurų subsidija.

„Planuojama lapkričio mėn. pasirašyti pirmąją sutartį. Palaipsniui vykdomas atnaujinimas leis tolygiau paskirstyti projekto finansus, užtikrinti sklandesnį vairuotojų ir remonto bei priežiūros darbuotojų mokymą, taip pat pritaikyti turimą infrastruktūrą autonominės ridos troleibusams.“ – teigia generalinis direktorius.

Kaina ir pristatymas

Prieš paskelbdama pirkimą bendrovė vykdė eilę viešų rinkos konsultacijų. Jų metu susitiko su visais potencialiais tiekėjais ir supažindino juos su numatomų pirkti autonominės ridos troleibusų techninėmis specifikacijomis, būsimo pirkimo sutarties sąlygomis bei atsižvelgė į gautus pasiūlymus. Prieš pradedant pirkimo procedūrą buvo nustatyta, kad vieno troleibuso kaina be PVM turi būti ne didesnė nei 530 tūkst. eurų.

Anot generalinio direktoriaus D. Aleknavičiaus, buvo pasirinktas viso gyvavimo ciklo kainos vertinimo būdas, kai laimėtojas bus nustatomas ne pagal mažiausią troleibuso kainą, o įvertinus 10 metų transporto priemonių eksploatavimo sąnaudas remontui, priežiūrai ir elektros suvartojimui.

Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

„Tokį būdą pasirinkome remdamiesi gerąja praktika ir siekdami, kad įsigytų transporto priemonių viso laikotarpio eksploatacijos sąnaudos būtų mažiausios. Norime ne tik atnaujinti troleibusų parką Vilniuje, bet patirti kuo mažiau išlaidų, technologiškai pritaikyti transporto priemones keleiviams ir kad jos būtų ekologiškos bei tvarios,“ – sako generalinis direktorius.

D. Aleknavičius pratęsia, kad bendrovė tikisi pritraukti pirkime dalyvauti didžiausius transporto gamintojus ir pardavėjus.

„Jaučiame didelį troleibusų gamintojų susidomėjimą mūsų konkursu ir tikimės, kad tiek mūsų pasirinktas pirkimo būdas, kontrakto apimtis ir konkurencija leis mums gauti geriausios vertės pasiūlymus.“ – teigia D. Aleknavičius.

Pirmųjų autonominės ridos troleibusų pristatymo terminai paskelbus pirkimą pasikoregavo per kelis mėnesius ir peršoko iš anksčiau planuotų 2023 m. pabaigos į 2024 m. pradžią. Jeigu viešųjų pirkimų procedūros truks kaip suplanuota, po sutarties pasirašymo pirmieji troleibusai turėtų būti pristatyti 2024 m. I ketvirtį, o likusių troleibusų dalis ir užsakymai bus teikiami atsižvelgiant į galimybes pasinaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų parama.

Troleibusai – pritaikyti keleivių poreikiams

UAB „Vilniaus viešasis transportas“ keleiviams suteiks dar patogesnes keliones. Atnaujintas troleibusų parkas užtikrins žmonių lygiavertį judumą viešuoju transportu, kadangi jau nuo š. m. lapkričio 1 d. visos naujos įsigyjamos viešojo transporto priemonės turėtų būti pritaikytos neįgaliesiems ir (ar) asmenims su individualiais poreikiais. Bendrovė pirkimo sąlygose jau numatė tam tikrus sprendinius, tokius kaip rampa, tvirtinimo diržai, specialūs mygtukai pranešti apie pagalbos poreikį.

Mieste judantys dviratininkai galės keliauti troleibusais taip pat – bus įrengta bent vieno dviračio tvirtinimo įranga ir numatyta galimybė vežti dviračius troleibuso salone.

Visuose autonominės ridos troleibusuose keleivių patogumui bus įrengtos USB jungtys mobiliųjų telefonų įkrovimui, WiFi ryšys, švieslentės ir multimedijos ekranai, kurie suteiks keleiviams aktualią informaciją kelionės metu. Vairuotojo darbo vietoje ir keleiviams skirtame salone veiks šildymo, vėdinimo ir kondicionavimo sistemos. Naujuosiuose autonominės ridos troleibusuose bus įrengta ir virusų, bakterijų, grybelių bei kitų mikroorganizmų neutralizavimo sistema.

Tiek troleibusų viduje, tiek išorėje bus sumontuotos vaizdo stebėjimo kameros, kurios padės užtikrinti keleivių saugumą, vandalizmo atvejais nustatyti pažeidėjus, lengviau surasti keleivių paliktus daiktus ir pan.

Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

Komfortiška ir saugi vairuotojo darbo vieta

Atnaujinus troleibusų parką pagerės ne tik keleivių kelionės, bet ir vairuotojų darbo vieta. Patogią darbo vietą užtikrins kokybiška sėdynė, vairuotojo pusėje apsauga nuo saulės spindulių, SOS mygtukas, skirtas užfiksuoti incidentą ir kiti sprendiniai. Tam, kad vairuotojas galėtų operatyviai reaguoti kilus nesklandumams, visą informaciją apie transporto priemonės sistemų techninę būklę jis matys prietaisų skydelyje.

Transporto priemonėse tiek užtikrinant keleivių, tiek vairuotojo saugumą bus įrengti greičio ribotuvai, kurie leis ne didesnį kaip maksimalų 70 km/h greitį bei alkoholinė blokuotė.

Visi autonominės ridos troleibusai turės sumontuotą apsaugos nuo susidūrimų sistemą. Ši sistema realiu laiku pateiks vairuotojui vaizdinius ir garsinius įspėjamuosius signalus, kai prie važiuojančios transporto priemonės šono pavojingoje zonoje pasirodys pėsčiasis, dviratininkas ar paspirtukininkas, o priekinis daviklis papildomai aptiks susidūrimo pavojų su automobiliais ar kitomis transporto priemonėmis.

Galimybė teikti pasiūlymus

Tiekėjai pasiūlymus gali teikti iki 2022 m. rugpjūčio 31 d. (pirkimo nuoroda: https://bit.ly/3IIRrEV )

Apie VVT troleibusų parko atnaujinimą

2022 m. pradžioje Vilniaus miesto savivaldybė pritarė projektui, kuriuo UAB „Vilniaus viešasis transportas“ leista įsigyti 159 naujus autonominės ridos troleibusus už 92,43 mln. eurų. Naujų autonominės ridos troleibusų įsigijimas yra dalinai finansuojamas Aplinkos projektų valdymo agentūros Klimato kaitos programos lėšomis. Šiuo metu bendrovė derasi su Europos bankais dėl viso projekto finansavimo, vertina galimybes pasinaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų parama. Bendrovė siekia kuo greičiau atnaujinti visą troleibusų parką Vilniuje, tam artimiausiu metu planuojama skelbti dar vieną pirkimą – 70 trijų ašių troleibusų, kurie Vilnių turėtų pasiekti 2025 m.

Žymos: troleibusaivilniaus viešasis transportas
DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz