• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Pramonės atstovai teigia, kad automobilių gamintojų laukia nelengva užduotis laikytis 2032 m. elektrinių transporto priemonių taisyklių

pagal Andžej Biaigo
2024.03.28, 12:24
Naujienos
A A
0
elektromobilis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Nepaisant JAV sprendimo sušvelninti galutines taisykles, palyginti su pirminiu griežtesniu pasiūlymu, automobilių gamintojai susiduria su „bauginančiomis“ vyriausybės nuostatomis iki 2030 m. pusę naujų transporto priemonių parduoti kaip elektrines arba iš tinklo įkraunamas hibridines transporto priemones, trečiadienį teigė aukščiausio rango pramonės pareigūnas.

Aplinkos apsaugos agentūros teigimu, pagal visus atitikties scenarijus iki 2030 m. automobilių gamintojai turės parduoti ne mažiau kaip 50 proc. iš tinklo įkraunamų ir elektromobilių, kad būtų pasiekti teisės aktuose nustatyti tikslai. Pagal pirminį pasiūlymą buvo numatyta, kad iki 2030 m. jie turės parduoti 60%, o iki 2032 m. – 68% elektromobilių.

John Bozzella, kuris vadovauja prekybos grupei „Alliance for Automotive Innovation“, sakė, kad peržiūrėtos taisyklės yra „labai ambicingi ir bauginantys tikslai. To nesureikšminame.“

Po intensyvaus automobilių gamintojų lobizmo, kurie pirminį 2023 m. balandžio mėn. EPA pasiūlymą pavadino „nei pagrįstu, nei įgyvendinamu“, 2027-2032 m. EPA transporto priemonių išmetamųjų teršalų taisyklėse gerokai sušvelninti metiniai reikalavimai, o tikslas iki 2032 m. pasiekti, kad JAV elektra varomų transporto priemonių būtų naudojama 67%, sumažintas iki 35 %.

Bozzella ragino Bideno administraciją imtis pokyčių.

„Pasakiau: „Reikia sulėtinti taisyklių tempą. Jie taip ir padarė““, – sakė Bozzella. „Kodėl? Todėl, kad jie pamatė, kas vyksta rinkoje: nepastovi elektromobilių mažmeninės prekybos aplinka“, nepakankamai išplėtotos viešosios įkrovimo stotelės ir dar neišsivysčiusios elektromobilių tiekimo grandinės.

Pagal EPA taisyklę iki 2032 m. transporto priemonių išmetamų teršalų kiekis sumažintas 49%, palyginti su 56% pagal pirminį pasiūlymą.

„Volkswagen“ Šiaurės Amerikos padalinio vadovas Pablo Di Si, 2032 m. reikalavimus pavadino „itin griežtais“. Jis teigė, kad automobilių gamintojas dėl švelnesnių taisyklių, kurios „nepakeis galutinio žaidimo JAV ir VW“, nekeis „nė vieno produkto įvedimo į rinką“ ir toliau vykdys elektromobilių diegimo planus.

„Hyundai“ Pasaulinės veiklos vadovas Jose Munoz trečiadienį sakė, kad EPA peržiūrėti standartai yra „šiek tiek mažiau griežti, bet vis dar sudėtingi“. Bendrovė išleidžia 12,6 mlrd. dolerių elektromobilių ir akumuliatorių gamybai didinti.

„Toyota Motor“, pirminį EPA pasiūlymą pavadino „kraštutiniu ir neatitinkančiu istorinių normų“. „Toyota Motor Sales USA“ prezidentas Jackas Hollisas teigė, kad bendrovė neplanuoja keisti savo produktų asortimento priklausomai nuo to, kas lapkritį laimės Baltuosius rūmus.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?

Prezidentas demokratas Joe Bidenas tvirtai remia elektra varomas ir hibridines transporto priemones, kurios yra kovos su klimato kaita dalis. Pagrindinis jo varžovas, buvęs prezidentas respublikonas Donaldas Trumpas, kritikavo J. Bideno paramą elektra varomoms transporto priemonėms, sakydamas, kad jos sunaikins JAV automobilių pramonę ir darbo vietas.

„Tai tiesiog keičia taisykles ir terminus, kad pasiektume tai, ką ketiname pasiekti“, – sakė Hollisas automobilių parodos forume.

Žymos: elektromobiliaihibridiniai automobiliai
Dalintis77DalintisSiųstiDalintis13

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.